quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.Het is uit nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.Neem dan een reetgeweiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.nieuwe trend toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
ik vind het helemaal niksquote:
sws beter zonder, maar t gaat wel iddquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:06 schreef Montelly het volgende:
Sommige zijn fucking ugly, andere kan ik wel waarderen.
[ afbeelding ]
als ze die tieten loslaat zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer vanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws beter zonder, maar t gaat wel idd
Een ankertje op je onderarm zou jou niet misstaanquote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als ze die tieten loslaat zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer van
Wat is er met xcachet gebeurd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:08 schreef xcachie het volgende:
Wat een verrassing dat het onderwerp tieten is.
tietoos eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:08 schreef xcachie het volgende:
Wat een verrassing dat het onderwerp tieten is.
Heb wel boobs, maar die zijn hard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt er ook een toch, onder je manboobies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |