Wij hadden de wekker regelmatig om 8:00 staan in Duitsland. Broodjes halen, onbijten, en hop, wandelen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:32 schreef DrMarten het volgende:
Ah thanks, zit mobiel, topic openen ging ff niet zo snel
En 8.27 in de vakantie is wel vroeg
Ik zou meedoenquote:Op donderdag 23 juli 2015 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hadden de wekker regelmatig om 8:00 staan in Duitsland. Broodjes halen, onbijten, en hop, wandelen.
Onzin, bij mijn vakanties moet ik regelmatig om 3:30 opstaan om zonsopkomsten te kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:32 schreef DrMarten het volgende:
En 8.27 in de vakantie is wel vroeg
Niet in Japan hequote:Op donderdag 23 juli 2015 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, bij mijn vakanties moet ik regelmatig om 3:30 opstaan om zonsopkomsten te kijken.
We hebben in een week 50km gedaan. Weet wel, in Nijmegen doen ze dat elke dag, maar toch best trots. En in Nijmegen hebben ze niet beklimmingen van 100~300mquote:
Moet je weer op een tempel zitten wachten tot de zon op komt. Pfffquote:Op donderdag 23 juli 2015 08:37 schreef Q. het volgende:
Onzin, bij mijn vakanties moet ik regelmatig om 3:30 opstaan om zonsopkomsten te
Gaat toch om de lol? Afstand zegt idd ook heel weinig in de bergen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben in een week 50km gedaan. Weet wel, in Nijmegen doen ze dat elke dag, maar toch best trots. En in Nijmegen hebben ze niet beklimmingen van 100~300m
Net zo simpel als via laptop hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 08:32 schreef DrMarten het volgende:
Ik hik nog steeds tegen een aan..quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Had ik maar een luilekkervakantie geboekt
3 weken op het strand liggen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wissel gewoon af. Mei was stedentrip. Sept is Griekenland. Feb is wintersport. Mei is de VS.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Waar in de VS en mag ik meequote:Op donderdag 23 juli 2015 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wissel gewoon af. Mei was stedentrip. Sept is Griekenland. Feb is wintersport. Mei is de VS.
Alles is leuk
Miami is kut.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
In en rond NYC en de Hamptons. Maybe afzakken naar Miami
Ook als je gewoon logisch nadenkt / goed kijktquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als he het 10x per dag doet word je er wel handig in ja
Gewoon de knop open nieuw topic/deel indrukken toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als he het 10x per dag doet word je er wel handig in ja
yup inderdeedquote:Op donderdag 23 juli 2015 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaat toch om de lol? Afstand zegt idd ook heel weinig in de bergen.
nou stellen beklimmingen van 100-300 meter ook nig niet zoveel voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben in een week 50km gedaan. Weet wel, in Nijmegen doen ze dat elke dag, maar toch best trots. En in Nijmegen hebben ze niet beklimmingen van 100~300m
Nog even doorsparen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:07 schreef MissMSX het volgende:
Sparen voor een voorjaarsreis naar Japan ergens de komende jaren
Nou, ik had er een van een meter of honderd en die kostte me toch best wat moeitequote:Op donderdag 23 juli 2015 09:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
nou stellen beklimmingen van 100-300 meter ook nig niet zoveel voor
die 2 dingen zijn knap lastig als je net bruut bent gewekt door een wekker en net 2 minuten de ogen open hebt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook als je gewoon logisch nadenkt / goed kijkt
Nee klopt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon naar een westkust op vakantie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, bij mijn vakanties moet ik regelmatig om 3:30 opstaan om zonsopkomsten te kijken.
Maar de Keys zijn Miami nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor een paar dagen strand kan ik me prima vermaken op de keys
Ik zou zo kunnen gaan, maar heb m'n spaarpotje liever nog wat vollerquote:
Bij 300 meter heb je al minder zuurstof dacht ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben van vroeger wandelingen gewend waar 1000 hoogtemeters regelmatig voorkwamquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik had er een van een meter of honderd en die kostte me toch best wat moeite
Ik ben 4 kinderen en een Labrador verderquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Maar is er hier nog wat gebeurt? Is er nog iemand zwanger? Kzag dat JB een vriendin heeft?!
Maar hoogtemeters an sich zeggen niets. Pas in combinatie met afstand kun je er iets zinnigs over gaan zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben van vroeger wandelingen gewend waar 1000 hoogtemeters regelmatig voorkwam
als je er ook nog 50km horizontaal bij moet doen is het nog steeds een stroeve tocht hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Japan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:07 schreef MissMSX het volgende:
Sparen voor een voorjaarsreis naar Japan ergens de komende jaren
Aanstelleritesquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
die 2 dingen zijn knap lastig als je net bruut bent gewekt door een wekker en net 2 minuten de ogen open hebt.
Verder!quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 4 kinderen en een Labrador verder
Ik ben de de Grand Canyon in en uit gewandeld. 3000ft in 4,5 mile.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben van vroeger wandelingen gewend waar 1000 hoogtemeters regelmatig voorkwam
1000m stijgen is sowieso een stroeve wandeling. Als je in de bergen wandelt is het hoogteverschil eigenlijk het enige waar je naar kijkt om de zwaarte van een tocht te bepalen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hoogtemeters an sich zeggen niets. Pas in combinatie met afstand kun je er iets zinnigs over gaan zeggen.
Ik ben geboren het het topje van de Mont Blanc en moest elke dag lopend naar beneden en boven om naar school te gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:WhatsApp heeft zich een vaste plaats verworven in menig digitaal leven. Maar naarmate het communicatiemiddel populaider wordt onstaan ook problemen die met die populariteit samenhangen.
Twee van die problemen heeft WhatsApp in een nieuwe release opgelost. Allereerst is er het ‘probleem’ dat je soms niet meteen tijd of zin hebt om te reageren op een bericht. Maar later dreig je het dan te vergeten.
WhatsApp heeft dat opgelost, zoals het ook is opgelost met mail: je kunt van een bericht aangeven dat het ongelezen is, zodat je het later weer te zien krijg
Een tweede probleem is dat je soms van sommige mensen of groepen even genoeg hebt. Bijvoorbeeld van contacten of groepen van je werk als je met vakantie bent. Ook dat heeft WhatsApp opgelost: je kunt afzonderlijke contacten voor een bepaalde tijd ‘uitzetten’.
De nieuwe mogelijkheden zitten in een updat die (handmatig) nu al; beschikbaar is in de Google appstore en binnenkort ook bij Apple
eerst omlaag, dan omhoog lijkt me wel dubbel stroef.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben de de Grand Canyon in en uit gewandeld. 3000ft in 4,5 mile.
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:27 schreef DrMarten het volgende:
Ze zijn bij de boiwvakkers hier beneden de dixie aan het schoonmaken. Zou die man niet iedere ochtend balen dat ie niet doorgeleerd heeft?
Tsja, kan niet anders he, je kunt moeilijk onderaan de kloof beginnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
eerst omlaag, dan omhoog lijkt me wel dubbel stroef.
900m is volgens mij ook het meeste wat ik ooit gedaan heb, maar dat was gewoon een berg op. Toen ik 15 was of zo.
Ik ook. Niks om op neer te kijken. Ze zouden een applaus inplaats van hoon moeten krijgenquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben blij dat er mensen zijn die het doen
Hoe zouden ze dat moeten weten?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
" je hebt me uitgezet he, waarom!!?!!??! "zie het al helemaal voor me
Maar is 'uitzetten' gewoon het geplingel? Want je kreeg nog wel altijd in beeld het whatsapp icoon dat je nieuw bericht had.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:37 schreef Godtje het volgende:
Hoe zouden ze dat moeten weten?![]()
Groepen kan je al langer muten. Was irritant dat je dat niet met mensen kan doen.
http://tweakers.net/nieuw(...)k-in-te-stellen.htmlquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is 'uitzetten' gewoon het geplingel? Want je kreeg nog wel altijd in beeld het whatsapp icoon dat je nieuw bericht had.
Of is uitzetten dat het een tijdje het bericht uberhaupt niet op je telefoon komt?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:27 schreef DrMarten het volgende:
Ze zijn bij de boiwvakkers hier beneden de dixie aan het schoonmaken. Zou die man niet iedere ochtend balen dat ie niet doorgeleerd heeft?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Niks om op neer te kijken. Ze zouden een applaus inplaats van hoon moeten krijgen
Kwam hem net tegen ja. Zie het wel als ie er is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:42 schreef Godtje het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)k-in-te-stellen.html
of er veel te hard langs rijden...quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:44 schreef Q. het volgende:
Ik kan ook echt niet tegen automobilisten die wegwerkers en verkeersbegeleiders uitschelden of bewust aanrijden. Asociale zich superieur voelende kuttokkies allemaal.
Gestoorde gekken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:44 schreef Q. het volgende:
Ik kan ook echt niet tegen automobilisten die wegwerkers en verkeersbegeleiders uitschelden of bewust aanrijden. Asociale zich superieur voelende kuttokkies allemaal.
Hopelijk snel de zelf rijdende auto perfect werkend en iedereen er inquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
of er veel te hard langs rijden...
Bewust aanrijden?!quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:44 schreef Q. het volgende:
ook als Dixie schoonmaker zijn er echt 1000 andere functies die je ook zou kunnen gaan doen als je echt een hekel aan je werk had, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:27 schreef DrMarten het volgende:
Het ziet er wel uit als een doodskist, dat gemeentehuisquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lastig spaties!
[ afbeelding ]
Gebeurt vaak hoor:quote:
Op Strijp S hebben we er tegenwoordig dit soort borden voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gestoorde gekken.
Die mensen doen hun werk. Laat ze. Beter wees blij dat ze er zijn.
Ook echt hulde de laatste jaren aan wegwerkzaamheden. Geweldig veel beter gepland en uitgevoerd.
Zo zag ik laatst: MASSAGE THE RAPISTquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lastig spaties!
[ afbeelding ]
Pas je copy paste eens aanquote:
Belg!quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zag dat eerdere plaatje niet in mn secret browser.
zie je bij de AH ook regelmatig. Hollandse aardbeien. Land van herkomst op de verpakking, Belgiequote:
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:03 schreef Tally het volgende:
Ik doe dit jaar gewoon geen vakantie! Dat is mij toch niet gegund. Elke keer gebeurd er wel wat als we weg gaan. Dus ik ga alleen nog klussen dit jaar!
Of de kinderen zijn ziek. Of mijn moeder/Oma word weer eens opgehaald door een ambulance waardoor je terug naar huis moet. Ik ga wel gewoon ff nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.
Ik kom terug in een leeg kantoor(tje). Directe collega's op één na allemaal vrij. Morgen werkt er één meer, maar dan wel thuis. Volgende week wilde ik thuis werken ivm werkzaamheden station Zwolle, maar dat gaat niet door.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:32 schreef Q. het volgende:
Dat op kantoor werken is zo in de zomervakantie ook wel compleet zinloos. Zit geen enkele bekende hier in de ruimte.Vanmiddag maar weer eens thuiswerken dan.
Een gebouw kopen om het vervolgens te slopen, weet je zeker dat je niet de gemeente Utrecht bent?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.
Nou ja, Nederlandse tulpen komen ook uit Turkije.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Woohoo, toch nog een dagje naar de Cross zaterdag
Origineel, en die zijn ondertussen wel wat veranderdquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, Nederlandse tulpen komen ook uit Turkije.
Labradorsquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 4 kinderen en een Labrador verder
Ik ga vanmiddag wel weer thuis werken. Doe ik volgende week wel weer 3 dagen thuiswerken. Toch geen enkele meeting in deze tijd van het jaar. En niemand die me mist.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom terug in een leeg kantoor(tje). Directe collega's op één na allemaal vrij. Morgen werkt er één meer, maar dan wel thuis. Volgende week wilde ik thuis werken ivm werkzaamheden station Zwolle, maar dat gaat niet door.
Echt wel. Niemand van de groep ging dit jaar, maar dat heeft niemand gezegd tegen iemand die al een paar jaar maar voor één dag gaat. En die had dus wel een kaartje (samen met dochter). Toch leuker om dan wel te gaan. Ook al is het maar voor één dagje.quote:
Ik ben bijna klaar om 3 weken mail door te worstelen. Zo maar eens kijken wat ik nou echt moet gaan doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag wel weer thuis werken. Doe ik volgende week wel weer 3 dagen thuiswerken. Toch geen enkele meeting in deze tijd van het jaar. En niemand die me mist.
huisdierenquote:
Ik moet ook iets minderenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
huisdieren
Zodra de kat dood is, komt er zeker weten geen nieuw dier. Bijna net zo irritant als een kind.
Dat wordt vast een geweldig wilde party!quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:58 schreef stbabylon het volgende:
kinderen minderen
Nu ook weer een fantastische uitnodiging voor een topfeest (laat even weten of je je kinderen meeneemt)
Rare is, die kerel weet wel wat parties zijn:quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wordt vast een geweldig wilde party!Ik zeg lamzuipen.
Dat ik jou nou dit soort muziek zie postenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rare is, die kerel weet wel wat parties zijn:
(hij is de regisseur)
Ik geef geen reet om de soort muziek, ging erover dat hij wel weet hoe hij een party in elkaar zetquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik jou nou dit soort muziek zie posten
Meh. Ok.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef geen reet om de soort muziek, ging erover dat hij wel weet hoe hij een party in elkaar zet
Kleinere festivals zijn toch leuker (vind ik)quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Ok.
Wij hebben besproken dat we dit jaar naar Deep in the Woods gaan en volgend jaar naar Dour. Beide Belgie trouwens. Geen LL voor mij dit jaar. Na 10jr wel prima geweest.
Geen idee, laatste week vrij was met kerst geloof ik. Nou ja, vrij, het was even rustig.quote:
Kokende olie overheen gooien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Al mogen die spelende kinderen beneden wel even hun bek houden.
Ik ben geen Vietnameesquote:
Nou is Zwarte Cross nauwelijks "klein" te noemen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleinere festivals zijn toch leuker (vind ik)
Pak je super soaker. Hebben beide partijen wat lolquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen Vietnamees
En zover kan ik niet gooien, ze staan net onder een lekker galmend poortje
het is oud, prima locatie, we gaan dat huis flink opknappenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Een gebouw kopen om het vervolgens te slopen, weet je zeker dat je niet de gemeente Utrecht bent?
Super soaker met zoutzuur er in!quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pak je super soaker. Hebben beide partijen wat lol
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Al mogen die spelende kinderen beneden wel even hun bek houden.
Klopt. Ik ga ook maar één dagje. Mijn favorieten zijn nu Madnes (1000 kaartjes) en Mañana Mañana (3000 kaartjes).quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou is Zwarte Cross nauwelijks "klein" te noemen natuurlijk
2 hypotheekboeren die zeggen dat studieschuld geen probleem is, nummer 3 vanochtend (gelieerd aan de makelaar) die laat weten dat het godsonmogelijk is om een hypotheek te krijgen.quote:
Zo gek is dat toch niet? Een studieschuld is toch BKR genoteerd?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 hypotheekboeren die zeggen dat studieschuld geen probleem is, nummer 3 vanochtend (gelieerd aan de makelaar) die laat weten dat het godsonmogelijk is om een hypotheek te krijgen.
Nee, niet bkr geregistreerd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Een studieschuld is toch BKR genoteerd?
Maar zo zijn er best veel mensen die er tussen wal en schip vallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, niet bkr geregistreerd.
Komt er op neer dat de NHG moeilijk doet. Oftewel als je niet aangeeft dat je een studieschuld hebt en je moet gebruik maken van de NHG, dan kunnen ze moeilijk gaan doen.
Komt er dus gewoon op neer dat bij de vraag of ik andere kredieten heb, ik nee moet zeggen. Dan is er niks aan de hand. En sowieso wil ik niet maximaal lenen. Ik hou er zelf al rekening mee dat ik die studieschuld heb en wil dat ook kunnen aflossen iedere maand, naast een hypotheek.
Moet zeggen dat ik wel bizar vind dat het zo moet. Ik zou geen hypotheek kunnen krijgen, maar ik verdien teveel voor een sociale huurwoning, dus ze verwachten wel dat ik dan 800 Euro neer kan leggen voor een huurwoning in de vrije sector
Nee is (nog) niet verplicht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar zo zijn er best veel mensen die er tussen wal en schip vallen.
Maar ik dacht dat het ook BKR geregistreerd was. NHG doet heel moeilijk. En is ook niet altijd even voordelig hebben we gemerkt. Leuk dat je wat rente minder betaald. Maar je moet ook 1% kunnen betalen. Een OLR verzekering hebben. En zo zijn er nog wat eisen.
Als alles goed is heb ik daar gister aan voldaan en hebben we nu de hypotheek zo rond
Dat is al jaren zo. Te rijk voor sociale huur (~500e p/m), te arm voor hypotheek (~700e p/m), dus vrij sector huur (~1000e p/m). Te krom voor woorden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, niet bkr geregistreerd.
Komt er op neer dat de NHG moeilijk doet. Oftewel als je niet aangeeft dat je een studieschuld hebt en je moet gebruik maken van de NHG, dan kunnen ze moeilijk gaan doen.
Komt er dus gewoon op neer dat bij de vraag of ik andere kredieten heb, ik nee moet zeggen. Dan is er niks aan de hand. En sowieso wil ik niet maximaal lenen. Ik hou er zelf al rekening mee dat ik die studieschuld heb en wil dat ook kunnen aflossen iedere maand, naast een hypotheek.
Moet zeggen dat ik wel bizar vind dat het zo moet. Ik zou geen hypotheek kunnen krijgen, maar ik verdien teveel voor een sociale huurwoning, dus ze verwachten wel dat ik dan 800 Euro neer kan leggen voor een huurwoning in de vrije sector
Dat bedoel ik. Dan gooi je de markt voor starters compleet dicht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar zo zijn er best veel mensen die er tussen wal en schip vallen.
Top dat het bij jullie allemaal zo goed als rond isquote:Als alles goed is heb ik daar gister aan voldaan en hebben we nu de hypotheek zo rond
Wat is nog niet verplicht? De verzekering?quote:
Huisje wat ik nu redelijk serieus op het oog heb heeft een vraagprijs van 125.000, dan kom je op netto-maandlasten van ongeveer 425 in de maand.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Te rijk voor sociale huur (~500e p/m), te arm voor hypotheek (~700e p/m), dus vrij sector huur (~1000e p/m). Te krom voor woorden.
BKR registratiequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat is nog niet verplicht? De verzekering?
Bij onze hypotheker wel
Ik ging van een huurhuis á 800 e/p/m naar een koophuis á 350 e/p/m, even groot. Ik had het geluk dat ik wel voldoende verdiende.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Huisje wat ik nu redelijk serieus op het oog heb heeft een vraagprijs van 125.000, dan kom je op netto-maandlasten van ongeveer 425 in de maand.
Ik betaal nu 380 in de maand aan huur voor een klein kutappartement.
Ik wil max richting de 140.000 gaan. Dan zit ik nog goedkoop in de maandlasten en dan kan ik zelfs het bedrag blijven aflossen bij de DUO wat ik nu doe. Maar dat zou dan niet kunnen door die idiote regels.
Dan krijg je dus dat mensen inderdaad gaan verzwijgen dat ze een studieschuld hebben.
Hier ook. Of een 1-kamerappartement in de rukbunker.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
125, daar koop je in Utrecht net een garagebox voor.
Hier in Utrecht was huren destijds niet eens mogelijk zonder uitgebreid netwerk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ging van een huurhuis á 800 e/p/m naar een koophuis á 350 e/p/m, even groot. Ik had het geluk dat ik wel voldoende verdiende.
http://www.funda.nl/koop/utrecht/75000-125000/quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
Net toen ik het koopcontract had getekend, belde Woonstede me voor een woningquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in Utrecht was huren destijds niet eens mogelijk zonder uitgebreid netwerk.Weinig opties dus.
Hoogte van wat je dan met NHG kan lenen hangt idd wel af van de hoogte van je studieschuld. En die van mij is aanzienlijk. Maar dan nog. Bedrag wat ik kan leven wordt verlaagd met meer dan 2x de studieschuld. Dat vind ik nergens op slaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Cue_ het volgende:
STudieschuld hebben kan tussen de paar 100 euro liggen tot zo'n 50.000 bv. Lijkt me nogal een verschil. Al vraag ik me af in hoeverre dat uitmaakt voor de NHG.
Maar moet je nu 1% van het aankoopbedrag zelf in zak hebben?
Ooooooooooowh ja ik ben daar totaal niet mee bekend aangezien ik niet gestudeerd hebquote:
Ik ook niet, daarom had ik een flinkequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ooooooooooowh ja ik ben daar totaal niet mee bekend aangezien ik niet gestudeerd heb
Aah oke, dat scheeltquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoogte van wat je dan met NHG kan lenen hangt idd wel af van de hoogte van je studieschuld. En die van mij is aanzienlijk. Maar dan nog. Bedrag wat ik kan leven wordt verlaagd met meer dan 2x de studieschuld. Dat vind ik nergens op slaan.
Eigen geld meenemen is ook zo'n onduidelijk iets. Bij de huizen die ik op het oog heb kwam het neer op ongeveer 1.100 Euro wat ik zelf mee moet nemen.
Dat zijn allemaal appartementen he, komt die ellendige VVE ook nog bijquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/utrecht/75000-125000/
Mwah...
http://www.funda.nl/koop/utrecht/75000-125000/woonhuis/quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal appartementen he, komt die ellendige VVE ook nog bij
Ja idd, scheelt ook wel aangezien ik weinig spaargeld hebquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah oke, dat scheelt
Lol, dat valt dan nog wel mee
Dat is idd een irritantequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal appartementen he, komt die ellendige VVE ook nog bij
Als je NHG aanvraagt bij je hypotheek moet je 1% van het aankoopbedrag aan NHG kunnen betalen. Dat stoppen zij in een soort van fonds voor de toekomst als je bijvoorbeeld niet meer je hypotheek kan betalen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Cue_ het volgende:
STudieschuld hebben kan tussen de paar 100 euro liggen tot zo'n 50.000 bv. Lijkt me nogal een verschil. Al vraag ik me af in hoeverre dat uitmaakt voor de NHG.
Maar moet je nu 1% van het aankoopbedrag zelf in zak hebben?
Wij mochten samen iets meer dan 4 ton lenen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Wij mogen samen makkelijk een tent van 3,5 ton kopen.
Dus zoeken we naar een huis van max 2 ton.
Mijn huis inclusief verbouwing was 103000 euro. Inclusief alle kosten totaal 115000 euro moeten lenen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
Straks mag je ook niet meer lenen voor de verbouwingquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn huis inclusief verbouwing was 103000 euro. Inclusief alle kosten totaal 115000 euro moeten lenen.
Tja.. Sparenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks mag je ook niet meer lenen voor de verbouwingMoet je die uit eigen zak kunnen financieren. Als het allemaal door gaat dan
Ook zoiets waar ze bij een hypotheek dus niet naar kijken. Geen hypotheek van 150.000 kunnen krijgen bijvoorbeeld, maar wel een van 125.000 voor een appartement, waar je dan nog 200 in de maand kwijt bent aan VVE.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd een irritante![]()
Zijn vaak beste bedragen 100+, en appartementen waar ik naar kijk zijn net zo duur als gewone huizen, dus extra kosten etc.
Kan ff tussen zitten he. Was bij ons ook. Want ze hadden (nadat ze ons huis gezien hadden) een afspraak gemaakt met een hypotheker en konden toen pas een bod doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed
EERST moet ons huidige huis verkocht worden. 3 kijkers gehad. Eerste 2 hebben al nee gezegd. En de derde heeft maandag gekeken en nog niks laten horen, dus zal wel niks worden.
Dat doen wijquote:
Vroeger. Toen alles beter was.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/utrecht/75000-125000/
Mwah...
Dit was een zoon met z'n ouders mee, waarvan de ouders ons huis handje contantje konden betalen. Maar we hebben ze nog gezien toen we terug kwamen van wandelen. Ze hebben ook nog bij een appartement verder op gekeken. 1,5x zo duur, maar ook 1,5x zo groot. Dus ben er bang voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan ff tussen zitten he. Was bij ons ook. Want ze hadden (nadat ze ons huis gezien hadden) een afspraak gemaakt met een hypotheker en konden toen pas een bod doen.
Owh okay das een ander verhaal jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit was een zoon met z'n ouders mee, waarvan de ouders ons huis handje contantje konden betalen. Maar we hebben ze nog gezien toen we terug kwamen van wandelen. Ze hebben ook nog bij een appartement verder op gekeken. 1,5x zo duur, maar ook 1,5x zo groot. Dus ben er bang voor.
"De goede tijd toen je een auto kon bijhypothekerenquote:
Gelukkig niet gedaan. Was er toen toe ik staat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
"De goede tijd toen je een auto kon bijhypothekeren"
Ach.. ben blij nu een huis gekocht te hebben in de recessie met een verplicht 30-jaren aflossen planquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig niet gedaan. Was er toen toe ik staat.
Iig verstandiger dan die 80% aflossingsvrij die ik heb.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach.. ben blij nu een huis gekocht te hebben in de recessie met een verplicht 30-jaren aflossen plan
Jij huurt gewoon een huis van de bankquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Iig verstandiger dan die 80% aflossingsvrij die ik heb.
Dat wil je?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu vrijwel helemaal aflossingsvrij, en de volgende wordt 100% afbetalen.
Ik wil absoluut weg bij de ING. Daar heb ik het nu omdat ik er vroeger personeelskorting kreeg, maar voor de rest kan ik alleen maar janken om de ING.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wil je?
Want vaak kan je je hypotheek meenemen naar het volgende huis he.
Als je maar bij dezelfde verstrekker blijft
Daarom hebben wij 3 delen
Aah okay. Wij wilde graag blijven ondanks dat Woonfonds niet de goedkoopste is maar wel een goede.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil absoluut weg bij de ING. Daar heb ik het nu omdat ik er vroeger personeelskorting kreeg, maar voor de rest kan ik alleen maar janken om de ING.
Ga dan nooit naar de SNS bank, dat is een dramaquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil absoluut weg bij de ING. Daar heb ik het nu omdat ik er vroeger personeelskorting kreeg, maar voor de rest kan ik alleen maar janken om de ING.
Waar gaat de reis heen?quote:
Don't worryquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga dan nooit naar de SNS bank, dat is een drama
Wel weer iets om naar uit te kijken!quote:
Gerlosquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen?
[..]
Don't worry
Ook boeken danquote:
Ja zou kunnen, maar nu even geld voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook boeken dan
Zoals gezegd ik moet er nu nog niet aan denken maar ik weet dat het dan heerlijk en super gezellig is.
Mega huis vlakbij de piste. Ziet er top uit.
Wij hebben jarenlang 200+ betaaldquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd een irritante![]()
Zijn vaak beste bedragen 100+, en appartementen waar ik naar kijk zijn net zo duur als gewone huizen, dus extra kosten etc.
200+ aan VVE?quote:
4 liften, grote tuin, groot onderhoud.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
200+ aan VVE?
Moet nogal een flink complex geweest zijn met dure lift en onderhoud etc
De iPhone app van de ING is onovertroffen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in een 14 hoog jaren '60 flat met 2 liften. Wel een aantal jaar geleden van de buitenkant gerenoveerd, maar nog steeds prut.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
200+ aan VVE?
Moet nogal een flink complex geweest zijn met dure lift en onderhoud etc
Ontslag!quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De iPhone app van de ING is onovertroffen.
Als je wil wonen moet je betalen. Anders gewoon zelfmoord plegen. Dat is goedkoop per maandquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in een 14 hoog jaren '60 flat met 2 liften. Wel een aantal jaar geleden van de buitenkant gerenoveerd, maar nog steeds prut.
Betaal je 115.000 - 125.000 voor een flat, plus 220 in de maand aan VVE. En daar zit dan nog geen voorschot voor verwarming enzo in. Dat komt er ook nog bij.
Dan komt er heel veel leegstand en zakken onze huizen in waarde. DOE NORMAAL!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je wil wonen moet je betalen. Anders gewoon zelfmoord plegen. Dat is goedkoop per maand
Jaren 50 appartementen hier. Na het groot onderhoud betalen we nu wel flink minder, maar nog steeds een hoop geld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in een 14 hoog jaren '60 flat met 2 liften. Wel een aantal jaar geleden van de buitenkant gerenoveerd, maar nog steeds prut.
Betaal je 115.000 - 125.000 voor een flat, plus 220 in de maand aan VVE. En daar zit dan nog geen voorschot voor verwarming enzo in. Dat komt er ook nog bij.
Mijn VVE ging van 111,- naar 107,- EURquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaren 50 appartementen hier. Na het groot onderhoud betalen we nu wel flink minder, maar nog steeds een hoop geld.
Ik zal de erfpacht die we vanaf volgend jaar gaan betalen maar niet noemen
Alsof ze het echt doen. Zeiken zeiken maar echt actie ondernemen ho maarquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan komt er heel veel leegstand en zakken onze huizen in waarde. DOE NORMAAL!
Ik vind voor mij de Android app van ABNAMRO oneindig veel bruikbaarder.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De iPhone app van de ING is onovertroffen.
Die van mij van 109 naar 115quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn VVE ging van 111,- naar 107,- EUR
Toch weer 4 anal condomsquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn VVE ging van 111,- naar 107,- EUR
Jij werkt er. Pas het aanquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten ze maar een minder slechte app maken.
Anal condoms zijn onzin. Hallo 1980quote:
Midweek bedoel je toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anal condoms zijn onzin. Hallo 1980
En ik heb 50 condooms gekregen van m;'n buuf. Ik kan weer ff een weekje vooruit hoor!
Mja, heb t nu wat druk. Dus kan t rekken tot een week denk ikquote:
Het is een hint dat ze je wilt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb 50 condooms gekregen van m;'n buuf. Ik kan weer ff een weekje vooruit hoor!
Ah. Ik heb liever d'r vriend.quote:
Die zijn overdatum op het moment dat je lief hier isquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aziaten zijn niet lief. Gewoon een seksslaafquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn overdatum op het moment dat je lief hier is
Ach welnee. Da's al over 4,5 maandquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn overdatum op het moment dat je lief hier is
Dan nog zijn die dingen overdatumquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aziaten zijn niet lief. Gewoon een seksslaaf
watercacao?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:32 schreef CherryLips het volgende:
O gadver, ik ontdek net vette schimmel in m'n watercacaoen nu heb ik eraan gezeten en die lucht
wtf
Echt nietquote:
Ik moest 3 keer lezen om te zien dat er niet stond: Na gebruik nog minimaal 5 jaar houdbaarquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet
Quote:
Na productie is een condoom minimaal 5 jaar houdbaar en betrouwbaar - mits je ze goed bewaart en volgens de bijsluiter gebruikt.
Ik was gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 23 juli 2015 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest 3 keer lezen om te zien dat er niet stond: Na gebruik nog minimaal 5 jaar houdbaar
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:43 schreef Cue_ het volgende:
minimaal 5 jaar.. maar daarna dan? Is dat een dag, een maand, een jaar
Ja. Dat is na 5 jaar niet mee gegarandeerd. Dat staat er.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat er gaatjes inkomen, je niet meer kan watercondoomvechten, that kind of shit
Dat snap ik ook welquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Dat is na 5 jaar niet mee gegarandeerd. Dat staat er.
Als je ze na 5 jaar gewoon gebruikt komen er stiekem kindjes vanquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook welMaar als halve autist is dat natuurlijk te vaag
* Cue_ gaat snel wat weggooienquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je ze na 5 jaar gewoon gebruikt komen er stiekem kindjes van
Zo duidelijk?
Als dat bij Ang3l gebeurd is dat oprecht een godswonder.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je ze na 5 jaar gewoon gebruikt komen er stiekem kindjes van
Zo duidelijk?
Doe es niet zo eng.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:18 schreef Q. het volgende:
Zo, weer lekker gesport. 3e keer deze week. En dat al wekenlang.
Als er bij Maria een wonder kon gebeuren dan kan het bij Ang3l ook. Hij heeft zijn naam iig al meequote:Op donderdag 23 juli 2015 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als dat bij Ang3l gebeurd is dat oprecht een godswonder.
Wij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen ons.
Dierenbeulquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:41 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik heb een mug doodgemept! Hopelijk was het de enige
Ik heb zoveel jeuk
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:37 schreef Tally het volgende:
Mijn kinderen slapen eindelijk eens uit. Staat er om 7:15 een buurman op z'n dak te rommelen
Kan je beter door mij wakker gehouden worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:15 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn er meerm'n nachtrust wat doe je.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je beter door mij wakker gehouden worden.
Omdat jij achter de muggen aangaat?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je beter door mij wakker gehouden worden.
Nu de zomervakantie voorbij is, zit ik helemaal daar naar uit te kijken. Onzin natuurlijk, augustus en september wordt ook nog knetterlekker.quote:
Ik heb nu ook vooral zin in zomer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu de zomervakantie voorbij is, zit ik helemaal daar naar uit te kijken. Onzin natuurlijk, augustus en september wordt ook nog knetterlekker.
Ga je dit jaar nog, of volgend jaar?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nu ook vooral zin in zomer.
Nog nooit zo vroeg geboekt ook. Vorig jaar gingen we later in het seizoen en minder voorbereid.
Nu kwam het ter sprake en opeens hadden we een huis. Prima
Feb 2016quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je dit jaar nog, of volgend jaar?
Ja, dat is inderdaad wel erg vroeg.quote:
Zelfs nog redelijk begin feb voor de vakanties.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel erg vroeg.
Wij kijken nog even. Zo met huis verkoop, nieuw huis en zo.
Ik bedoel vroeg met boekenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs nog redelijk begin feb voor de vakanties.
Maart meer zon, nu meer sneeuw.
Ik zou graag nog een keer met kerst en o&n willen maar dat vinden andere te koud.
Ah zo. Zeker ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoel vroeg met boeken
Ja, kerst in de sneeuw lijkt me ook wel wat.
Jeuk? Welke jeuk?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:28 schreef DrMarten het volgende:
Baard heb ik er eergister al afgehaald. Werd gek van de jeuk
Nu een zoo vrouwen voor me die allemaal verf in het haar moeten... Duurt lang
ik laat nooit een baard staan, had er nu een van een paar weken en dat jeukte als een malle iedere keerquote:
wassenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik laat nooit een baard staan, had er nu een van een paar weken en dat jeukte als een malle iedere keer
Ik ook voor de schermenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Zie de FB, ik denk dat Re en Mobo heel hard zuchten achter de schermen
Ik heb geen hekel aan die knul, maar mijn god, daar kun je een flinke loods van bouwen, zoveel platen voor z'n kop.quote:
Ik heb ook geen hekel aan de persoon hoe kan ik dat ook hebben want ik ken hem niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan die knul, maar mijn god, daar kun je een flinke loods van bouwen, zoveel platen voor z'n kop.
De baard is primaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Mijn kapper was op vakantie dinsdag, had dan ook een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag. Oops. Nou ja, nu dus 1-8 pas er heen. Gelukkig staat de baard me nog redelijk
[ afbeelding ]
Sommige mensen krijgen jeuk als ze langer gezichtshaar krijgen. Een vriend van me ook. Puur psychologisch geneuzel vaak.quote:
Ja ik twijfelde nog even of ik door zou gana met "Daar wil ik m'n zaad wel eens inhangen" of je zou pesten met "erg leuk hipster zo". Maar ik hield t op prima. Want dat is iequote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde nog even of ik door zou gana met "Daar wil ik m'n zaad wel eens inhangen" of je zou pesten met "erg leuk hipster zo". Maar ik hield t op prima. Want dat is ie![]()
Vanavond reunie met de hetero's. Morgen Food Truck Festival. Zondag Vintage per Kilo.quote:
reunie met de hetero's? van voor je uit de kast kwam of zo...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond reunie met de hetero's. Morgen Food Truck Festival. Zondag Vintage per Kilo.
Jij?
Hier schijnt gewoon een zonnetje, hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:27 schreef Godtje het volgende:
Het is allemaal kut weer voor zomerse zingen!
Vandaag wel, morgen niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier schijnt gewoon een zonnetje, hoor.
Groepje hetero vrienden. Niet van voor ik uit de kast kwam, maar sterker nog: voordat mijn ex uit de kast kwam. Waren zijn vrienden en collega's. Toen kwam ie uit de kast (vanwege mij). En daarna heb ik ze overgenomen omdat hij een eikel werd (Australie, weet je dat nog?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
reunie met de hetero's? van voor je uit de kast kwam of zo...
Ik hoop dat t weer meevalt voor je. Code geel. maar is vooral aan de kust. Sowieso zijn die codes voor mietjesquote:vanavond barbeknoeien en morgen dus naar de cross.
quote:Morgen ga jij dus veeeeeeeeeeeeel te veel aankomen?
Ja weet ik nog. Dat is wel tof dan ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groepje hetero vrienden. Niet van voor ik uit de kast kwam, maar sterker nog: voordat mijn ex uit de kast kwam. Waren zijn vrienden en collega's. Toen kwam ie uit de kast (vanwege mij). En daarna heb ik ze overgenomen omdat hij een eikel werd (Australie, weet je dat nog?) en nu zijn t dus mijn vrienden
[..]
Ik hoop dat t weer meevalt voor je. Code geel. maar is vooral aan de kust. Sowieso zijn die codes voor mietjes
[..]Moet wel, anders waai ik weg
Ik ben zwaarder dan ooit tevoren hoor (spier ipv vet). Maar da's nog steeds maar 66quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja weet ik nog. Dat is wel tof dan ja.
En nog steeds zo licht? Hoe kan dat, ik ben nogal zo afgevallen.
Damn!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zwaarder dan ooit tevoren hoor (spier ipv vet). Maar da's nog steeds maar 66Maar t is inmiddels een groene BMI.
Weet niet of ik groen redquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zwaarder dan ooit tevoren hoor (spier ipv vet). Maar da's nog steeds maar 66Maar t is inmiddels een groene BMI.
Ik heb er niet zo'n moeite meer mee. Inmiddels is t qua kleding prima. Niet eens een S meer maar een M. En sommige mensen vinden t lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn!
Ik kom weer in de buurt van de 85!Gaat de goede kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |