Schrijf ik op voor de Alpequote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:12 schreef Bugno het volgende:
Thomas Geraint lachendwekkend in zijn wiel
Inb4 1000W sprint over een paar bochten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froome zit te harken, los die goze eens
Hij doet het vandaag anders ook als een baasquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die Etappe waar Gesink baas was vond ik mooier.
Neuh die vorige was hij veel beterquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij doet het vandaag anders ook als een baas
trolololquote:
Barguil was mad, Mollema hing teveel in z'n wiel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom werd die duim net naar mollema opgestoken?
Froome lijkt wat minder oveertuigend. Of hij gaat voor de Oscar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima etappe, jammer dat er uiteindelijk niemand echt Froome heeft durven aanvallen
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom werd die duim net naar mollema opgestoken?
Quintana roept een hoop maar bij die Sky-borgs kom je echt niet weg.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima etappe, jammer dat er uiteindelijk niemand echt Froome heeft durven aanvallen
Dat acteren heeft hij eerder gedaan..quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Froome lijkt wat minder oveertuigend. Of hij gaat voor de Oscar.
Die zit echt niet lekker. Laten we hopen dat dat zo blijft.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Froome zit echt niet uit luxe helemaal achterin.
Is wel gebeurd, maar steeds door anderen dichtgeredenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten ze wel iets ondernemen. Contador hetzelfde flikken als die rit naar de Alpe destijds, 2011 geloof ik; vanaf de eerste drempel in de aanval gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit echt niet lekker. Laten we hopen dat dat zo blijft.
Dan zou ik een duimpje omlaag of de middelvinger pakkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat hij niet werkt. Logisch toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |