Bewust aanrijden?!quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:44 schreef Q. het volgende:
Ik kan ook echt niet tegen automobilisten die wegwerkers en verkeersbegeleiders uitschelden of bewust aanrijden. Asociale zich superieur voelende kuttokkies allemaal.
ook als Dixie schoonmaker zijn er echt 1000 andere functies die je ook zou kunnen gaan doen als je echt een hekel aan je werk had, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:27 schreef DrMarten het volgende:
Ze zijn bij de boiwvakkers hier beneden de dixie aan het schoonmaken. Zou die man niet iedere ochtend balen dat ie niet doorgeleerd heeft?
Het ziet er wel uit als een doodskist, dat gemeentehuisquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lastig spaties!
[ afbeelding ]
Gebeurt vaak hoor:quote:
Op Strijp S hebben we er tegenwoordig dit soort borden voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gestoorde gekken.
Die mensen doen hun werk. Laat ze. Beter wees blij dat ze er zijn.
Ook echt hulde de laatste jaren aan wegwerkzaamheden. Geweldig veel beter gepland en uitgevoerd.
Zo zag ik laatst: MASSAGE THE RAPISTquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lastig spaties!
[ afbeelding ]
Pas je copy paste eens aanquote:
Belg!quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zag dat eerdere plaatje niet in mn secret browser.
zie je bij de AH ook regelmatig. Hollandse aardbeien. Land van herkomst op de verpakking, Belgiequote:
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:03 schreef Tally het volgende:
Ik doe dit jaar gewoon geen vakantie! Dat is mij toch niet gegund. Elke keer gebeurd er wel wat als we weg gaan. Dus ik ga alleen nog klussen dit jaar!
Of de kinderen zijn ziek. Of mijn moeder/Oma word weer eens opgehaald door een ambulance waardoor je terug naar huis moet. Ik ga wel gewoon ff nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.
Ik kom terug in een leeg kantoor(tje). Directe collega's op één na allemaal vrij. Morgen werkt er één meer, maar dan wel thuis. Volgende week wilde ik thuis werken ivm werkzaamheden station Zwolle, maar dat gaat niet door.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:32 schreef Q. het volgende:
Dat op kantoor werken is zo in de zomervakantie ook wel compleet zinloos. Zit geen enkele bekende hier in de ruimte.Vanmiddag maar weer eens thuiswerken dan.
Een gebouw kopen om het vervolgens te slopen, weet je zeker dat je niet de gemeente Utrecht bent?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom ben ik een weekje weg, hierna gaat de sloopkogel door een nog te kopen huis. Nou ja, onder voorbehoud al gekocht.
Nou ja, Nederlandse tulpen komen ook uit Turkije.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Woohoo, toch nog een dagje naar de Cross zaterdag
Origineel, en die zijn ondertussen wel wat veranderdquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, Nederlandse tulpen komen ook uit Turkije.
Labradorsquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 4 kinderen en een Labrador verder
Ik ga vanmiddag wel weer thuis werken. Doe ik volgende week wel weer 3 dagen thuiswerken. Toch geen enkele meeting in deze tijd van het jaar. En niemand die me mist.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom terug in een leeg kantoor(tje). Directe collega's op één na allemaal vrij. Morgen werkt er één meer, maar dan wel thuis. Volgende week wilde ik thuis werken ivm werkzaamheden station Zwolle, maar dat gaat niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |