Chloro heeft geen lul hoor, ik heb gecheckt. Dus denk niet dat je er iets mee kan.quote:
Moet je er morgen weer zo vroeg uit dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Remqoeindelijk kwaliteit
Maar ik ga bijna naar Bed
Ik zal aan je denken als ik rond die tijd wakker ben om te zeiken.quote:
7 uur de wekker, 8 uur de bus. Half 9 op kantoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet je er morgen weer zo vroeg uit dan?
Speel niet zo met mijn privéquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Chloro heeft geen lul hoor, ik heb gecheckt. Dus denk niet dat je er iets mee kan.
Kutlevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
7 uur de wekker, 8 uur de bus. Half 9 op kantoor.
Sorry ik dacht dat we op het punt waren waar we wel eerlijk kunnen zijn tegenover onze SC vrienden.quote:
Ach, maar 3 dagen in de week en volgende week laatste week dan maandje vakantiequote:
Het had zo in Jambers gekund.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het klopt wel, de een gaat weg, de ander komt.
Ja weenie hoor gaat wel snel allemaalquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat we op het punt waren waar we wel eerlijk kunnen zijn tegenover onze SC vrienden.
Yolo weetjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie hoor gaat wel snel allemaal
Bang voor settlen dit dat, muur te hoog.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie hoor gaat wel snel allemaal
awww darling wat heb je besteld meid?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef Aberella het volgende:
Het enige wat ik morgen moet doen is mijn pakketje ophalen van Zalando
Heb gewoon te veel liefde om aan 1 persoon te gevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bang voor settlen dit dat, muur te hoog.
en dan weer koud buiten, vroeg donker, iedereen depressief, kut leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach, maar 3 dagen in de week en volgende week laatste week dan maandje vakantie
En dan vanaf september fulltime stage___
Gelukkig wel, dan voel ik mijzelf meteen weer beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan weer koud buiten, vroeg donker, iedereen depressief, kut leven.
omdat anderen het kut hebben zeker #zoekdeproblemenbijjezelfquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig wel, dan voel ik mijzelf meteen weer beter.
Lekker de verwarming aan binnen, kaarsjes, warme kleren, sneeuwquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan weer koud buiten, vroeg donker, iedereen depressief, kut leven.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat anderen het kut hebben zeker #zoekdeproblemenbijjezelf
Sinterklaas, Kerst, KLB-verkiezingenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Lekker de verwarming aan binnen, kaarsjes, warme kleren, sneeuw
ik mis ons in dit verhaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Lekker de verwarming aan binnen, kaarsjes, warme kleren, sneeuw
Dries Roelvink taggenquote:
enquote:
darten is kut, meer valt er niet over te zeggenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dartwedstrijd.html
Vind je hiervan?
waarom ik alcolholvrij?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jij en ik met een glas wijn (jij alcoholvrij)
bij de haard
Denk aan de babyquote:
ben niels nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor je je handjes niet thuis kan houden
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon te veel liefde om aan 1 persoon te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pleurt vervolgens alle meubels naar buiten en doet de deuren op slot, zie dan nog maar eens levend weg te komenquote:
is gebaseerd op je zoekgedragquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom krijg ik steeds een add voor push up slips voor thy booty te zien.
hou je van massages?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:54 schreef Aberella het volgende:
Oh en we gaan ook schaatsen bij museumplein
heb je kleine tetten danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb wel naar lingerie gezocht, maar niet push up.
google denkt blijkbaar dat dat nodig isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb wel naar lingerie gezocht, maar niet push up.
hey wat zou je doen als ik je nu zou masseren ?? en je niet weg kon komen ??quote:
is dat niet gewoon rape?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey wat zou je doen als ik je nu zou masseren ?? en je niet weg kon komen ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevoelig snaartjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand kan jouw biertetten overtreffen, dus..
geen penetratie is geen rapequote:
Bwahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
vastgebonden? schreeuwen en schudden en je verbaal kapot maken vieze homoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:59 schreef Gridlok het volgende:
Bouncing tits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Tits.Pics van de jouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel op dp, wat is ditquote:Op zondag 13 april 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zou je doen als ik je nu zou masseren en je niet weg kon komen??
wow ifimjamesdean, -sg- en nu jou ook al, wat een hosselbaas die nielsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gisternacht heb je ze toch al gezien.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gisternacht heb je ze toch al gezien.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
maar er was een tijdje een user die dat in veel topics spamde, moest eraan denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.Het is uit nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.Neem dan een reetgeweiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.nieuwe trend toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
ik vind het helemaal niksquote:
sws beter zonder, maar t gaat wel iddquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:06 schreef Montelly het volgende:
Sommige zijn fucking ugly, andere kan ik wel waarderen.
[ afbeelding ]
als ze die tieten loslaat zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer vanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws beter zonder, maar t gaat wel idd
Een ankertje op je onderarm zou jou niet misstaanquote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als ze die tieten loslaat zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer van
Wat is er met xcachet gebeurd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:08 schreef xcachie het volgende:
Wat een verrassing dat het onderwerp tieten is.
tietoos eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:08 schreef xcachie het volgende:
Wat een verrassing dat het onderwerp tieten is.
Heb wel boobs, maar die zijn hard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt er ook een toch, onder je manboobies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |