Ik wil absoluut weg bij de ING. Daar heb ik het nu omdat ik er vroeger personeelskorting kreeg, maar voor de rest kan ik alleen maar janken om de ING.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wil je?
Want vaak kan je je hypotheek meenemen naar het volgende huis he.
Als je maar bij dezelfde verstrekker blijft
Daarom hebben wij 3 delen
Aah okay. Wij wilde graag blijven ondanks dat Woonfonds niet de goedkoopste is maar wel een goede.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil absoluut weg bij de ING. Daar heb ik het nu omdat ik er vroeger personeelskorting kreeg, maar voor de rest kan ik alleen maar janken om de ING.
Ga dan nooit naar de SNS bank, dat is een dramaquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil absoluut weg bij de ING. Daar heb ik het nu omdat ik er vroeger personeelskorting kreeg, maar voor de rest kan ik alleen maar janken om de ING.
Waar gaat de reis heen?quote:
Don't worryquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga dan nooit naar de SNS bank, dat is een drama
Wel weer iets om naar uit te kijken!quote:
Gerlosquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen?
[..]
Don't worry
Ook boeken danquote:
Ja zou kunnen, maar nu even geld voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook boeken dan
Zoals gezegd ik moet er nu nog niet aan denken maar ik weet dat het dan heerlijk en super gezellig is.
Mega huis vlakbij de piste. Ziet er top uit.
Wij hebben jarenlang 200+ betaaldquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd een irritante![]()
Zijn vaak beste bedragen 100+, en appartementen waar ik naar kijk zijn net zo duur als gewone huizen, dus extra kosten etc.
200+ aan VVE?quote:
4 liften, grote tuin, groot onderhoud.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
200+ aan VVE?
Moet nogal een flink complex geweest zijn met dure lift en onderhoud etc
De iPhone app van de ING is onovertroffen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in een 14 hoog jaren '60 flat met 2 liften. Wel een aantal jaar geleden van de buitenkant gerenoveerd, maar nog steeds prut.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
200+ aan VVE?
Moet nogal een flink complex geweest zijn met dure lift en onderhoud etc
Ontslag!quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De iPhone app van de ING is onovertroffen.
Als je wil wonen moet je betalen. Anders gewoon zelfmoord plegen. Dat is goedkoop per maandquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in een 14 hoog jaren '60 flat met 2 liften. Wel een aantal jaar geleden van de buitenkant gerenoveerd, maar nog steeds prut.
Betaal je 115.000 - 125.000 voor een flat, plus 220 in de maand aan VVE. En daar zit dan nog geen voorschot voor verwarming enzo in. Dat komt er ook nog bij.
Dan komt er heel veel leegstand en zakken onze huizen in waarde. DOE NORMAAL!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je wil wonen moet je betalen. Anders gewoon zelfmoord plegen. Dat is goedkoop per maand
Jaren 50 appartementen hier. Na het groot onderhoud betalen we nu wel flink minder, maar nog steeds een hoop geld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier in een 14 hoog jaren '60 flat met 2 liften. Wel een aantal jaar geleden van de buitenkant gerenoveerd, maar nog steeds prut.
Betaal je 115.000 - 125.000 voor een flat, plus 220 in de maand aan VVE. En daar zit dan nog geen voorschot voor verwarming enzo in. Dat komt er ook nog bij.
Mijn VVE ging van 111,- naar 107,- EURquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaren 50 appartementen hier. Na het groot onderhoud betalen we nu wel flink minder, maar nog steeds een hoop geld.
Ik zal de erfpacht die we vanaf volgend jaar gaan betalen maar niet noemen
Alsof ze het echt doen. Zeiken zeiken maar echt actie ondernemen ho maarquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan komt er heel veel leegstand en zakken onze huizen in waarde. DOE NORMAAL!
Ik vind voor mij de Android app van ABNAMRO oneindig veel bruikbaarder.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De iPhone app van de ING is onovertroffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |