quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een tattoo moest nemen dan wist ik wel waar ik dat dan ging zettah.nieuwe trend toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
ik vind het helemaal niksquote:
sws beter zonder, maar t gaat wel iddquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:06 schreef Montelly het volgende:
Sommige zijn fucking ugly, andere kan ik wel waarderen.
[ afbeelding ]
als ze die tieten loslaat zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer vanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws beter zonder, maar t gaat wel idd
Een ankertje op je onderarm zou jou niet misstaanquote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als ze die tieten loslaat zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer van
Wat is er met xcachet gebeurd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:08 schreef xcachie het volgende:
Wat een verrassing dat het onderwerp tieten is.
tietoos eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:08 schreef xcachie het volgende:
Wat een verrassing dat het onderwerp tieten is.
Heb wel boobs, maar die zijn hard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt er ook een toch, onder je manboobies.
Pics van je boobsquote:
Tot ze een jaar of 40 is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:13 schreef Montelly het volgende:
Ik vind een tattoo eigenlijk bij een vrouw niet eigenlijk helemaal niet verkeerd, hangt ook van typetje af. Kan echt ongelooflijk sexy staan![]()
[ afbeelding ]
Tattoo van Banstille op je rug als je ooit een ban krijgt, never forget.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:17 schreef Remqo het volgende:
Als ik ooit overweeg een tattoo te nemen, dan is moet het iets van persoonlijke waarde zijn en het liefst een eigen ontwerp.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tattoo van Banstille op je rug als je ooit een ban krijgt, never forget.
M'n hele lichaam volkladderen met m'n eigen paintjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tattoo van Banstille op je rug als je ooit een ban krijgt, never forget.
Dan heb ik dr allang gedumpt voor een "vers"exemplaar.quote:
Geniaal tochquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n hele lichaam volkladderen met m'n eigen paintjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |