Is gewoon de afdaling die ze vandaag reden + een klein stukje na de top.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:41 schreef SportmanNR1 het volgende:
Croix de Fer is wel een lekkere klim
Volgens mij zit alleen jij daar heel erg mee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:12 schreef wimderon het volgende:
Meer of minder dan 25 zure posts van Zelva over Sky tijdens de etappe? Zeg het maar jongens.
Zou zomaar kunnen!quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij zit alleen jij daar heel erg mee.
Dat is 'ie toch al?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Scherzo het volgende:
Sagan had een pyjama dag vandaag... Maar morgen gaat hij meteen mee om na 42 km zijn groene trui helemaal veilig en onbereikbaar te stellen...
104 punten voor...quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is 'ie toch al?
Hij staat 84 punten voor op Greipel.
Die tussensprints morgen en overmorgen, daar gaat Greipel echt geen punten pakken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef Scherzo het volgende:
[..]
104 punten voor...
Maar er zijn er nog 3x20 in tussensprints en 50 op de ChampsEllyssee... = 110
Nee... Maar in theorie is ie nog niet klaar...quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die tussensprints morgen en overmorgen, daar gaat Greipel echt geen punten pakken.
Niet echt eigenlijk. Dat laatste stukje van de Glandon is erg steil.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:41 schreef SportmanNR1 het volgende:
Croix de Fer is wel een lekkere klim
Met nog bijna dertig kilometer vallei na de Chaussy, verwacht ik de groten niet eerder dan op de Glandon.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:44 schreef Bugno het volgende:
Vanaf de start Bert, Nibs, Quintana en Piti vol gas. Dag Skytrain. Croix de Fer om de beurt aanvallen. Dag Froome, hallo heroische rit..
En zaterdag, de andere kant van de croix fer ??quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Dat laatste stukje van de Glandon is erg steil.
Die is minder steil, maar de laatste 6 km vond ik ook erg vervelend.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:45 schreef Scherzo het volgende:
[..]
En zaterdag, de andere kant van de croix fer ??
Zodra je door St. Sorlin heen bent, wordt het een rotding inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is minder steil, maar de laatste 6 km vond ik ook erg vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |