Gaat eruit vallen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komende dagen gaan nog grote verschillen komen. Denk wel dat Mollema moet vrezen voor zijn top 10 plekkie.
Misschien ooit volledige IP-banquote:
Bardet is kapot morgen, Frank verliest nog wel watquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komende dagen gaan nog grote verschillen komen. Denk wel dat Mollema moet vrezen voor zijn top 10 plekkie.
Al Bundyquote:
Va mag lekker lossen. Ik hoop op een vroege aanval van Ni en Co, waardoor Fr snel geïsoleerd komt te zitten en het mano a mano is, waar Na vervolgens van profiteert en Fr degradeert.quote:
Heeft Ajax effe gelukquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vierde voorronde in de EL bestaat niet.
Frank staat intussen dik drie minuten voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bardet is kapot morgen, Frank verliest nog wel wat
Dat kan je op een alp verliezenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Frank staat intussen dik drie minuten voor
Ik hoop dat Fr lek rijdt vlak voor aankomst van de eerste klim.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Va mag lekker lossen. Ik hoop op een vroege aanval van Ni en Co, waardoor Fr snel geïsoleerd komt te zitten en het mano a mano is, waar Na vervolgens van profiteert en Fr degradeert.
Niet zoals de kaarten nu liggenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat kan je op een alp verliezen
Mollema verliest elke dag maar nooit veel, Frank heeft zijn slechte(re) dag nog welquote:
Die heeft ie al achter de rug, is nu gewoon in staat om met de beste me te rijden en is dus beter geworden. Kan je niet van Mollema zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mollema verliest elke dag maar nooit veel, Frank heeft zijn slechte(re) dag nog wel
Morgen hebben ze sowieso minder mannen voor controle, omdat de kans best aanwezig is dat het nodige al op de Chaussy lostquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:41 schreef Wespensteek het volgende:
Morgen gaat er vast veel veranderen in de top 10. Ik meende vandaag te zien dat Valverde het even moeilijk had net als Thomas. Sky lijkt het moeilijker te krijgen als ploeg.
Thomas moeilijk? Wanneer?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:41 schreef Wespensteek het volgende:
Morgen gaat er vast veel veranderen in de top 10. Ik meende vandaag te zien dat Valverde het even moeilijk had net als Thomas. Sky lijkt het moeilijker te krijgen als ploeg.
twitter:sporza twitterde op donderdag 23-07-2015 om 17:43:42Door de Tour vervalt de aflevering van Buren. Voor de liefhebbers, de korte inhoud! http://t.co/XBKemb663i reageer retweet
Hij zat op een gegeven moment toch op een gat op de Glandon toen er aanvallen waren, die versnellingen kon hij niet meer aan.quote:
Ze hebben nu nog een kwartier.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk zorgwekkend hoor
Sagan gaat demarreren vanuit de bus straksquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:52 schreef Susi het volgende:
De groep met Sagan had met zo'n 50km al 16 minuten achterstand oid, pfff...
Hij reed juist de boel weer dicht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij zat op een gegeven moment toch op een gat op de Glandon toen er aanvallen waren, die versnellingen kon hij niet meer aan.
Vanaf een procent of 20 is er bijna standaard generaal pardon en ik verwacht wel dat er ~30 renners zittenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De Sagangroep kan het best nog eens niet halen.
In before general pardon
Welke neger moet Feyenoord dan op Clasie zetten? Zou Clasie wel meteen een basisplaats hebben bij Southampton denk je?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon een neger op Clasie zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |