Bewust aanrijden?!quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:44 schreef Q. het volgende:
Ik kan ook echt niet tegen automobilisten die wegwerkers en verkeersbegeleiders uitschelden of bewust aanrijden. Asociale zich superieur voelende kuttokkies allemaal.
ook als Dixie schoonmaker zijn er echt 1000 andere functies die je ook zou kunnen gaan doen als je echt een hekel aan je werk had, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:27 schreef DrMarten het volgende:
Ze zijn bij de boiwvakkers hier beneden de dixie aan het schoonmaken. Zou die man niet iedere ochtend balen dat ie niet doorgeleerd heeft?
Het ziet er wel uit als een doodskist, dat gemeentehuisquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lastig spaties!
[ afbeelding ]
Gebeurt vaak hoor:quote:
Op Strijp S hebben we er tegenwoordig dit soort borden voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gestoorde gekken.
Die mensen doen hun werk. Laat ze. Beter wees blij dat ze er zijn.
Ook echt hulde de laatste jaren aan wegwerkzaamheden. Geweldig veel beter gepland en uitgevoerd.
Zo zag ik laatst: MASSAGE THE RAPISTquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lastig spaties!
[ afbeelding ]
Pas je copy paste eens aanquote:
Belg!quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zag dat eerdere plaatje niet in mn secret browser.
zie je bij de AH ook regelmatig. Hollandse aardbeien. Land van herkomst op de verpakking, Belgiequote:
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:03 schreef Tally het volgende:
Ik doe dit jaar gewoon geen vakantie! Dat is mij toch niet gegund. Elke keer gebeurd er wel wat als we weg gaan. Dus ik ga alleen nog klussen dit jaar!
Of de kinderen zijn ziek. Of mijn moeder/Oma word weer eens opgehaald door een ambulance waardoor je terug naar huis moet. Ik ga wel gewoon ff nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.
Ik kom terug in een leeg kantoor(tje). Directe collega's op één na allemaal vrij. Morgen werkt er één meer, maar dan wel thuis. Volgende week wilde ik thuis werken ivm werkzaamheden station Zwolle, maar dat gaat niet door.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:32 schreef Q. het volgende:
Dat op kantoor werken is zo in de zomervakantie ook wel compleet zinloos. Zit geen enkele bekende hier in de ruimte.Vanmiddag maar weer eens thuiswerken dan.
Een gebouw kopen om het vervolgens te slopen, weet je zeker dat je niet de gemeente Utrecht bent?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.
Nou ja, Nederlandse tulpen komen ook uit Turkije.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Woohoo, toch nog een dagje naar de Cross zaterdag
Origineel, en die zijn ondertussen wel wat veranderdquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, Nederlandse tulpen komen ook uit Turkije.
Labradorsquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 4 kinderen en een Labrador verder
Ik ga vanmiddag wel weer thuis werken. Doe ik volgende week wel weer 3 dagen thuiswerken. Toch geen enkele meeting in deze tijd van het jaar. En niemand die me mist.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom terug in een leeg kantoor(tje). Directe collega's op één na allemaal vrij. Morgen werkt er één meer, maar dan wel thuis. Volgende week wilde ik thuis werken ivm werkzaamheden station Zwolle, maar dat gaat niet door.
Echt wel. Niemand van de groep ging dit jaar, maar dat heeft niemand gezegd tegen iemand die al een paar jaar maar voor één dag gaat. En die had dus wel een kaartje (samen met dochter). Toch leuker om dan wel te gaan. Ook al is het maar voor één dagje.quote:
Ik ben bijna klaar om 3 weken mail door te worstelen. Zo maar eens kijken wat ik nou echt moet gaan doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag wel weer thuis werken. Doe ik volgende week wel weer 3 dagen thuiswerken. Toch geen enkele meeting in deze tijd van het jaar. En niemand die me mist.
huisdierenquote:
Ik moet ook iets minderenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
huisdieren
Zodra de kat dood is, komt er zeker weten geen nieuw dier. Bijna net zo irritant als een kind.
Dat wordt vast een geweldig wilde party!quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:58 schreef stbabylon het volgende:
kinderen minderen
Nu ook weer een fantastische uitnodiging voor een topfeest (laat even weten of je je kinderen meeneemt)
Rare is, die kerel weet wel wat parties zijn:quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wordt vast een geweldig wilde party!Ik zeg lamzuipen.
Dat ik jou nou dit soort muziek zie postenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rare is, die kerel weet wel wat parties zijn:
(hij is de regisseur)
Ik geef geen reet om de soort muziek, ging erover dat hij wel weet hoe hij een party in elkaar zetquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik jou nou dit soort muziek zie posten
Meh. Ok.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef geen reet om de soort muziek, ging erover dat hij wel weet hoe hij een party in elkaar zet
Kleinere festivals zijn toch leuker (vind ik)quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Ok.
Wij hebben besproken dat we dit jaar naar Deep in the Woods gaan en volgend jaar naar Dour. Beide Belgie trouwens. Geen LL voor mij dit jaar. Na 10jr wel prima geweest.
Geen idee, laatste week vrij was met kerst geloof ik. Nou ja, vrij, het was even rustig.quote:
Kokende olie overheen gooien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Al mogen die spelende kinderen beneden wel even hun bek houden.
Ik ben geen Vietnameesquote:
Nou is Zwarte Cross nauwelijks "klein" te noemen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleinere festivals zijn toch leuker (vind ik)
Pak je super soaker. Hebben beide partijen wat lolquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen Vietnamees
En zover kan ik niet gooien, ze staan net onder een lekker galmend poortje
het is oud, prima locatie, we gaan dat huis flink opknappenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Een gebouw kopen om het vervolgens te slopen, weet je zeker dat je niet de gemeente Utrecht bent?
Super soaker met zoutzuur er in!quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pak je super soaker. Hebben beide partijen wat lol
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Al mogen die spelende kinderen beneden wel even hun bek houden.
Klopt. Ik ga ook maar één dagje. Mijn favorieten zijn nu Madnes (1000 kaartjes) en Mañana Mañana (3000 kaartjes).quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou is Zwarte Cross nauwelijks "klein" te noemen natuurlijk
2 hypotheekboeren die zeggen dat studieschuld geen probleem is, nummer 3 vanochtend (gelieerd aan de makelaar) die laat weten dat het godsonmogelijk is om een hypotheek te krijgen.quote:
Zo gek is dat toch niet? Een studieschuld is toch BKR genoteerd?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 hypotheekboeren die zeggen dat studieschuld geen probleem is, nummer 3 vanochtend (gelieerd aan de makelaar) die laat weten dat het godsonmogelijk is om een hypotheek te krijgen.
Nee, niet bkr geregistreerd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Een studieschuld is toch BKR genoteerd?
Maar zo zijn er best veel mensen die er tussen wal en schip vallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, niet bkr geregistreerd.
Komt er op neer dat de NHG moeilijk doet. Oftewel als je niet aangeeft dat je een studieschuld hebt en je moet gebruik maken van de NHG, dan kunnen ze moeilijk gaan doen.
Komt er dus gewoon op neer dat bij de vraag of ik andere kredieten heb, ik nee moet zeggen. Dan is er niks aan de hand. En sowieso wil ik niet maximaal lenen. Ik hou er zelf al rekening mee dat ik die studieschuld heb en wil dat ook kunnen aflossen iedere maand, naast een hypotheek.
Moet zeggen dat ik wel bizar vind dat het zo moet. Ik zou geen hypotheek kunnen krijgen, maar ik verdien teveel voor een sociale huurwoning, dus ze verwachten wel dat ik dan 800 Euro neer kan leggen voor een huurwoning in de vrije sector
Nee is (nog) niet verplicht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar zo zijn er best veel mensen die er tussen wal en schip vallen.
Maar ik dacht dat het ook BKR geregistreerd was. NHG doet heel moeilijk. En is ook niet altijd even voordelig hebben we gemerkt. Leuk dat je wat rente minder betaald. Maar je moet ook 1% kunnen betalen. Een OLR verzekering hebben. En zo zijn er nog wat eisen.
Als alles goed is heb ik daar gister aan voldaan en hebben we nu de hypotheek zo rond
Dat is al jaren zo. Te rijk voor sociale huur (~500e p/m), te arm voor hypotheek (~700e p/m), dus vrij sector huur (~1000e p/m). Te krom voor woorden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, niet bkr geregistreerd.
Komt er op neer dat de NHG moeilijk doet. Oftewel als je niet aangeeft dat je een studieschuld hebt en je moet gebruik maken van de NHG, dan kunnen ze moeilijk gaan doen.
Komt er dus gewoon op neer dat bij de vraag of ik andere kredieten heb, ik nee moet zeggen. Dan is er niks aan de hand. En sowieso wil ik niet maximaal lenen. Ik hou er zelf al rekening mee dat ik die studieschuld heb en wil dat ook kunnen aflossen iedere maand, naast een hypotheek.
Moet zeggen dat ik wel bizar vind dat het zo moet. Ik zou geen hypotheek kunnen krijgen, maar ik verdien teveel voor een sociale huurwoning, dus ze verwachten wel dat ik dan 800 Euro neer kan leggen voor een huurwoning in de vrije sector
Dat bedoel ik. Dan gooi je de markt voor starters compleet dicht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar zo zijn er best veel mensen die er tussen wal en schip vallen.
Top dat het bij jullie allemaal zo goed als rond isquote:Als alles goed is heb ik daar gister aan voldaan en hebben we nu de hypotheek zo rond
Wat is nog niet verplicht? De verzekering?quote:
Huisje wat ik nu redelijk serieus op het oog heb heeft een vraagprijs van 125.000, dan kom je op netto-maandlasten van ongeveer 425 in de maand.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Te rijk voor sociale huur (~500e p/m), te arm voor hypotheek (~700e p/m), dus vrij sector huur (~1000e p/m). Te krom voor woorden.
BKR registratiequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat is nog niet verplicht? De verzekering?
Bij onze hypotheker wel
Ik ging van een huurhuis á 800 e/p/m naar een koophuis á 350 e/p/m, even groot. Ik had het geluk dat ik wel voldoende verdiende.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Huisje wat ik nu redelijk serieus op het oog heb heeft een vraagprijs van 125.000, dan kom je op netto-maandlasten van ongeveer 425 in de maand.
Ik betaal nu 380 in de maand aan huur voor een klein kutappartement.
Ik wil max richting de 140.000 gaan. Dan zit ik nog goedkoop in de maandlasten en dan kan ik zelfs het bedrag blijven aflossen bij de DUO wat ik nu doe. Maar dat zou dan niet kunnen door die idiote regels.
Dan krijg je dus dat mensen inderdaad gaan verzwijgen dat ze een studieschuld hebben.
Hier ook. Of een 1-kamerappartement in de rukbunker.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
125, daar koop je in Utrecht net een garagebox voor.
Hier in Utrecht was huren destijds niet eens mogelijk zonder uitgebreid netwerk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ging van een huurhuis á 800 e/p/m naar een koophuis á 350 e/p/m, even groot. Ik had het geluk dat ik wel voldoende verdiende.
http://www.funda.nl/koop/utrecht/75000-125000/quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
125, daar koop je in Utrecht net een garagebox voor.
Net toen ik het koopcontract had getekend, belde Woonstede me voor een woningquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in Utrecht was huren destijds niet eens mogelijk zonder uitgebreid netwerk.Weinig opties dus.
Hoogte van wat je dan met NHG kan lenen hangt idd wel af van de hoogte van je studieschuld. En die van mij is aanzienlijk. Maar dan nog. Bedrag wat ik kan leven wordt verlaagd met meer dan 2x de studieschuld. Dat vind ik nergens op slaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Cue_ het volgende:
STudieschuld hebben kan tussen de paar 100 euro liggen tot zo'n 50.000 bv. Lijkt me nogal een verschil. Al vraag ik me af in hoeverre dat uitmaakt voor de NHG.
Maar moet je nu 1% van het aankoopbedrag zelf in zak hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |