Als dat bij Ang3l gebeurd is dat oprecht een godswonder.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je ze na 5 jaar gewoon gebruikt komen er stiekem kindjes van
Zo duidelijk?
Doe es niet zo eng.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:18 schreef Q. het volgende:
Zo, weer lekker gesport. 3e keer deze week. En dat al wekenlang.
Als er bij Maria een wonder kon gebeuren dan kan het bij Ang3l ook. Hij heeft zijn naam iig al meequote:Op donderdag 23 juli 2015 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als dat bij Ang3l gebeurd is dat oprecht een godswonder.
Wij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen ons.
Dierenbeulquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:41 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik heb een mug doodgemept! Hopelijk was het de enige
Ik heb zoveel jeuk
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:37 schreef Tally het volgende:
Mijn kinderen slapen eindelijk eens uit. Staat er om 7:15 een buurman op z'n dak te rommelen
Kan je beter door mij wakker gehouden worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:15 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn er meerm'n nachtrust wat doe je.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je beter door mij wakker gehouden worden.
Omdat jij achter de muggen aangaat?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je beter door mij wakker gehouden worden.
Nu de zomervakantie voorbij is, zit ik helemaal daar naar uit te kijken. Onzin natuurlijk, augustus en september wordt ook nog knetterlekker.quote:
Ik heb nu ook vooral zin in zomer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu de zomervakantie voorbij is, zit ik helemaal daar naar uit te kijken. Onzin natuurlijk, augustus en september wordt ook nog knetterlekker.
Ga je dit jaar nog, of volgend jaar?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nu ook vooral zin in zomer.
Nog nooit zo vroeg geboekt ook. Vorig jaar gingen we later in het seizoen en minder voorbereid.
Nu kwam het ter sprake en opeens hadden we een huis. Prima
Feb 2016quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je dit jaar nog, of volgend jaar?
Ja, dat is inderdaad wel erg vroeg.quote:
Zelfs nog redelijk begin feb voor de vakanties.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel erg vroeg.
Wij kijken nog even. Zo met huis verkoop, nieuw huis en zo.
Ik bedoel vroeg met boekenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs nog redelijk begin feb voor de vakanties.
Maart meer zon, nu meer sneeuw.
Ik zou graag nog een keer met kerst en o&n willen maar dat vinden andere te koud.
Ah zo. Zeker ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoel vroeg met boeken
Ja, kerst in de sneeuw lijkt me ook wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |