daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:03 schreef Tally het volgende:
Ik doe dit jaar gewoon geen vakantie! Dat is mij toch niet gegund. Elke keer gebeurd er wel wat als we weg gaan. Dus ik ga alleen nog klussen dit jaar!
Of de kinderen zijn ziek. Of mijn moeder/Oma word weer eens opgehaald door een ambulance waardoor je terug naar huis moet. Ik ga wel gewoon ff nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.
Ik kom terug in een leeg kantoor(tje). Directe collega's op één na allemaal vrij. Morgen werkt er één meer, maar dan wel thuis. Volgende week wilde ik thuis werken ivm werkzaamheden station Zwolle, maar dat gaat niet door.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:32 schreef Q. het volgende:
Dat op kantoor werken is zo in de zomervakantie ook wel compleet zinloos. Zit geen enkele bekende hier in de ruimte.Vanmiddag maar weer eens thuiswerken dan.
Een gebouw kopen om het vervolgens te slopen, weet je zeker dat je niet de gemeente Utrecht bent?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.
Nou ja, Nederlandse tulpen komen ook uit Turkije.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Woohoo, toch nog een dagje naar de Cross zaterdag
Origineel, en die zijn ondertussen wel wat veranderdquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, Nederlandse tulpen komen ook uit Turkije.
Labradorsquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 4 kinderen en een Labrador verder
Ik ga vanmiddag wel weer thuis werken. Doe ik volgende week wel weer 3 dagen thuiswerken. Toch geen enkele meeting in deze tijd van het jaar. En niemand die me mist.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom terug in een leeg kantoor(tje). Directe collega's op één na allemaal vrij. Morgen werkt er één meer, maar dan wel thuis. Volgende week wilde ik thuis werken ivm werkzaamheden station Zwolle, maar dat gaat niet door.
Echt wel. Niemand van de groep ging dit jaar, maar dat heeft niemand gezegd tegen iemand die al een paar jaar maar voor één dag gaat. En die had dus wel een kaartje (samen met dochter). Toch leuker om dan wel te gaan. Ook al is het maar voor één dagje.quote:
Ik ben bijna klaar om 3 weken mail door te worstelen. Zo maar eens kijken wat ik nou echt moet gaan doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag wel weer thuis werken. Doe ik volgende week wel weer 3 dagen thuiswerken. Toch geen enkele meeting in deze tijd van het jaar. En niemand die me mist.
huisdierenquote:
Ik moet ook iets minderenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
huisdieren
Zodra de kat dood is, komt er zeker weten geen nieuw dier. Bijna net zo irritant als een kind.
Dat wordt vast een geweldig wilde party!quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:58 schreef stbabylon het volgende:
kinderen minderen
Nu ook weer een fantastische uitnodiging voor een topfeest (laat even weten of je je kinderen meeneemt)
Rare is, die kerel weet wel wat parties zijn:quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wordt vast een geweldig wilde party!Ik zeg lamzuipen.
Dat ik jou nou dit soort muziek zie postenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rare is, die kerel weet wel wat parties zijn:
(hij is de regisseur)
Ik geef geen reet om de soort muziek, ging erover dat hij wel weet hoe hij een party in elkaar zetquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik jou nou dit soort muziek zie posten
Meh. Ok.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef geen reet om de soort muziek, ging erover dat hij wel weet hoe hij een party in elkaar zet
Kleinere festivals zijn toch leuker (vind ik)quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Ok.
Wij hebben besproken dat we dit jaar naar Deep in the Woods gaan en volgend jaar naar Dour. Beide Belgie trouwens. Geen LL voor mij dit jaar. Na 10jr wel prima geweest.
Geen idee, laatste week vrij was met kerst geloof ik. Nou ja, vrij, het was even rustig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |