Uiteraard draaien de roddelraderen razendsnel en wordt coke als oorzaak regelmatig genoemd, al dan niet tussen neus en lippen.quote:Ferry Doedens ontslagen bij GTST
(17/7)
Groot nieuws uit soapland: Ferry Doedens gaat weg bij Goede Tijden Slechte Tijden, en dat is niet vrijwillig. Producent Endemol heeft Ferry, die de rol van Lucas Sanders speelt, op straat gezet. Dat bevestigt een woordvoerder van het mediabedrijf aan RTL Boulevard.
Reden van het ontslag is, zoals Endemol het formuleert, dat Ferry zich niet aan de 'productionele afspraken' heeft gehouden. "Inderdaad heeft Endemol Shine Nederland zich genoodzaakt gezien Ferry te ontslaan", aldus Endemol in een reactie aan RTL Boulevard. "Dit vanwege het bij herhaling niet nakomen van productionele afspraken. Hierdoor kwamen de opnames van GTST meermaals in het gedrang."
RTL Nederland laat weten volledig achter de beslissing te staan van Endemol.
Ferry zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
De fans van GTST zullen het binnenkort dus zonder de olijke blonde acteur moeten doen. Maar laten we niet vergeten dat Fer met zijn alter ego Lucas een flamboyant en spraakmakend karakter heeft neergezet, die voor heel veel mooie en zelfs taboedoorbrekende verhaallijnen heeft gezorgd.
Tot zover.quote:Ex-GTST soapie Ferry Doedens geeft eerlijk toe dat hij te kampen heeft met een stevig drugsprobleem.
Afgelopen week werd bekend dat Ferry, die inGTST de rol van Lucas speelt, is ontslagen. RTL liet middels een persbericht weten dat hij zijn afspraken niet na kwam en daarom het veld moest ruimen. Later meldde ook zijn manager dat zij de banden met de acteur heeft verbroken.
Al langer gingen er geruchten dat Ferry aan de drugs zou zijn, maar hij was, geheel tegen zijn natuur in, niet bereikbaar voor commentaar. Vanaf zijn vakantieadres laat hij nu aan RTL Boulevard weten dat hij inderdaad verslaafd is aan drugs en dat dat de reden is dat hij door GTST is ontslagen. "Ik heb de afgelopen periode niet naar behoren kunnen functioneren vanwege een drugsprobleem", meldt Ferry eerlijk. "Ik ben op dit moment hard aan het werk om mijn drugsprobleem en daarmee samenhangend gedrag onder controle te krijgen."
'Verdrietig'
Ferry geeft toe dat hij door zijn verslaving veel stomme dingen heeft gedaan en daar nu de prijs voor moet betalen. "Ik ben mezelf keihard tegen gekomen en ik ben daar erg verdrietig over. Ik heb van veel dingen spijt en ik probeer nu alles op alles te zetten om mezelf en mijn omgeving weer recht in de ogen te kunnen kijken. Ik hoop dat mij de rust wordt gegund om hier goed en positief uit te komen."
Nou ja, je komt er in dat wereldje wel gemakkelijker mee in aanraking. Feestje na feestje, mensen die het juist jou vaker aanbieden, keertje proberen, het effect ervan als prettig ervaren en zo ga je verder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef nikkiefan het volgende:
Maar ja, als je zo beroemd bent, zo goed in je vak en iedereen met je op de foto wil... tja, dan ga je aan de coke. *kuch*
Goeie God, er gaat ook nog iemand serieus op in....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:12 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, je komt er in dat wereldje wel gemakkelijker mee in aanraking. Feestje na feestje, mensen die het juist jou vaker aanbieden, keertje proberen, het effect ervan als prettig ervaren en zo ga je verder.
En wie weet was hij er al voor gtst niet onbekend mee.
Hij had kunnen leven als Sid Vicious.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:26 schreef gast0205 het volgende:
Tja je bent een feestbeest of je bent het niet
hij had beter in een rockband kunnen gaan
dan kan je gewoon lekker doorsnuiven whsikey drinken naar de juiste hotels gaan kamer slopen etc
nu boekt ie een saaie vakantie naar een kuthotel !
Sid Vicious had talent...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:29 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Hij had kunnen leven als Sid Vicious.
Als hij was gestorven als Sid Vicious was hij al drie jaar dood.quote:
Is dat een wensdroom van je? (a)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:41 schreef Copycat het volgende:
Als hij was gestorven als Sid Vicious was hij al drie jaar dood.
Nee.quote:
Onze Ferry heeft nog 2 jaar te gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij was gestorven als Sid Vicious was hij al drie jaar dood.
Gezien zijn talenten mag je hem best scharen tussen illustere sterren als Jimi Hendrix, Kurt Cobain en Jim Morrisonquote:
Ik ga hem niet scharen!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
Gezien zijn talenten mag je hem best scharen tussen illustere sterren als Jimi Hendrix, Kurt Cobain en Jim Morrison
Wie haalt hem neer dan zijn producer zijn collega,s of heeft hij zichzelf misschien gewoon neergehaald?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef rvtm het volgende:
Ben totaal geen fan van Ferry, maar vind het top hoe eerlijk hij is over zijn verslaving. Vind het jammer dat veel mensen hem alsnog neerhalen.
Het is echt geen pretje. Je kiest er zelf niet voor en meestal zijn onderliggende problemen de oorzaak waardoor men gaat "self-medicaten".
Mensen halen hem niet neer vanwege zijn verslaving, maar vanwege zijn gedrag.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef rvtm het volgende:
Ben totaal geen fan van Ferry, maar vind het top hoe eerlijk hij is over zijn verslaving. Vind het jammer dat veel mensen hem alsnog neerhalen.
Het is echt geen pretje. Je kiest er zelf niet voor en meestal zijn onderliggende problemen de oorzaak waardoor men gaat "self-medicaten".
Je kunt zien dat zakelijk belang heel erg meespeelt hierbij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze "oh wat dapper"-campagne in de media wel een tikkeltje tenenkrommend... Je laat door je eigen keuzes je leven en carriere gierend uit de klauwen lopen om vervolgens toch tot inkeer te komen als je door iedereen wordt uitgekotst, maar waarom je er dan medelijden of respect voor zou moeten hebben is me een raadsel...
nou wat jij bedoelt heeft niks met zakelijk te maken hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je kunt zien dat zakelijk belang heel erg meespeelt hierbij.
Hoe zou Albert Verlinde dit aanpakken als Ferry niet in zijn musical zou spelen en niet bij RTL zou werken? Dat vraag ik me af.
En waarom is Evert Santegoeds in hemelsnaam zo beschermerig en poeslief?
Ik ben in het verleden ook zo verslaafd geweest, en niemand had medelijden met mij. En terecht! Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef rvtm het volgende:
Is ook helemaal niet erg met medelijden schiet je niks op je kan beter mensen hebben die je de waarheid zeggenquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden ook zo verslaafd geweest, en niemand had medelijden met mij. En terecht! Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Erkenning is de eerste stap tot herstel. Zoiets kan maanden of zelfs jaren duren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:08 schreef gast0205 het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet erg met medelijden schiet je niks op je kan beter mensen hebben die je de waarheid zeggen
okquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:12 schreef gast0205 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 juli 2015 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erkenning is de eerste stap tot herstel. Zoiets kan maanden of zelfs jaren duren.
[/quot
al zou je verslaafd zijn het is je eigen keuze en je eigen leven mij boeit het niet je bent zoals je bent
Dat mensen hem menen te moeten neerhalen is ook jammer, zgn vanwege zijn gedrag, die blijdschap (tentoongespreid in deel 1) over iemand anders problemen is gewoon ongepast en sneu.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef rvtm het volgende:
Het gaat hier wel om een persoon die vaker in het openbaar andere mensen neer heeft gehaald. Een persoon die zich altijd beter vindt dan de rest. Een koekje van eigen deeg kan best, daar leert hij misschien van. Ik hoop dat hij leert dat zelfs als je een populaire soapie bent en evem succes hebt, je niet zo neer moet kijken op andere mensen. Je zou het bijna karma kunnen noemen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:27 schreef Za het volgende:
Dat mensen hem menen te moeten neerhalen is ook jammer, zgn vanwege zijn gedrag, die blijdschap (tentoongespreid in deel 1) over iemand anders problemen is gewoon ongepast en sneu.
Vergelijk het eens met Charlie Sheen, zelfde verhaal zo'n beetje maar die wordt hier dan verheerlijkt (ik vind Charlie Sheen ook heel OK, dus geen kritiek daarop), maar waarom wordt die hier niet afgefakkeld omdat hij iedereen beledigd, en zichzelf geweldig vindt, aan de drank/drugs is, ontslagen etc?quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:43 schreef Stompzinnig het volgende:
Het gaat hier wel om een persoon die vaker in het openbaar andere mensen neer heeft gehaald. Een persoon die zich altijd beter vindt dan de rest. Een koekje van eigen deeg kan best, daar leert hij misschien van. Ik hoop dat hij leert dat zelfs als je een populaire soapie bent en evem succes hebt, je niet zo neer moet kijken op andere mensen. Je zou het bijna karma kunnen noemen.
Waarom denk je dat wij hem hier zo neersabelen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
Dit was toch die gozer die op twitter meldde dat alle FOK!kers derdehands kleren op de rommelmarkt kochten ofzo?
Je vond het geen terechte opmerking want je was daar in je mooiste outfit?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:45 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij hem hier zo neersabelen?
Ja, in mijn leren pak, hahahahaha...quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef Greys het volgende:
Je vond het geen terechte opmerking want je was daar in je mooiste outfit?
Wat voor een première was dat Greys?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef Greys het volgende:
Je vond het geen terechte opmerking want je was daar in je mooiste outfit?
Zo'n FOK!filmpremière. Weet niet meer van welke film, een Disney ding geloof ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat voor een première was dat Greys?
Of hij had gewoon niks gezegd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:22 schreef Greys het volgende:
Ik vond het stiekem wel lollig, die marktkleding opmerking destijds. Kom op zeg, hij wist heus wel een beetje hoe het er op FOK! aan toegaat. En als hij had lopen slijmen dat iedereen er zo fantastisch uitzag had hij gelogen. Want hij had gewoon gelijk.We (ja, ik ook) liepen er gewoon als klootjesvolk bij op die première. En dat kon hij gewoon zeggen, want FOK!
Een premiere in de grote zaal van de Pathe Arena waar je via FOK! gratis naartoe kon. Was ook gratis bier en een goody bag. Daarnaast liepen er een paar c-sterren waaronder Ferry rond.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat voor een première was dat Greys?
Want? FOK!kers kunnen er toch zelf ook wat van? Als iemand hier op FOK! tekeer ging over Doedens, kwam je dan ook zeggen dat diegene ook niets kon zeggen?quote:
Oh ik snap het😊Dus Ferry was er ook bij de première? Wat kapsones heeft ie om te zeggen dat jullie marktkleding aan haddenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:56 schreef Greys het volgende:
Zo'n FOK!filmpremière. Weet niet meer van welke film, een Disney ding geloof ikHet was iig leuk. En het was nou eenmaal de Nederlandse première, dus de paar 'BN-ers' die er waren, liepen er leuk opgedoft bij. En driekwart FOK! liep in spijkerbroek en wolvenshirt hahaha. Nee da's overdreven, maar je snapt wel wat ik bedoel. Het was een leuke rare mengelmoes.
Welnee. Jemig. Het was gewoon een grapjequote:Op woensdag 22 juli 2015 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh ik snap het😊Dus Ferry was er ook bij de première? Wat kapsones heeft ie om te zeggen dat jullie marktkleding aan hadden
Thnx voor je uitleg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:00 schreef Nielsch het volgende:
Een premiere in de grote zaal van de Pathe Arena waar je via FOK! gratis naartoe kon. Was ook gratis bier en een goody bag. Daarnaast liepen er een paar c-sterren waaronder Ferry rond.
Voor de film begon was het scherm een Twitter wall waar alle berichten met een bepaalde @ of # op getoond werden. Ferry had toen die marktkleding opmerking die op het scherm werd getoond terwijl de hele zaal al vol zat.
Ik zat achterin achter yvonne. De film was Oz the Great and Powerful over de geschiedenis van de tovenaar van Oz.
Dan heb ik niks te zeggen😀quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:01 schreef Greys het volgende:
Welnee. Jemig. Het was gewoon een grapje![]()
Je had eens moeten zien wat er nog meer over die Twitterwall langs kwam.
Hij had gewoon gelijk. We liepen erbij alsof we daarna de tuin gingen snoeien.
Ik was in werkkleding dus gewoon in pak van de Suit Supply, zeker niet van de markt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:11 schreef Nielsch het volgende:
Die twitterwall was wel echt briljant toen.
Oeh! Dan gold dat zeker niet voor jou. Maar ik denk dat '... behalve Nielsch want die is beeldschoon' er niet meer bij paste in de 140 Twittertekens. Meh...quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik was in werkkleding dus gewoon in pak van de Suit Supply, zeker niet van de markt.
Ferry liep erbij in zo'n fucking gay vlinderstrikje.
Die deden alleen een beetje lachen en de rest niks.quote:
LOL... vet grappig..quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:14 schreef Greys het volgende:
Die deden alleen een beetje lachen en de rest niks.
Pas daarna, achter de toetsenborden op de zolderkamers, ging men los WANT WAT DENKT DIE FERRY WEL!!!
Ik had van jou verwacht dat je hem wel effe op zijn bek had geslagen!quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:14 schreef Greys het volgende:
Die deden alleen een beetje lachen en de rest niks.
Pas daarna, achter de toetsenborden op de zolderkamers, ging men los WANT WAT DENKT DIE FERRY WEL!!!
Hahaha. Ik zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:20 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik had van jou verwacht dat je hem wel effe op zijn bek had geslagen!
Van Greys? Serieus?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:20 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik had van jou verwacht dat je hem wel effe op zijn bek had geslagen!
Nou, hij zegt in feite dat je er armzalig bij liep. Is dat geen reden om hem eens goed te laten voelen wie er de baas is?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:22 schreef Greys het volgende:
Hahaha. Ik zou niet weten waarom.
Ken hem verder niet maar vond (vind) het wel een lollig joch. Paste eigenlijk prima tussen de FOK!kers. Ondanks de verschillen in outfit, dan
Hij had gewoon gelijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:25 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Nou, hij zegt in feite dat je er armzalig bij liep. Is dat geen reden om hem eens goed te laten voelen wie er de baas is?
Ik huil al als ze naar me wijzen. Laat staan dat ik ga slaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van Greys? Serieus?
Greys is een tof wijf
Rustig maar, ik zit je wat te plagen!quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik huil al als ze naar me wijzen. Laat staan dat ik ga slaan
Hij zal best het eea gratis toegeschoven krijgen. En bulkkorting krijgen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:34 schreef Konniefeer het volgende:
Wat moet dat coke gebruik wel niet kosten. Maw wat voor salaris moet hij wel niet hebben
Bulkt hij ook al? Van het geld?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:36 schreef Copycat het volgende:
Hij zal best het eea gratis toegeschoven krijgen. En bulkkorting krijgen.
Ben jij een kind van tong?quote:
En gevoel voor humor!quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:15 schreef nikkiefan het volgende:
Gelukkig niet!We hebben natuurlijk wel dezelfde grote muil.
Ehhhh.... hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:00 schreef Greys het volgende:
Grappig. Een gebekt ventje dat soms schijtirritant is en zichzelf soms geweldig vindt. Je zóu zeggen dat veel FOK!kers zich in hem herkennen en hem omarmen
Kunnen ze daar niet eens een firehydrant op richten?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou er zo nog nieuws in Boerenvaart komen?
Kwalbert is ook vreemd opgespoten zie ik zo
Sinds wanneer trek je voor een bioscoopje je mooiste kleding aan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt altijd een chick tegen het lijf lopen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds wanneer trek je voor een bioscoopje je mooiste kleding aan?
Ok, maar je zit toch voornamelijk in het donker?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:37 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Je kunt altijd een chick tegen het lijf lopen.
Oh ja, dat is waar ook. In dat geval moet je meer op het gevoel afgaan, hahahaha....quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, maar je zit toch voornamelijk in het donker?
En dan gaat het licht aan, schrikt zij zich doodquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar je zit toch voornamelijk in het donker?
Ja, overkomt jou dat ook wel eens?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:01 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan gaat het licht aan, schrikt zij zich dood
Nee.. maar ik schrik soms weleens van mijn eigen spiegelbeeld in het toilet van de bioscoopquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:02 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ja, overkomt jou dat ook wel eens?
Ferry D. heeft daar geen last van.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee.. maar ik schrik soms weleens van mijn eigen spiegelbeeld in het toilet van de bioscoop![]()
Een bioscoopje of een première.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek je voor een bioscoopje je mooiste kleding aan?
En dan maar hopen dat ze hem daar eens lekker afzeiken? Hahaha.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry bij Ranking The Stars op npo 3 om half negen.
Heb hopelijk niet gezien. Was gister echt zo slecht ?quote:
Is er iets met Ferry dat goed is?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef tong80 het volgende:
Heb hopelijk niet gezien. Was gister echt zo slecht ?
Hij kan zelfs de rode hond niet uit laten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:06 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Is er iets met Ferry dat goed is?
We komen dus met zijn allen tot de conclusie dat hij alleen maar goed is in irritant wezen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:10 schreef tong80 het volgende:
Hij kan zelfs de rode hond niet uit laten.
Heeft Ranking The Stars hoogtepunten?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Paul de Leeuw kan ik niet uitstaan dus moet het missen, hoop wel hier de hoogtepunten mee te krijgen
Geen idee. Nooit iets van hem gehoord of gezien. Ken heel die vent nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:13 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
We komen dus met zijn allen tot de conclusie dat hij alleen maar goed is in irritant wezen.
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef tong80 het volgende:
Geen idee. Nooit iets van hem gehoord of gezien. Ken heel die vent niet
Als je geen GTST kijkt (check) en geen Ranking the Stars kijkt (check), dan hoef je alleen nog maar geen ER te kijken (of toevallig dat seizoen hebben overgeslagen) om hem niet te kennen.quote:
W8 ff? Ferry heeft in ER gespeeld???quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:51 schreef Leandra het volgende:
Als je geen GTST kijkt (check) en geen Ranking the Stars kijkt (check), dan hoef je alleen nog maar geen ER te kijken (of toevallig dat seizoen hebben overgeslagen) om hem niet te kennen.
Dat is dan ook het enige waar ik hem van ken.
Nee, ook als je al die programma's niet kijkt is het vrijwel onmogelijk Ferry nog nooit gezien te hebben. Programma's lopen uit, vooruitblikken, terugblikken, herhalingen, promo's, flitsen in andere programma's. Die kún je nooit allemaal ontwijken. Onmogelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je geen GTST kijkt (check) en geen Ranking the Stars kijkt (check), dan hoef je alleen nog maar geen ER te kijken (of toevallig dat seizoen hebben overgeslagen) om hem niet te kennen.
Dat is dan ook het enige waar ik hem van ken.
Voor velen geldt: tegen wil en dank....quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
Tenzij je écht onder een steen leeft, geen TV kijkt, geen bladen leest en een kindvriendelijke browser gebruikt. In één ding heeft Ferry dus wel gelijk: heel Nederland kent hem.
En nu schaam je je, omdat je met hem op de foto staat?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:49 schreef Ole het volgende:
Vorig jaar in mijn stamkroeg...
Met héél erg origineel shirt
[ afbeelding ]
Zie jij een vrouw op de foto?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:10 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
En nu schaam je je, omdat je met hem op de foto staat?
Ferry mengt zich niet onder de vrouwen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef Ole het volgende:
Zie jij een vrouw op de foto?
Maar ik zou me er niet voor schamen.
Fijn dat wij het nu ook weten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry in Wanking The Stars😉
Yep, dan kunnen we dat in ieder geval vermijden.quote:
Ik hoop dat ze hem gaan verhoren over zijn ontslag!quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry in Ranking T [quote]Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry in Ranking The Stars
Het is al maanden geleden opgenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem gaan verhoren over zijn ontslag!
Ik dacht dat het live was!quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:01 schreef static het volgende:
[..]
Het is al maanden geleden opgenomen.
Is een herhaling geloof ik. Al even geleden opgenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry bij Ranking The Stars op npo 3 om half negen.
Ooh, dat dus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:01 schreef static het volgende:
[..]
Het is al maanden geleden opgenomen.
De Leeuw wás leuk. Ooit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:42 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Heeft Ranking The Stars hoogtepunten?
Je hebt gelijk. Paul de Leeuw is een kwal.
quote:
54000 had ik ergens gelezen...quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zal best het eea gratis toegeschoven krijgen. En bulkkorting krijgen.
Enige goede actie van Paul. Voor de rest is hij een kwal.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Normaal vind ik hem een lul, maar dit deed ie dan weer leuk
Dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het geeft ook niet dat je drank en drugs doet. Dat doen zoveel mensen, maar die komen wel gewoon op tijd op hun werk.
Ja dat wist ik dat het maanden geleden opgenomen is..Maar voor de geintereseerde rond hem liet ik het weten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is een herhaling geloof ik. Al even geleden opgenomen.
Nou ja, direct, dat weten we toch niet? Endemol zal hem toch niet bij het eerst het beste akkefietje ontslagen hebben?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Hij komt er vrijwel direct eerlijk voor uit dat hij te ver is doorgesnovenschoten in drugsgebruik.
Ik denk dat ze 'in de media' bedoelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, direct, dat weten we toch niet? Endemol zal hem toch niet bij het eerst het beste akkefietje ontslagen hebben?
Als het voor Endemol onacceptabel gedrag is, dan kan Ferry alleen maar op staande voet ontslagen worden. En dat hebben ze juist niet gedaan. Dus het ontslag op termijn is hierdoor zwak komen te staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, direct, dat weten we toch niet? Endemol zal hem toch niet bij het eerst het beste akkefietje ontslagen hebben?
Juist dat aspect boeit mij persoonlijk niet zoveel. Hij heeft zijn verslaving toch zelf toegegeven?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als het voor Endemol onacceptabel gedrag is, dan kan Ferry alleen maar op staande voet ontslagen worden. En dat ze juist niet gedaan. Dus het ontslag op termijn is hierdoor zwak komen te staan.
Als je het samen onderling wil regelen, dan maak je als Endemol er toch niet zo´n heisa van in de media. Als Ferry zijnde zou ik gewoon zijn rol inderdaad doorspelen en vervolgens het ontslag niet meer accepteren. Ik denk dat hij dan wel sterk staat in een rechtszitting. Want dan kan de reden van zijn ontslag niet meer zijn ´onacceptabel´ gedrag zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Juist dat aspect boeit mij persoonlijk niet zoveel. Hij heeft zijn verslaving toch zelf toegegeven?
Dat Endemol verder moet met GTST en hem zijn rol netjes wil laten afronden is iets wat ze vooral samen moeten regelen lijkt me, waarschijnlijk ook in beider belang. En als Ferry dat niet meer wil zal-ie dat heus wel laten blijken. Toch?
Ja gisteren met Fred van Leer wij hebben de zelfde moeder😄quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:42 schreef Stompzinnig het volgende:
Vond hem bij Ranking wel een stuk leuker dit keer.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem gaan verhoren over zijn ontslag!
En terecht, ik steun hem ook niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:09 schreef nikkiefan het volgende:
Ik lees op de frontpage dat Ferry zijn fans voor alle steun bedankt. Ons zal hij ws niet bedoelen....
Misschien gaat de KRO een uitzending van Profiel over hem maken?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:20 schreef rubbereend het volgende:
vanaf nu is de tijd dat hij in de vergetelheid mag raken
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:20 schreef rubbereend het volgende:
vanaf nu is de tijd dat hij in de vergetelheid mag raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet openen als je niet wilt weten onder fans 😉
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Om hem zullen die Amerikanen smakelijk lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet openen als je niet wilt weten onder fans 😉
Het scheelt dat we Albert binnenkort ook kwijt zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 13:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Albert Verlinde zal er voor zorgen dat Ferry wel in de spotlight blijft om zijn musical te promoten.
Wat nou, eigen belang?
Ja? Tieft ie op?quote:Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Het scheelt dat we Albert binnenkort ook kwijt zijn
Hij blijft boulevard presenteren zei ie vorige week.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Het scheelt dat we Albert binnenkort ook kwijt zijn
hij kan zoveel zeggen, ik ben benieuwd of het ook echt zo isquote:Op maandag 27 juli 2015 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij blijft boulevard presenteren zei ie vorige week.
Dan kende gij hem niet😄😉quote:Op maandag 27 juli 2015 16:20 schreef rubbereend het volgende:
hij kan zoveel zeggen, ik ben benieuwd of het ook echt zo is
Ik denk dat-ie inderdaad niet meer zo lang blijft bij Boulevard.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij kan zoveel zeggen, ik ben benieuwd of het ook echt zo is
Misschien moet hij aan het programma van Robert Kranenborg meewerken? Over De Coke.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:19 schreef Droopie het volgende:
Wedden om 50 euro dat hij over 1 jaar weer een probleem heeft.
Hard werken gaat de reden dat je begonnen bent niet oplossen, rust en zelfonderzoek lijkt me een beter plan. Dat doe je er echt niet even tussendoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |