Hey broodje kipkerrie, wat leuk dat je er ook weer bent.quote:
Jij houdt wel van een priksnor toch :squote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey broodje kipkerrie, wat leuk dat je er ook weer bent.
Later haterquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb hier een kleuter die minder kinderachtig reageert
Ik heb nog nooit zo gelachen om een user als om jou
Zit er een oude mannen quota op deze SC dan?quote:
Ja de zogeheten Frank Drebin taks. Er moet altijd iemand van 50+ aanwezig zijn anders sluit hugecooll de SC voor 48 uur. Ze hebben een aflosschema.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit er een oude mannen quota op deze SC dan?
Ik heb je niet gemist maar jij mij ook niet maar alsnog leuk dat ik er weer ben.quote:
quote:
Je hoeft elkaar niet te missen om het samen leuk te hebben toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je niet gemist maar jij mij ook niet maar alsnog leuk dat ik er weer ben.
En jij ook.
Ahw, zo is het.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hoeft elkaar niet te missen om het samen leuk te hebben toch?
BeTa zei pas iets over vakantie maar weet niet of dat nu al is, hoop dat hij gwn een ban heeft eigenlijk.quote:
En waar is dat mietje van een IsaacCuenca?! Heb zin in fittie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
BeTa zei pas iets over vakantie maar weet niet of dat nu al is, hoop dat hij gwn een ban heeft eigenlijk.
Heb liever die kale engerdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niets manleuk dat je er weer bent en die kale viespeuk hebt weggejaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |