Chloro heeft geen lul hoor, ik heb gecheckt. Dus denk niet dat je er iets mee kan.quote:
Moet je er morgen weer zo vroeg uit dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Remqoeindelijk kwaliteit
Maar ik ga bijna naar Bed
Ik zal aan je denken als ik rond die tijd wakker ben om te zeiken.quote:
7 uur de wekker, 8 uur de bus. Half 9 op kantoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet je er morgen weer zo vroeg uit dan?
Speel niet zo met mijn privéquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Chloro heeft geen lul hoor, ik heb gecheckt. Dus denk niet dat je er iets mee kan.
Kutlevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
7 uur de wekker, 8 uur de bus. Half 9 op kantoor.
Sorry ik dacht dat we op het punt waren waar we wel eerlijk kunnen zijn tegenover onze SC vrienden.quote:
Ach, maar 3 dagen in de week en volgende week laatste week dan maandje vakantiequote:
Het had zo in Jambers gekund.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het klopt wel, de een gaat weg, de ander komt.
Ja weenie hoor gaat wel snel allemaalquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat we op het punt waren waar we wel eerlijk kunnen zijn tegenover onze SC vrienden.
Yolo weetjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie hoor gaat wel snel allemaal
Bang voor settlen dit dat, muur te hoog.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie hoor gaat wel snel allemaal
awww darling wat heb je besteld meid?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef Aberella het volgende:
Het enige wat ik morgen moet doen is mijn pakketje ophalen van Zalando
Heb gewoon te veel liefde om aan 1 persoon te gevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bang voor settlen dit dat, muur te hoog.
en dan weer koud buiten, vroeg donker, iedereen depressief, kut leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach, maar 3 dagen in de week en volgende week laatste week dan maandje vakantie
En dan vanaf september fulltime stage___
Gelukkig wel, dan voel ik mijzelf meteen weer beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan weer koud buiten, vroeg donker, iedereen depressief, kut leven.
omdat anderen het kut hebben zeker #zoekdeproblemenbijjezelfquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig wel, dan voel ik mijzelf meteen weer beter.
Lekker de verwarming aan binnen, kaarsjes, warme kleren, sneeuwquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan weer koud buiten, vroeg donker, iedereen depressief, kut leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |