Adorabelle is datquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Transgender? of was dat een andere user(naam) van iemand?Ik weet het niet meer, er postte in ieder geval een tranny hier een tijdje.
AdoraBelle.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Transgender? of was dat een andere user(naam) van iemand?Ik weet het niet meer, er postte in ieder geval een tranny hier een tijdje.
wat doe je, ze gaat gelijk scannen.quote:
eerstequote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:29 schreef Crip het volgende:
Adorabelle ken ik niet, man --> female of female --> man?
man > femalequote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:29 schreef Crip het volgende:
Adorabelle ken ik niet, man --> female of female --> man?
Aberella vindt het wel leuk als je die tranny uit de tent lokt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja maar dan met FOK!ken, zonder geld en afstuderen en scripties en zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef Aberella het volgende:
Ik ben van plan te gaan reizen als ik ben afgestudeerd dus ik ga niet zoveel sociale contacten meer aan want geld en ik ga toch weg enzo waardoor ik mijn leven saai vind en weg wil maar ik kan nog niet want moet nog mijn scriptie schrijven dus ik zit hele dagen binnen te niksen en ik wil gewoon weg
Hebben jullie dat ook weleens?
Als je gaat, ga ik met je mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef Aberella het volgende:
Ik ben van plan te gaan reizen als ik ben afgestudeerd dus ik ga niet zoveel sociale contacten meer aan want geld en ik ga toch weg enzo waardoor ik mijn leven saai vind en weg wil maar ik kan nog niet want moet nog mijn scriptie schrijven dus ik zit hele dagen binnen te niksen en ik wil gewoon weg
Ja dus, laat haar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef xcachie het volgende:
Adorabelle droeg expres te korte skinny jeans met een string, als man.
Ja. Al kan ik het zometeen combineren: stage in het buitenland.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef Aberella het volgende:
echt een tease ook..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef xcachie het volgende:
Adorabelle droeg expres te korte skinny jeans met een string, als man.
wtf niels ;squote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
Omgebouwden kunnen wel pijpen als de besten.
Of zeg ik nu iets raars?
als je maar gelukkig bentquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
Soms.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef Aberella het volgende:
Dit is Deuce in de toekomst.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
Het ging net wat te ver. Hij kwam zelf ook nogal wat verward over. Moet je die gene dan laten of zeggen dat het eigenlijk totaal niet kan..quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
vertel ons over je ervaringen met transgenders
Stel je laat je met ogen dicht door een tranny blowen, maakt het jou dan technisch gay?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |