Ja idd, scheelt ook wel aangezien ik weinig spaargeld hebquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah oke, dat scheelt
Lol, dat valt dan nog wel mee
Dat is idd een irritantequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal appartementen he, komt die ellendige VVE ook nog bij
Als je NHG aanvraagt bij je hypotheek moet je 1% van het aankoopbedrag aan NHG kunnen betalen. Dat stoppen zij in een soort van fonds voor de toekomst als je bijvoorbeeld niet meer je hypotheek kan betalen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Cue_ het volgende:
STudieschuld hebben kan tussen de paar 100 euro liggen tot zo'n 50.000 bv. Lijkt me nogal een verschil. Al vraag ik me af in hoeverre dat uitmaakt voor de NHG.
Maar moet je nu 1% van het aankoopbedrag zelf in zak hebben?
Wij mochten samen iets meer dan 4 ton lenen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Wij mogen samen makkelijk een tent van 3,5 ton kopen.
Dus zoeken we naar een huis van max 2 ton.
Mijn huis inclusief verbouwing was 103000 euro. Inclusief alle kosten totaal 115000 euro moeten lenen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
125, daar koop je in Utrecht net een garagebox voor.
Straks mag je ook niet meer lenen voor de verbouwingquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn huis inclusief verbouwing was 103000 euro. Inclusief alle kosten totaal 115000 euro moeten lenen.
Tja.. Sparenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks mag je ook niet meer lenen voor de verbouwingMoet je die uit eigen zak kunnen financieren. Als het allemaal door gaat dan
Ook zoiets waar ze bij een hypotheek dus niet naar kijken. Geen hypotheek van 150.000 kunnen krijgen bijvoorbeeld, maar wel een van 125.000 voor een appartement, waar je dan nog 200 in de maand kwijt bent aan VVE.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd een irritante![]()
Zijn vaak beste bedragen 100+, en appartementen waar ik naar kijk zijn net zo duur als gewone huizen, dus extra kosten etc.
Kan ff tussen zitten he. Was bij ons ook. Want ze hadden (nadat ze ons huis gezien hadden) een afspraak gemaakt met een hypotheker en konden toen pas een bod doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed
EERST moet ons huidige huis verkocht worden. 3 kijkers gehad. Eerste 2 hebben al nee gezegd. En de derde heeft maandag gekeken en nog niks laten horen, dus zal wel niks worden.
Dat doen wijquote:
Vroeger. Toen alles beter was.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/utrecht/75000-125000/
Mwah...
Dit was een zoon met z'n ouders mee, waarvan de ouders ons huis handje contantje konden betalen. Maar we hebben ze nog gezien toen we terug kwamen van wandelen. Ze hebben ook nog bij een appartement verder op gekeken. 1,5x zo duur, maar ook 1,5x zo groot. Dus ben er bang voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan ff tussen zitten he. Was bij ons ook. Want ze hadden (nadat ze ons huis gezien hadden) een afspraak gemaakt met een hypotheker en konden toen pas een bod doen.
Owh okay das een ander verhaal jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit was een zoon met z'n ouders mee, waarvan de ouders ons huis handje contantje konden betalen. Maar we hebben ze nog gezien toen we terug kwamen van wandelen. Ze hebben ook nog bij een appartement verder op gekeken. 1,5x zo duur, maar ook 1,5x zo groot. Dus ben er bang voor.
"De goede tijd toen je een auto kon bijhypothekerenquote:
Gelukkig niet gedaan. Was er toen toe ik staat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
"De goede tijd toen je een auto kon bijhypothekeren"
Ach.. ben blij nu een huis gekocht te hebben in de recessie met een verplicht 30-jaren aflossen planquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig niet gedaan. Was er toen toe ik staat.
Iig verstandiger dan die 80% aflossingsvrij die ik heb.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach.. ben blij nu een huis gekocht te hebben in de recessie met een verplicht 30-jaren aflossen plan
Jij huurt gewoon een huis van de bankquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Iig verstandiger dan die 80% aflossingsvrij die ik heb.
Dat wil je?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu vrijwel helemaal aflossingsvrij, en de volgende wordt 100% afbetalen.
Ik wil absoluut weg bij de ING. Daar heb ik het nu omdat ik er vroeger personeelskorting kreeg, maar voor de rest kan ik alleen maar janken om de ING.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wil je?
Want vaak kan je je hypotheek meenemen naar het volgende huis he.
Als je maar bij dezelfde verstrekker blijft
Daarom hebben wij 3 delen
Aah okay. Wij wilde graag blijven ondanks dat Woonfonds niet de goedkoopste is maar wel een goede.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil absoluut weg bij de ING. Daar heb ik het nu omdat ik er vroeger personeelskorting kreeg, maar voor de rest kan ik alleen maar janken om de ING.
Ga dan nooit naar de SNS bank, dat is een dramaquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil absoluut weg bij de ING. Daar heb ik het nu omdat ik er vroeger personeelskorting kreeg, maar voor de rest kan ik alleen maar janken om de ING.
Waar gaat de reis heen?quote:
Don't worryquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga dan nooit naar de SNS bank, dat is een drama
Wel weer iets om naar uit te kijken!quote:
Gerlosquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen?
[..]
Don't worry
Ook boeken danquote:
Ja zou kunnen, maar nu even geld voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook boeken dan
Zoals gezegd ik moet er nu nog niet aan denken maar ik weet dat het dan heerlijk en super gezellig is.
Mega huis vlakbij de piste. Ziet er top uit.
Wij hebben jarenlang 200+ betaaldquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd een irritante![]()
Zijn vaak beste bedragen 100+, en appartementen waar ik naar kijk zijn net zo duur als gewone huizen, dus extra kosten etc.
200+ aan VVE?quote:
4 liften, grote tuin, groot onderhoud.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
200+ aan VVE?
Moet nogal een flink complex geweest zijn met dure lift en onderhoud etc
De iPhone app van de ING is onovertroffen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in een 14 hoog jaren '60 flat met 2 liften. Wel een aantal jaar geleden van de buitenkant gerenoveerd, maar nog steeds prut.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
200+ aan VVE?
Moet nogal een flink complex geweest zijn met dure lift en onderhoud etc
Ontslag!quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De iPhone app van de ING is onovertroffen.
Als je wil wonen moet je betalen. Anders gewoon zelfmoord plegen. Dat is goedkoop per maandquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in een 14 hoog jaren '60 flat met 2 liften. Wel een aantal jaar geleden van de buitenkant gerenoveerd, maar nog steeds prut.
Betaal je 115.000 - 125.000 voor een flat, plus 220 in de maand aan VVE. En daar zit dan nog geen voorschot voor verwarming enzo in. Dat komt er ook nog bij.
Dan komt er heel veel leegstand en zakken onze huizen in waarde. DOE NORMAAL!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je wil wonen moet je betalen. Anders gewoon zelfmoord plegen. Dat is goedkoop per maand
Jaren 50 appartementen hier. Na het groot onderhoud betalen we nu wel flink minder, maar nog steeds een hoop geld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in een 14 hoog jaren '60 flat met 2 liften. Wel een aantal jaar geleden van de buitenkant gerenoveerd, maar nog steeds prut.
Betaal je 115.000 - 125.000 voor een flat, plus 220 in de maand aan VVE. En daar zit dan nog geen voorschot voor verwarming enzo in. Dat komt er ook nog bij.
Mijn VVE ging van 111,- naar 107,- EURquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaren 50 appartementen hier. Na het groot onderhoud betalen we nu wel flink minder, maar nog steeds een hoop geld.
Ik zal de erfpacht die we vanaf volgend jaar gaan betalen maar niet noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |