Maar geef jij haar dan een beurt of zij jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
Jezelf een naamtopic geven.Voor een beurt had ik een naamtopic voor je gemaakt.
Denk je dat aber al veel peners in haar gulzig mondje gehad heeft?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
Ligt er aan, als ze goede tieten heeft mag ze bovenop zitten en mij een beurt geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar geef jij haar dan een beurt of zij jou?
Wat voor beurt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso je hoeft maar te zeggen dat je in een ziekenhuis werkt en ze heeft je lul al in haar mond. Dat je schoonmaker bent gewoon niet er bij vertellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat aber al veel peners in haar gulzig mondje gehad heeft?
Is niet meer zo, ik ben nu volwassenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sowieso je hoeft maar te zeggen dat je in een ziekenhuis werkt en ze heeft je lul al in haar mond. Dat je schoonmaker bent gewoon niet er bij vertellen.
Hmm, dat is balen voor het mannelijk geslacht zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Is niet meer zo, ik ben nu volwassen
Ben jij een tietenman ja?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt er aan, als ze goede tieten heeft mag ze bovenop zitten en mij een beurt geven.
Was je vroeger een gewillig sletje Aber?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Is niet meer zo, ik ben nu volwassen
Kloonfightquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Waarom hebben niels en wch fittie dan gvd
Ja, die zijn toch gewoon het leukst om goed vast te grijpen?quote:
Battle of the elder makes you scroll all the way call them elder scrollsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Nee niet echtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was je vroeger een gewillig sletje Aber?
Grappig hoe je toch gebruikt in je zin alsof het hypothese is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, die zijn toch gewoon het leukst om goed vast te grijpen?
ook al slaat ie nergens opquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga momenteel gewoon stuk om mijn eigen Elder Scrolls punchline
Gvd Crip help me outquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Battle of the elder makes you scroll all the way call them elder scrolls
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga momenteel gewoon stuk om mijn eigen Elder Scrolls punchline
Ja nee weenie raak snel verveeldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, die zijn toch gewoon het leukst om goed vast te grijpen?
Vechten om wie het oudst en kaalst is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Welk team zijn we?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
iets met oud en kinderachtig en eergevoel.
Ja als je ze zelf hebt gaat de lol er ook wel vanaf. Als je er in knijpt en iemand belt de politie dan echter niet.quote:
Ja echt zielig, denk dat jij de enige bent hier die ooit een game heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben echt zielig ik weet. maar ik vond hem leuk, ik vind dat ie meer waardering verdient.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja echt zielig, denk dat jij de enige bent hier die ooit een game heeft gespeeld.
Oke. Je moet doen waar je je goed bij voelt he. Als je je seksualiteit wilt uitdragen dan moet dat gewoon kunnen. Ook al word je door drie penisen tegelijk doorgesmeerd. Als jij dat wil kan dat.quote:
Niet waar, ik heb vandaag nog Far Cry 4 gedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja echt zielig, denk dat jij de enige bent hier die ooit een game heeft gespeeld.
Welke twee vrienden neem je mee?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke. Je moet doen waar je je goed bij voelt he. Als je je seksualiteit wilt uitdragen dan moet dat gewoon kunnen. Ook al word je door drie penisen tegelijk doorgesmeerd. Als jij dat wil kan dat.
Nederland
Goed zo. Ik ga net zo lang door tot hij zelf weggaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
volgensmij is WCH de dupe deze keer
maar ik blijf neutraal
Waar ga je mee door?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga net zo lang door tot hij zelf weggaat.
Zoek je fittie?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga net zo lang door tot hij zelf weggaat.
Was sarcastisch xddddddquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb vandaag nog Far Cry 4 gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |