Mollema de vangrail over gekieperd?quote:
Hij is de hele Tour al niet goed.quote:
Parkoers verkennen zal ook helpen, maar daar is hij te eigenwijs voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef Blik het volgende:
Mollema... Cursusje dalen nemen bij cance denk ik
Cursus vallen heeft hij al gehad bij Schleck.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef Blik het volgende:
Mollema... Cursusje dalen nemen bij cance denk ik
Haha dat is wel chanant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren moest hij volgens mijn briefje winnen. Nu lacht DeeBee me uit.
Ik gun je dit moment van glorie. De voorspelling zat alsnog dichterbij dan die van Rellende_Rotscholier in de regel zitten!quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren moest hij volgens mijn briefje winnen. Nu lacht DeeBee me uit.
Moellemaquote:
Mm, apart, ben er altijd van overtuigd geweest dat La T dé rit van Landis wasquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was de rit ervoor. Of heb je het niet over Landis?
Misschien wint Voeckler dan morgen wel!quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik gun je dit moment van glorie. De voorspelling zat alsnog dichterbij dan die van Rellende_Rotscholier in de regel zitten!
Was het ook, de rit waar hij door het ijs zakte.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mm, apart, ben er altijd van overtuigd geweest dat La T dé rit van Landis was
Toussire won Rasmussenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mm, apart, ben er altijd van overtuigd geweest dat La T dé rit van Landis was
Je hebt niets gemist.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:24 schreef Lamabal het volgende:
Hoor net dat het een fantastische etappe was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |