Maar geef jij haar dan een beurt of zij jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
Jezelf een naamtopic geven.Voor een beurt had ik een naamtopic voor je gemaakt.
Denk je dat aber al veel peners in haar gulzig mondje gehad heeft?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
Ligt er aan, als ze goede tieten heeft mag ze bovenop zitten en mij een beurt geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar geef jij haar dan een beurt of zij jou?
Wat voor beurt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso je hoeft maar te zeggen dat je in een ziekenhuis werkt en ze heeft je lul al in haar mond. Dat je schoonmaker bent gewoon niet er bij vertellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat aber al veel peners in haar gulzig mondje gehad heeft?
Is niet meer zo, ik ben nu volwassenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sowieso je hoeft maar te zeggen dat je in een ziekenhuis werkt en ze heeft je lul al in haar mond. Dat je schoonmaker bent gewoon niet er bij vertellen.
Hmm, dat is balen voor het mannelijk geslacht zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Is niet meer zo, ik ben nu volwassen
Ben jij een tietenman ja?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt er aan, als ze goede tieten heeft mag ze bovenop zitten en mij een beurt geven.
Was je vroeger een gewillig sletje Aber?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Is niet meer zo, ik ben nu volwassen
Kloonfightquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Waarom hebben niels en wch fittie dan gvd
Ja, die zijn toch gewoon het leukst om goed vast te grijpen?quote:
Battle of the elder makes you scroll all the way call them elder scrollsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Nee niet echtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was je vroeger een gewillig sletje Aber?
Grappig hoe je toch gebruikt in je zin alsof het hypothese is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, die zijn toch gewoon het leukst om goed vast te grijpen?
ook al slaat ie nergens opquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga momenteel gewoon stuk om mijn eigen Elder Scrolls punchline
Gvd Crip help me outquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Battle of the elder makes you scroll all the way call them elder scrolls
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga momenteel gewoon stuk om mijn eigen Elder Scrolls punchline
Ja nee weenie raak snel verveeldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, die zijn toch gewoon het leukst om goed vast te grijpen?
Vechten om wie het oudst en kaalst is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Welk team zijn we?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
iets met oud en kinderachtig en eergevoel.
Ja als je ze zelf hebt gaat de lol er ook wel vanaf. Als je er in knijpt en iemand belt de politie dan echter niet.quote:
Ja echt zielig, denk dat jij de enige bent hier die ooit een game heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben echt zielig ik weet. maar ik vond hem leuk, ik vind dat ie meer waardering verdient.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja echt zielig, denk dat jij de enige bent hier die ooit een game heeft gespeeld.
Oke. Je moet doen waar je je goed bij voelt he. Als je je seksualiteit wilt uitdragen dan moet dat gewoon kunnen. Ook al word je door drie penisen tegelijk doorgesmeerd. Als jij dat wil kan dat.quote:
Niet waar, ik heb vandaag nog Far Cry 4 gedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja echt zielig, denk dat jij de enige bent hier die ooit een game heeft gespeeld.
Welke twee vrienden neem je mee?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke. Je moet doen waar je je goed bij voelt he. Als je je seksualiteit wilt uitdragen dan moet dat gewoon kunnen. Ook al word je door drie penisen tegelijk doorgesmeerd. Als jij dat wil kan dat.
Nederland
Goed zo. Ik ga net zo lang door tot hij zelf weggaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
volgensmij is WCH de dupe deze keer
maar ik blijf neutraal
Waar ga je mee door?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga net zo lang door tot hij zelf weggaat.
Zoek je fittie?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga net zo lang door tot hij zelf weggaat.
Was sarcastisch xddddddquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb vandaag nog Far Cry 4 gedaan.
Pff kan er niet om lachen hoorquote:
Stahp plsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die man leunt tegen relingen
Sowieso #teamhothquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou nog moeite hebben met kiezen tussen team chlo of team hoth.
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou nog moeite hebben met kiezen tussen team chlo of team hoth.
Wch heeft djedje weggejaagd, dat is wel positief.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind wel jammer hoe Niels eigenhandig -supergirl- verjaagd heeft.
Facebook vraagt mij supervaak of ik vrienden met haar wil worden. Heb letterlijk 0 gemeenschappelijke vriendenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Crip het volgende:
supergirl is dan ook fucking raar van wat ik heb gezien
Dacht dat WCH Duitse wortels heeft, dan kom je niet ver met je neutraliteit.quote:
of dat was angeljoyquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Crip het volgende:
Moeite waard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Crip het volgende:
Denk dat je analjoy bedoelt jaquote:
WCH weet wel hoe hij kleineren moet penetreren ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat WCH Duitse wortels heeft, dan kom je niet ver met je neutraliteit.
Komt omdat je bij haar godse vaak hebt lopen lurkenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Facebook vraagt mij supervaak of ik vrienden met haar wil worden. Heb letterlijk 0 gemeenschappelijke vriendenzouden ze ook IP match doen ofzo ;s
Nog nooit op die pagina geweest.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Komt omdat je bij haar godse vaak hebt lopen lurken
Ik ben twee met mijn seksualiteitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Vrouwen die één zijn met hun seksualiteit
waar de fuk heb je het over manquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:11 schreef niels0 het volgende:
Was dan wel een beetje dronken. Toch interassante gesprekken gehad.
Mensen zijn zo lekker los als ze wat op hebben.
gesprekje met badtripbob?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:11 schreef niels0 het volgende:
Was dan wel een beetje dronken. Toch interessante gesprekken gehad.
Mensen zijn zo lekker los als ze wat op hebben.
Ik ook op jou hoorquote:
Hoe lang moet ik nog wachten tot ik gek word?quote:
Aberquote:
ahaha babyquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Remqoeindelijk kwaliteit
Maar ik ga bijna naar Bed
Dat je paar tikken te veel op je kanis hebt gehad.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vertel daar eens wat meer over Chloro.
Niels is 42 toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik nog wachten tot ik gek word?
Looks I found me a bitch.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat je paar tikken te veel op je kanis hebt gehad.
Da's toch geen nieuws?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef Aberella het volgende:
Je hebt wat gemist. Niels0 blijkt een kloon van WCH
Het klopt wel, de een gaat weg, de ander komt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef Aberella het volgende:
Je hebt wat gemist. Niels0 blijkt een kloon van WCH
Chloro heeft geen lul hoor, ik heb gecheckt. Dus denk niet dat je er iets mee kan.quote:
Moet je er morgen weer zo vroeg uit dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Remqoeindelijk kwaliteit
Maar ik ga bijna naar Bed
Ik zal aan je denken als ik rond die tijd wakker ben om te zeiken.quote:
7 uur de wekker, 8 uur de bus. Half 9 op kantoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet je er morgen weer zo vroeg uit dan?
Speel niet zo met mijn privéquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Chloro heeft geen lul hoor, ik heb gecheckt. Dus denk niet dat je er iets mee kan.
Kutlevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
7 uur de wekker, 8 uur de bus. Half 9 op kantoor.
Sorry ik dacht dat we op het punt waren waar we wel eerlijk kunnen zijn tegenover onze SC vrienden.quote:
Ach, maar 3 dagen in de week en volgende week laatste week dan maandje vakantiequote:
Het had zo in Jambers gekund.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het klopt wel, de een gaat weg, de ander komt.
Ja weenie hoor gaat wel snel allemaalquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat we op het punt waren waar we wel eerlijk kunnen zijn tegenover onze SC vrienden.
Yolo weetjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie hoor gaat wel snel allemaal
Bang voor settlen dit dat, muur te hoog.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie hoor gaat wel snel allemaal
awww darling wat heb je besteld meid?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef Aberella het volgende:
Het enige wat ik morgen moet doen is mijn pakketje ophalen van Zalando
Heb gewoon te veel liefde om aan 1 persoon te gevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bang voor settlen dit dat, muur te hoog.
en dan weer koud buiten, vroeg donker, iedereen depressief, kut leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach, maar 3 dagen in de week en volgende week laatste week dan maandje vakantie
En dan vanaf september fulltime stage___
Gelukkig wel, dan voel ik mijzelf meteen weer beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan weer koud buiten, vroeg donker, iedereen depressief, kut leven.
omdat anderen het kut hebben zeker #zoekdeproblemenbijjezelfquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig wel, dan voel ik mijzelf meteen weer beter.
Lekker de verwarming aan binnen, kaarsjes, warme kleren, sneeuwquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan weer koud buiten, vroeg donker, iedereen depressief, kut leven.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat anderen het kut hebben zeker #zoekdeproblemenbijjezelf
Sinterklaas, Kerst, KLB-verkiezingenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Lekker de verwarming aan binnen, kaarsjes, warme kleren, sneeuw
ik mis ons in dit verhaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Lekker de verwarming aan binnen, kaarsjes, warme kleren, sneeuw
Dries Roelvink taggenquote:
enquote:
darten is kut, meer valt er niet over te zeggenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dartwedstrijd.html
Vind je hiervan?
waarom ik alcolholvrij?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jij en ik met een glas wijn (jij alcoholvrij)
bij de haard
Denk aan de babyquote:
ben niels nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor je je handjes niet thuis kan houden
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon te veel liefde om aan 1 persoon te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pleurt vervolgens alle meubels naar buiten en doet de deuren op slot, zie dan nog maar eens levend weg te komenquote:
is gebaseerd op je zoekgedragquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom krijg ik steeds een add voor push up slips voor thy booty te zien.
hou je van massages?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:54 schreef Aberella het volgende:
Oh en we gaan ook schaatsen bij museumplein
heb je kleine tetten danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb wel naar lingerie gezocht, maar niet push up.
google denkt blijkbaar dat dat nodig isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb wel naar lingerie gezocht, maar niet push up.
hey wat zou je doen als ik je nu zou masseren ?? en je niet weg kon komen ??quote:
is dat niet gewoon rape?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey wat zou je doen als ik je nu zou masseren ?? en je niet weg kon komen ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevoelig snaartjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand kan jouw biertetten overtreffen, dus..
geen penetratie is geen rapequote:
Bwahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
vastgebonden? schreeuwen en schudden en je verbaal kapot maken vieze homoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:59 schreef Gridlok het volgende:
Bouncing tits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Tits.Pics van de jouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel op dp, wat is ditquote:Op zondag 13 april 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zou je doen als ik je nu zou masseren en je niet weg kon komen??
wow ifimjamesdean, -sg- en nu jou ook al, wat een hosselbaas die nielsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gisternacht heb je ze toch al gezien.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gisternacht heb je ze toch al gezien.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
maar er was een tijdje een user die dat in veel topics spamde, moest eraan denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.Het is uit nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.Neem dan een reetgeweiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.nieuwe trend toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
ik vind het helemaal niksquote:
sws beter zonder, maar t gaat wel iddquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:06 schreef Montelly het volgende:
Sommige zijn fucking ugly, andere kan ik wel waarderen.
[ afbeelding ]
als ze die tieten loslaat zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer vanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws beter zonder, maar t gaat wel idd
Een ankertje op je onderarm zou jou niet misstaanquote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als ze die tieten loslaat zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer van
Wat is er met xcachet gebeurd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:08 schreef xcachie het volgende:
Wat een verrassing dat het onderwerp tieten is.
tietoos eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:08 schreef xcachie het volgende:
Wat een verrassing dat het onderwerp tieten is.
Heb wel boobs, maar die zijn hard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt er ook een toch, onder je manboobies.
Pics van je boobsquote:
Tot ze een jaar of 40 is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:13 schreef Montelly het volgende:
Ik vind een tattoo eigenlijk bij een vrouw niet eigenlijk helemaal niet verkeerd, hangt ook van typetje af. Kan echt ongelooflijk sexy staan![]()
[ afbeelding ]
Tattoo van Banstille op je rug als je ooit een ban krijgt, never forget.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:17 schreef Remqo het volgende:
Als ik ooit overweeg een tattoo te nemen, dan is moet het iets van persoonlijke waarde zijn en het liefst een eigen ontwerp.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tattoo van Banstille op je rug als je ooit een ban krijgt, never forget.
M'n hele lichaam volkladderen met m'n eigen paintjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tattoo van Banstille op je rug als je ooit een ban krijgt, never forget.
Dan heb ik dr allang gedumpt voor een "vers"exemplaar.quote:
Geniaal tochquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n hele lichaam volkladderen met m'n eigen paintjes
Mijne ook voor jouw picsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ok, dm staat altijd voor je open ;3
De UI van Aberella natuurlijk op m'n voorhoofdquote:
daarmee vergooi je je kansen in Colombiaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
De UI van Aberella natuurlijk op m'n voorhoofd
Oh ja, een paintje van TARDIS doet het beterquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daarmee vergooi je je kansen in Colombia
Gewoon een sterretje of hartjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:17 schreef Remqo het volgende:
Als ik ooit overweeg een tattoo te nemen, dan is moet het iets van persoonlijke waarde zijn en het liefst een eigen ontwerp.
Transgender? of was dat een andere user(naam) van iemand?quote:
Chinese tekens, wat eigenlijk gewoon Fu Yong Hai betekentquote:
adorabellequote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Transgender? of was dat een andere user(naam) van iemand?Ik weet het niet meer, er postte in ieder geval een tranny hier een tijdje.
Nummer 32 kan ook wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Chinese tekens, wat eigenlijk gewoon Fu Yong Hai betekent
Adorabelle is datquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Transgender? of was dat een andere user(naam) van iemand?Ik weet het niet meer, er postte in ieder geval een tranny hier een tijdje.
AdoraBelle.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat doe je, ze gaat gelijk scannen.quote:
eerstequote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:29 schreef Crip het volgende:
Adorabelle ken ik niet, man --> female of female --> man?
man > femalequote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:29 schreef Crip het volgende:
Adorabelle ken ik niet, man --> female of female --> man?
Aberella vindt het wel leuk als je die tranny uit de tent lokt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja maar dan met FOK!ken, zonder geld en afstuderen en scripties en zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef Aberella het volgende:
Ik ben van plan te gaan reizen als ik ben afgestudeerd dus ik ga niet zoveel sociale contacten meer aan want geld en ik ga toch weg enzo waardoor ik mijn leven saai vind en weg wil maar ik kan nog niet want moet nog mijn scriptie schrijven dus ik zit hele dagen binnen te niksen en ik wil gewoon weg
Hebben jullie dat ook weleens?
Als je gaat, ga ik met je mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef Aberella het volgende:
Ik ben van plan te gaan reizen als ik ben afgestudeerd dus ik ga niet zoveel sociale contacten meer aan want geld en ik ga toch weg enzo waardoor ik mijn leven saai vind en weg wil maar ik kan nog niet want moet nog mijn scriptie schrijven dus ik zit hele dagen binnen te niksen en ik wil gewoon weg
Ja dus, laat haar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef xcachie het volgende:
Adorabelle droeg expres te korte skinny jeans met een string, als man.
Ja. Al kan ik het zometeen combineren: stage in het buitenland.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef Aberella het volgende:
echt een tease ook..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef xcachie het volgende:
Adorabelle droeg expres te korte skinny jeans met een string, als man.
wtf niels ;squote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
Omgebouwden kunnen wel pijpen als de besten.
Of zeg ik nu iets raars?
als je maar gelukkig bentquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
Soms.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef Aberella het volgende:
Dit is Deuce in de toekomst.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
Het ging net wat te ver. Hij kwam zelf ook nogal wat verward over. Moet je die gene dan laten of zeggen dat het eigenlijk totaal niet kan..quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
vertel ons over je ervaringen met transgenders
Stel je laat je met ogen dicht door een tranny blowen, maakt het jou dan technisch gay?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |