Op zo'n smal zadel zit je nooit lekker xDquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit echt niet lekker. Laten we hopen dat dat zo blijft.
Gewoon wegrijden op de Chaussy morgenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moeten ze wel iets ondernemen. Contador hetzelfde flikken als die rit naar de Alpe destijds, 2011 geloof ik; vanaf de eerste drempel in de aanval gaan.
Ja, want hij zit daar uit luxe, man man man, die Barguil is ook wel een stokbrood hoor, jezus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat hij niet werkt. Logisch toch.
Moet je bij Barguil zijn, niet bij mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, want hij zit daar uit luxe, man man man, die Barguil is ook wel een stokbrood hoor, jezus.
Mollema is in de regel een aardige wieltjesplakker, maar hier kón hij niet overnemen natuurlijk...
Carbonbandenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
ff iets anders, met die schijfwielen wordt het vervangen van een wiel natuurlijk moeilijker. Ze mogen dus eindelijk op carbonbanden rijden?
Is vaker gedaan in een rit naar La Toussuirequote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
Morgen vanaf meter één omhoog. Als Nibali en Bertje nou eens alles of niets gaan spelen...
Met schijfremmen kan je volgens mij niet beter remmen dan velgremmen, want je slipt gewoon als je te hard remtquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef Pandaplint het volgende:
Schijfremmen zijn toch helemaal niet handig met wielen wisselen enz?
Lijkt mij dat ze dan minder snel lek rijden?quote:
Hoe bedoel je? Contador heeft meer dan een minuut voorsprong gehad. Quintana en Nibali hebben het serieus geprobeerd, maar dan trekt Thomas even met drie vingers in de neus het gas open en dan is het zo weer weg.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima etappe, jammer dat er uiteindelijk niemand echt Froome heeft durven aanvallen
Dat was de rit ervoor. Of heb je het niet over Landis?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is vaker gedaan in een rit naar La Toussuire
Of Schleck naar de Galibier-genotquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moeten ze wel iets ondernemen. Contador hetzelfde flikken als die rit naar de Alpe destijds, 2011 geloof ik; vanaf de eerste drempel in de aanval gaan.
Schijfremmen zijn alleen nuttig in de regen. In droog weer zijn de banden de limiterende factoren voor de remwerking.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Met schijfremmen kan je volgens mij niet beter remmen dan velgremmen, want je slipt gewoon als je te hard remt
Beter te doseren. Geen natte velg. Geen last van slagen in je wiel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Met schijfremmen kan je volgens mij niet beter remmen dan velgremmen, want je slipt gewoon als je te hard remt
Vervaeke vorig jaar nog in l'Avenir.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is vaker gedaan in een rit naar La Toussuire
Hoezo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Romain Bardet wint op de verkeerde dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |