Gaat eruit vallen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komende dagen gaan nog grote verschillen komen. Denk wel dat Mollema moet vrezen voor zijn top 10 plekkie.
Misschien ooit volledige IP-banquote:
Bardet is kapot morgen, Frank verliest nog wel watquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komende dagen gaan nog grote verschillen komen. Denk wel dat Mollema moet vrezen voor zijn top 10 plekkie.
Al Bundyquote:
Va mag lekker lossen. Ik hoop op een vroege aanval van Ni en Co, waardoor Fr snel geïsoleerd komt te zitten en het mano a mano is, waar Na vervolgens van profiteert en Fr degradeert.quote:
Heeft Ajax effe gelukquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vierde voorronde in de EL bestaat niet.
Frank staat intussen dik drie minuten voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bardet is kapot morgen, Frank verliest nog wel wat
Dat kan je op een alp verliezenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Frank staat intussen dik drie minuten voor
Ik hoop dat Fr lek rijdt vlak voor aankomst van de eerste klim.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Va mag lekker lossen. Ik hoop op een vroege aanval van Ni en Co, waardoor Fr snel geïsoleerd komt te zitten en het mano a mano is, waar Na vervolgens van profiteert en Fr degradeert.
Niet zoals de kaarten nu liggenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat kan je op een alp verliezen
Mollema verliest elke dag maar nooit veel, Frank heeft zijn slechte(re) dag nog welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |