abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:42:17 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154520903

Het begon onschuldig met het nieuwtje dat Ferry Doedens het ontzettend lastig vindt dat hij ook in het buitenland wordt herkend op straat.
"Het maakt niet uit waar ik ben, élke Nederlander kent mij. In de meivakantie was ik met mijn vriend Nuno in Egypte. We hadden per ongeluk een verkeerd hotel geboekt: zo'n typisch Nederlands gezinshotel, echt helemaal kut".

Maar daarna ging het razendsnel downhill voor onze Fer:

quote:
Ferry Doedens ontslagen bij GTST
(17/7)
Groot nieuws uit soapland: Ferry Doedens gaat weg bij Goede Tijden Slechte Tijden, en dat is niet vrijwillig. Producent Endemol heeft Ferry, die de rol van Lucas Sanders speelt, op straat gezet. Dat bevestigt een woordvoerder van het mediabedrijf aan RTL Boulevard.

Reden van het ontslag is, zoals Endemol het formuleert, dat Ferry zich niet aan de 'productionele afspraken' heeft gehouden. "Inderdaad heeft Endemol Shine Nederland zich genoodzaakt gezien Ferry te ontslaan", aldus Endemol in een reactie aan RTL Boulevard. "Dit vanwege het bij herhaling niet nakomen van productionele afspraken. Hierdoor kwamen de opnames van GTST meermaals in het gedrang."

RTL Nederland laat weten volledig achter de beslissing te staan van Endemol.

Ferry zelf was niet bereikbaar voor commentaar.

De fans van GTST zullen het binnenkort dus zonder de olijke blonde acteur moeten doen. Maar laten we niet vergeten dat Fer met zijn alter ego Lucas een flamboyant en spraakmakend karakter heeft neergezet, die voor heel veel mooie en zelfs taboedoorbrekende verhaallijnen heeft gezorgd.
Uiteraard draaien de roddelraderen razendsnel en wordt coke als oorzaak regelmatig genoemd, al dan niet tussen neus en lippen.

En dan komt Ferry vanuit zijn vakantieadres op Bali met een verklaring en inderdaad:

quote:
Ex-GTST soapie Ferry Doedens geeft eerlijk toe dat hij te kampen heeft met een stevig drugsprobleem.

Afgelopen week werd bekend dat Ferry, die inGTST de rol van Lucas speelt, is ontslagen. RTL liet middels een persbericht weten dat hij zijn afspraken niet na kwam en daarom het veld moest ruimen. Later meldde ook zijn manager dat zij de banden met de acteur heeft verbroken.

Al langer gingen er geruchten dat Ferry aan de drugs zou zijn, maar hij was, geheel tegen zijn natuur in, niet bereikbaar voor commentaar. Vanaf zijn vakantieadres laat hij nu aan RTL Boulevard weten dat hij inderdaad verslaafd is aan drugs en dat dat de reden is dat hij door GTST is ontslagen. "Ik heb de afgelopen periode niet naar behoren kunnen functioneren vanwege een drugsprobleem", meldt Ferry eerlijk. "Ik ben op dit moment hard aan het werk om mijn drugsprobleem en daarmee samenhangend gedrag onder controle te krijgen."

'Verdrietig'

Ferry geeft toe dat hij door zijn verslaving veel stomme dingen heeft gedaan en daar nu de prijs voor moet betalen. "Ik ben mezelf keihard tegen gekomen en ik ben daar erg verdrietig over. Ik heb van veel dingen spijt en ik probeer nu alles op alles te zetten om mezelf en mijn omgeving weer recht in de ogen te kunnen kijken. Ik hoop dat mij de rust wordt gegund om hier goed en positief uit te komen."
Tot zover.

Wij wensen Ferry uiteraard alle succes bij het overwinnen van zijn demomen.

[ Bericht 71% gewijzigd door Copycat op 21-07-2015 19:56:06 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154520970
Arme doedelzak een 5 sterrenhotel kon die natuurlijk niet betalen
pi_154521382
Waarschijnlijk is dit de schuld van de scriptschrijvers. Paar seizoenen geleden lieten ze Lucas toch coke snuiven en het gordijn van Ludo in de hens steken.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2015 @ 20:00:21 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154521463
[Gereekst]

Onderweg naar toch een gate? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154521469
GTST in het echt :P
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:03:54 #6
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_154521565
Deze verhaallijn had wel in GTST gekund.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_154521611
Maar ja, als je zo beroemd bent, zo goed in je vak en iedereen met je op de foto wil... tja, dan ga je aan de coke. *kuch*
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:12:51 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154521842
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef nikkiefan het volgende:
Maar ja, als je zo beroemd bent, zo goed in je vak en iedereen met je op de foto wil... tja, dan ga je aan de coke. *kuch*
Nou ja, je komt er in dat wereldje wel gemakkelijker mee in aanraking. Feestje na feestje, mensen die het juist jou vaker aanbieden, keertje proberen, het effect ervan als prettig ervaren en zo ga je verder.

En wie weet was hij er al voor gtst niet onbekend mee.
pi_154522033
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:12 schreef Copycat het volgende:

Nou ja, je komt er in dat wereldje wel gemakkelijker mee in aanraking. Feestje na feestje, mensen die het juist jou vaker aanbieden, keertje proberen, het effect ervan als prettig ervaren en zo ga je verder.

En wie weet was hij er al voor gtst niet onbekend mee.
Goeie God, er gaat ook nog iemand serieus op in.... ;)

Het schoot hem naar zijn bol. Het steeg hem naar zijn kop. Het succes en de coke. :)
pi_154522255
Tja je bent een feestbeest of je bent het niet
hij had beter in een rockband kunnen gaan
dan kan je gewoon lekker doorsnuiven whsikey drinken naar de juiste hotels gaan kamer slopen etc
nu boekt ie een saaie vakantie naar een kuthotel !
pi_154522323
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:26 schreef gast0205 het volgende:
Tja je bent een feestbeest of je bent het niet
hij had beter in een rockband kunnen gaan
dan kan je gewoon lekker doorsnuiven whsikey drinken naar de juiste hotels gaan kamer slopen etc
nu boekt ie een saaie vakantie naar een kuthotel !
Hij had kunnen leven als Sid Vicious.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:33:21 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154522444
Ik lees nu pas dat er "in de meivakantie" stond, je bent 25 jaar, je hebt een baan, hoezo moet je in de meivakantie op vakantie? Heeft je verkering dan vrij van school?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154522452
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:29 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Sid Vicious had talent...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154522508
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:33 schreef FireFox1 het volgende:

... en een lekker wijf! ;)
pi_154522566
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:35 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

... en een lekker wijf! ;)

Ferry is een lekker wijf
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154522664
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:37 schreef FireFox1 het volgende:

[ afbeelding ]

Ferry is een lekker wijf
Je mag hem / haar hebben! :)
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:41:21 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154522683
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:29 schreef nikkiefan het volgende:

Als hij was gestorven als Sid Vicious was hij al drie jaar dood.
pi_154522775
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:41 schreef Copycat het volgende:

Is dat een wensdroom van je? (a)
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:44:40 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154522793
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:44 schreef nikkiefan het volgende:

Is dat een wensdroom van je? (a)
Nee.
pi_154522886
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onze Ferry heeft nog 2 jaar te gaan O-)
pi_154522943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef FireFox1 het volgende:

Onze Ferry heeft nog 2 jaar te gaan O-)
Gaat hij bij de Club van 27?
pi_154523018
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:49 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Gaat hij bij de Club van 27?
Gezien zijn talenten mag je hem best scharen tussen illustere sterren als Jimi Hendrix, Kurt Cobain en Jim Morrison
pi_154523081
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

Gezien zijn talenten mag je hem best scharen tussen illustere sterren als Jimi Hendrix, Kurt Cobain en Jim Morrison
Ik ga hem niet scharen! :)
pi_154523956
Ben totaal geen fan van Ferry, maar vind het top hoe eerlijk hij is over zijn verslaving. Vind het jammer dat veel mensen hem alsnog neerhalen.

Het is echt geen pretje. Je kiest er zelf niet voor en meestal zijn onderliggende problemen de oorzaak waardoor men gaat "self-medicaten".
pi_154525325
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef rvtm het volgende:
Ben totaal geen fan van Ferry, maar vind het top hoe eerlijk hij is over zijn verslaving. Vind het jammer dat veel mensen hem alsnog neerhalen.

Het is echt geen pretje. Je kiest er zelf niet voor en meestal zijn onderliggende problemen de oorzaak waardoor men gaat "self-medicaten".
Wie haalt hem neer dan zijn producer zijn collega,s of heeft hij zichzelf misschien gewoon neergehaald?
pi_154527523
quote:

Mensen halen hem niet neer vanwege zijn verslaving, maar vanwege zijn gedrag.
Je moet (vaak) eerst de bodem raken voor je je probleem erkent.
Handen eraf zoals zin manager, die het ongetwijfeld ook al eens zou hebben aangegeven.

Bij het herstel hoort naderhand boetedoening en vergeven aan beide kanten
Hell To The Liars
pi_154527533
Ik vind deze "oh wat dapper"-campagne in de media wel een tikkeltje tenenkrommend... Je laat door je eigen keuzes je leven en carriere gierend uit de klauwen lopen om vervolgens toch tot inkeer te komen als je door iedereen wordt uitgekotst, maar waarom je er dan medelijden of respect voor zou moeten hebben is me een raadsel...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154527957
Hij is zelf de fout in gegaan voor zo ver ik weet is hij vaak genoeg gewaarschuwd voor zijn diva gedrag
het zal wel hard op zijn dak komen maar thats life deal er mee elke nacht feesten drinken en ...
een fulltime verantwoordelijkheid bij gtst wat dat betreft is het een gewone baan
een brandweerman kan dat ook niet maken
pi_154528347
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze "oh wat dapper"-campagne in de media wel een tikkeltje tenenkrommend... Je laat door je eigen keuzes je leven en carriere gierend uit de klauwen lopen om vervolgens toch tot inkeer te komen als je door iedereen wordt uitgekotst, maar waarom je er dan medelijden of respect voor zou moeten hebben is me een raadsel...
Je kunt zien dat zakelijk belang heel erg meespeelt hierbij.
Hoe zou Albert Verlinde dit aanpakken als Ferry niet in zijn musical zou spelen en niet bij RTL zou werken? Dat vraag ik me af.

En waarom is Evert Santegoeds in hemelsnaam zo beschermerig en poeslief?
pi_154529380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:28 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Je kunt zien dat zakelijk belang heel erg meespeelt hierbij.
Hoe zou Albert Verlinde dit aanpakken als Ferry niet in zijn musical zou spelen en niet bij RTL zou werken? Dat vraag ik me af.

En waarom is Evert Santegoeds in hemelsnaam zo beschermerig en poeslief?
nou wat jij bedoelt heeft niks met zakelijk te maken hoor
jij bedoelt hoe zou albert het aanpakken als hij ferry zou neuken en dus een persoonijke band met hem zou hebben

voor ferry tien anderen dat is de waarheid
misschien heeft evert ook ooit in zo een situatie gezeten?

babette van veen is net weer toegetreden in de serie en ik had begrepen dat er mensen uit moesten omdat er anders teveel personages zouden zijn
je zou dus kunnen zeggen dat ze zo en zo al van plan waren even huis te houden dan is dat coke gebruik van ferry er dus even voor de vorm bijgehaald
pi_154529550
quote:

Ik ben in het verleden ook zo verslaafd geweest, en niemand had medelijden met mij. En terecht! Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
pi_154529607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben in het verleden ook zo verslaafd geweest, en niemand had medelijden met mij. En terecht! Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Is ook helemaal niet erg met medelijden schiet je niks op je kan beter mensen hebben die je de waarheid zeggen
pi_154529655
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:08 schreef gast0205 het volgende:

[..]

Is ook helemaal niet erg met medelijden schiet je niks op je kan beter mensen hebben die je de waarheid zeggen
Erkenning is de eerste stap tot herstel. Zoiets kan maanden of zelfs jaren duren.
pi_154529754
[quote]0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Erkenning is de eerste stap tot herstel. Zoiets kan maanden of zelfs jaren duren.
[/quot

al zou je verslaafd zijn het is je eigen keuze en je eigen leven mij boeit het niet je bent zoals je bent
pi_154529894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:12 schreef gast0205 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 juli 2015 00:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[/quot

al zou je verslaafd zijn het is je eigen keuze en je eigen leven mij boeit het niet je bent zoals je bent
ok
pi_154530172
quote:

Dat mensen hem menen te moeten neerhalen is ook jammer, zgn vanwege zijn gedrag, die blijdschap (tentoongespreid in deel 1) over iemand anders problemen is gewoon ongepast en sneu.

Overigens is hij nergens gequote als 'verslaafde', hij zegt een drugsprobleem te hebben, ik denk gewoon hard stappen drinken en af en toe drugs, en dan niet in staat een ochtend regime te hebben, meer niet.
In 2014 werd hij er al van beticht cocaine verslaafd te zijn, maar hij kon wel 4 weken op een eiland zitten en fysiek zware proeven doen, nu weer een wekenlange rondreis maken, het zal wel meevallen allemaal.
pi_154530519
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:27 schreef Za het volgende:
Dat mensen hem menen te moeten neerhalen is ook jammer, zgn vanwege zijn gedrag, die blijdschap (tentoongespreid in deel 1) over iemand anders problemen is gewoon ongepast en sneu.
Het gaat hier wel om een persoon die vaker in het openbaar andere mensen neer heeft gehaald. Een persoon die zich altijd beter vindt dan de rest. Een koekje van eigen deeg kan best, daar leert hij misschien van. Ik hoop dat hij leert dat zelfs als je een populaire soapie bent en evem succes hebt, je niet zo neer moet kijken op andere mensen. Je zou het bijna karma kunnen noemen.

Zijn hypere en arrogante gedrag zou trouwens zomaar verklaard kunnen worden door coke.
Ik hoop dat hij er goed uit komt, maar het is goed dat hij een keer echt goed in de spiegel moet kijken.
pi_154530646
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:43 schreef Stompzinnig het volgende:

Het gaat hier wel om een persoon die vaker in het openbaar andere mensen neer heeft gehaald. Een persoon die zich altijd beter vindt dan de rest. Een koekje van eigen deeg kan best, daar leert hij misschien van. Ik hoop dat hij leert dat zelfs als je een populaire soapie bent en evem succes hebt, je niet zo neer moet kijken op andere mensen. Je zou het bijna karma kunnen noemen.
Vergelijk het eens met Charlie Sheen, zelfde verhaal zo'n beetje maar die wordt hier dan verheerlijkt (ik vind Charlie Sheen ook heel OK, dus geen kritiek daarop), maar waarom wordt die hier niet afgefakkeld omdat hij iedereen beledigd, en zichzelf geweldig vindt, aan de drank/drugs is, ontslagen etc?

Wanneer Charlie Sheen zou twitteren dat het klootjesvolk in marktkleding hem lastig valt met camera's tijdens het relaxen zouden mensen daarom moeten lachen, maar wanneer Ferry D dat zegt posten mensen pagina's lang hoe lekker ze het vinden dat hij ontslagen is, waarom?

[ Bericht 4% gewijzigd door Za op 22-07-2015 01:01:56 ]
pi_154533263
Dit was toch die gozer die op twitter meldde dat alle FOK!kers derdehands kleren op de rommelmarkt kochten ofzo?
PWBF
pi_154533288
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Mwah...
PWBF
  Trouwste user 2022 woensdag 22 juli 2015 @ 08:55:34 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_154533605
‘Ferry Doedens heeft drank- en drugsprobleem’

Ferry Doedens zegt ‘ja’ tegen MDMA. De soapster heeft duidelijk een drank- en drugsprobleem. Dat heeft showkoning Evert Santegoeds gezegd op Radio 538. Doedens verzuimde zo vaak bij GTST, dat Endemol hem heeft ontslagen. “Hij was vaak te laat, omdat hij een druk sociaal leven heeft dat zich vooral in de nacht afspeelt“, weet Privévert. “Of hij aan drank en drugs zit? Dat is het wel. Dat hoor ik de afgelopen dagen meerdere malen bevestigd, hoewel het verhaal al een beetje ging.“
Hoe erg het drank- en drugsprobleem van Doedens is, weet Santegoeds niet. “Dat kan ik niet inschatten. Als je zo regelmatig te laat komt, is het natuurlijk wel een patroon.”

Doedens kan het echt niet maken om niet op de set te verschijnen, vindt de Privé-baas. “Het is een enorme organisatie. Er staan niet alleen 25 castleden op je te wachten, maar ook een enorme crew. Daarom is er een enorm strak tijdschema. Als je dan niet weet waar één van de sterren is of blijft, kan dat heel vervelend zijn. Dat was men op een gegeven moment heel erg zat.”

Uiteraard is de soapster eerst op zijn gedrag aangesproken, aldus Santegoeds. “Maar hij luisterde slecht. Dat is een deel arrogantie en daar moet je iemand op aanpakken. Hij is inmiddels 25 en als hij niet wil luisteren, dan moet hij voelen. Er zit niks anders op, maar de manier waarop is ongekend.”

Doedens’ ontslag is bekendgemaakt door soapcollega Marjolein Keuning in RTL Boulevard. “Om dat nou in RTL Boulevard bekend te maken door een eigen collega, Marjolein Keuning, is toch wel enigszins gênant en nog nooit eerder vertoond.”

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 11:22:24 #42
163650 Greys
pi_154536211
Ik vond het stiekem wel lollig, die marktkleding opmerking destijds. Kom op zeg, hij wist heus wel een beetje hoe het er op FOK! aan toegaat. En als hij had lopen slijmen dat iedereen er zo fantastisch uitzag had hij gelogen. Want hij had gewoon gelijk. _O- We (ja, ik ook) liepen er gewoon als klootjesvolk bij op die première. En dat kon hij gewoon zeggen, want FOK!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154536690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
Dit was toch die gozer die op twitter meldde dat alle FOK!kers derdehands kleren op de rommelmarkt kochten ofzo?
Waarom denk je dat wij hem hier zo neersabelen? :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 11:47:44 #44
163650 Greys
pi_154536750
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:45 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Waarom denk je dat wij hem hier zo neersabelen? :)
Je vond het geen terechte opmerking want je was daar in je mooiste outfit? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154536811
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef Greys het volgende:

Ja, in mijn leren pak, hahahahaha...
  woensdag 22 juli 2015 @ 11:54:24 #46
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154536928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef Greys het volgende:

Wat voor een première was dat Greys?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 11:56:34 #47
163650 Greys
pi_154536972
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zo'n FOK!filmpremière. Weet niet meer van welke film, een Disney ding geloof ik :@ Het was iig leuk. En het was nou eenmaal de Nederlandse première, dus de paar 'BN-ers' die er waren, liepen er leuk opgedoft bij. En driekwart FOK! liep in spijkerbroek en wolvenshirt hahaha. Nee da's overdreven, maar je snapt wel wat ik bedoel. Het was een leuke rare mengelmoes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154536978
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:22 schreef Greys het volgende:
Ik vond het stiekem wel lollig, die marktkleding opmerking destijds. Kom op zeg, hij wist heus wel een beetje hoe het er op FOK! aan toegaat. En als hij had lopen slijmen dat iedereen er zo fantastisch uitzag had hij gelogen. Want hij had gewoon gelijk. _O- We (ja, ik ook) liepen er gewoon als klootjesvolk bij op die première. En dat kon hij gewoon zeggen, want FOK!
Of hij had gewoon niks gezegd.
PWBF
pi_154537042
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:56 schreef Nielsch het volgende:

Door coke gaan de remmen los.
pi_154537058
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Een premiere in de grote zaal van de Pathe Arena waar je via FOK! gratis naartoe kon. Was ook gratis bier en een goody bag. Daarnaast liepen er een paar c-sterren waaronder Ferry rond.

Voor de film begon was het scherm een Twitter wall waar alle berichten met een bepaalde @ of # op getoond werden. Ferry had toen die marktkleding opmerking die op het scherm werd getoond terwijl de hele zaal al vol zat.

Ik zat achterin achter yvonne. De film was Oz the Great and Powerful over de geschiedenis van de tovenaar van Oz.
PWBF
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:00:33 #51
163650 Greys
pi_154537066
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Want? FOK!kers kunnen er toch zelf ook wat van? Als iemand hier op FOK! tekeer ging over Doedens, kwam je dan ook zeggen dat diegene ook niets kon zeggen? :D

Grappig. Een gebekt ventje dat soms schijtirritant is en zichzelf soms geweldig vindt. Je zóu zeggen dat veel FOK!kers zich in hem herkennen en hem omarmen :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:01:03 #52
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154537079
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:56 schreef Greys het volgende:

Zo'n FOK!filmpremière. Weet niet meer van welke film, een Disney ding geloof ik :@ Het was iig leuk. En het was nou eenmaal de Nederlandse première, dus de paar 'BN-ers' die er waren, liepen er leuk opgedoft bij. En driekwart FOK! liep in spijkerbroek en wolvenshirt hahaha. Nee da's overdreven, maar je snapt wel wat ik bedoel. Het was een leuke rare mengelmoes.
Oh ik snap het😊Dus Ferry was er ook bij de première? Wat kapsones heeft ie om te zeggen dat jullie marktkleding aan hadden |:(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:01:36 #53
163650 Greys
pi_154537087
quote:
15s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Oh ik snap het😊Dus Ferry was er ook bij de première? Wat kapsones heeft ie om te zeggen dat jullie marktkleding aan hadden |:(
Welnee. Jemig. Het was gewoon een grapje :')
Je had eens moeten zien wat er nog meer over die Twitterwall langs kwam.
Hij had gewoon gelijk. We liepen erbij alsof we daarna de tuin gingen snoeien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:03:02 #55
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154537121
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:00 schreef Nielsch het volgende:

Een premiere in de grote zaal van de Pathe Arena waar je via FOK! gratis naartoe kon. Was ook gratis bier en een goody bag. Daarnaast liepen er een paar c-sterren waaronder Ferry rond.

Voor de film begon was het scherm een Twitter wall waar alle berichten met een bepaalde @ of # op getoond werden. Ferry had toen die marktkleding opmerking die op het scherm werd getoond terwijl de hele zaal al vol zat.

Ik zat achterin achter yvonne. De film was Oz the Great and Powerful over de geschiedenis van de tovenaar van Oz.
Thnx voor je uitleg.
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:03:52 #56
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154537151
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:01 schreef Greys het volgende:

Dan heb ik niks te zeggen😀
pi_154537329
Die twitterwall was wel echt briljant toen.
PWBF
pi_154537340
quote:

[..]

Ik was in werkkleding dus gewoon in pak van de Suit Supply, zeker niet van de markt.

Ferry liep erbij in zo'n fucking gay vlinderstrikje.
PWBF
pi_154537356
En hoe reageerde de zaal toen? :D
pi_154537361
De tweet van destijds:

130314_124788_doedenstweet.png
PWBF
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:14:05 #61
163650 Greys
pi_154537364
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:11 schreef Nielsch het volgende:
Die twitterwall was wel echt briljant toen.
Ja, toch?
Het is hem eigenlijk niet kwalijk te nemen dat hij er ook iets FOK!kerigs op wilde zetten :P

quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik was in werkkleding dus gewoon in pak van de Suit Supply, zeker niet van de markt.

Ferry liep erbij in zo'n fucking gay vlinderstrikje.
Oeh! Dan gold dat zeker niet voor jou. Maar ik denk dat '... behalve Nielsch want die is beeldschoon' er niet meer bij paste in de 140 Twittertekens. Meh...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:14:52 #62
163650 Greys
pi_154537376
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:13 schreef Duikbril112 het volgende:
En hoe reageerde de zaal toen? :D
Die deden alleen een beetje lachen en de rest niks.
Pas daarna, achter de toetsenborden op de zolderkamers, ging men los WANT WAT DENKT DIE FERRY WEL!!! _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154537392
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:14 schreef Greys het volgende:
Pas daarna, achter de toetsenborden op de zolderkamers, ging men los WANT WAT DENKT DIE FERRY WEL!!!
LOL... vet grappig..
pi_154537496
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:14 schreef Greys het volgende:

Pas daarna, achter de toetsenborden op de zolderkamers, ging men los WANT WAT DENKT DIE FERRY WEL!!! _O-
Ik had van jou verwacht dat je hem wel effe op zijn bek had geslagen! ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:22:05 #65
163650 Greys
pi_154537543
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:20 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Hahaha. Ik zou niet weten waarom.
Ken hem verder niet maar vond (vind) het wel een lollig joch. Paste eigenlijk prima tussen de FOK!kers. Ondanks de verschillen in outfit, dan :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154537578
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:20 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Van Greys? Serieus? :D
Greys is een tof wijf :Y
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154537620
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:22 schreef Greys het volgende:

Hahaha. Ik zou niet weten waarom.
Ken hem verder niet maar vond (vind) het wel een lollig joch. Paste eigenlijk prima tussen de FOK!kers. Ondanks de verschillen in outfit, dan :+
Nou, hij zegt in feite dat je er armzalig bij liep. Is dat geen reden om hem eens goed te laten voelen wie er de baas is? ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:26:36 #68
163650 Greys
pi_154537656
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:25 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Nou, hij zegt in feite dat je er armzalig bij liep. Is dat geen reden om hem eens goed te laten voelen wie er de baas is? ;)
Hij had gewoon gelijk :D
Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Zoals Nielsch. In driedelig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:27:14 #69
163650 Greys
pi_154537666
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Van Greys? Serieus? :D
Greys is een tof wijf :Y
Ik huil al als ze naar me wijzen. Laat staan dat ik ga slaan :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154537863
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:27 schreef Greys het volgende:

Ik huil al als ze naar me wijzen. Laat staan dat ik ga slaan :+
Rustig maar, ik zit je wat te plagen! ;)
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:38:18 #71
196503 Royy
Pompiedom
pi_154537911
Wie hoog klimt zal het risico van de val moeten accepteren. Ik heb er geen medelijden mee want ik ken hem niet persoonlijk. Nou hopen voor hem dat hij in die tijd zijn vrienden en familie heeft behouden.
pi_154546908
Wat moet dat coke gebruik wel niet kosten. Maw wat voor salaris moet hij wel niet hebben
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:36:10 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154546943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:34 schreef Konniefeer het volgende:
Wat moet dat coke gebruik wel niet kosten. Maw wat voor salaris moet hij wel niet hebben
Hij zal best het eea gratis toegeschoven krijgen. En bulkkorting krijgen.
pi_154547655
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:36 schreef Copycat het volgende:

Bulkt hij ook al? Van het geld? ;)
  woensdag 22 juli 2015 @ 18:14:12 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154547676
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:13 schreef nikkiefan het volgende:

Bulkt hij ook al? Van het geld? ;)
Ben jij een kind van tong?
pi_154547717
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:14 schreef Copycat het volgende:

Ben jij een kind van tong?
Gelukkig niet! ;) We hebben natuurlijk wel dezelfde grote muil. :)
  woensdag 22 juli 2015 @ 18:16:35 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154547735
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:15 schreef nikkiefan het volgende:

Gelukkig niet! ;) We hebben natuurlijk wel dezelfde grote muil. :)
En gevoel voor humor!
pi_154547752
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:16 schreef Copycat het volgende:

En gevoel voor humor!
:)
pi_154547966
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:00 schreef Greys het volgende:

Grappig. Een gebekt ventje dat soms schijtirritant is en zichzelf soms geweldig vindt. Je zóu zeggen dat veel FOK!kers zich in hem herkennen en hem omarmen :7
Ehhhh.... hoe bedoel je? ;)
pi_154548257
Zou er zo nog nieuws in Boerenvaart komen?
Kwalbert is ook vreemd opgespoten zie ik zo :')
pi_154548509
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou er zo nog nieuws in Boerenvaart komen?
Kwalbert is ook vreemd opgespoten zie ik zo :')
Kunnen ze daar niet eens een firehydrant op richten?
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 19:34:22 #82
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154549776
quote:

[..]

Sinds wanneer trek je voor een bioscoopje je mooiste kleding aan? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_154549874
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:34 schreef Cynix ® het volgende:

Je kunt altijd een chick tegen het lijf lopen.
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 19:38:16 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154549894
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:37 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Je kunt altijd een chick tegen het lijf lopen.
Ok, maar je zit toch voornamelijk in het donker? ;)
pi_154549956
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:38 schreef Cynix ® het volgende:

Oh ja, dat is waar ook. In dat geval moet je meer op het gevoel afgaan, hahahaha.... ;)
pi_154550570
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:38 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En dan gaat het licht aan, schrikt zij zich dood :P
pi_154550604
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:01 schreef WammesWaggel het volgende:

En dan gaat het licht aan, schrikt zij zich dood :P
Ja, overkomt jou dat ook wel eens? ;)
pi_154550785
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:02 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Ja, overkomt jou dat ook wel eens? ;)
Nee.. maar ik schrik soms weleens van mijn eigen spiegelbeeld in het toilet van de bioscoop :@ ;(
pi_154550903
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:

Nee.. maar ik schrik soms weleens van mijn eigen spiegelbeeld in het toilet van de bioscoop :@ ;(
Ferry D. heeft daar geen last van.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2015 @ 10:54:49 #90
163650 Greys
pi_154561604
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Een bioscoopje of een première.

Ik vond het een leuk (en enigszins terecht) grapje. Bite me :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154561729
Ik snap best dat Endemol het gedrag en de verslaving van Ferry zat is, en hij zal ook wel vaak genoeg gewaarschuwd zijn.
Maar dan moet ook het ontslag op staande voet zijn bij herhaling van de misstappen. En dan kun je dus niet meer zeggen dat er eerst de opnames afgemaakt moeten worden t/m december.
Ik denk dat Ferry nu wel kans maakt op zijn ontslag aan te kunnen vechten.

Of het moet zo zijn dat zijn tijdelijk contract nog loopt tot de Kerst en niet daarna niet meer verlengd wordt. Maar dan hoef je als Endemol niet zo'n heisa te maken in de media.
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:39:36 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154564382
Vanavond Ferry bij Ranking The Stars op npo 3 om half negen.
pi_154566059
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
En dan maar hopen dat ze hem daar eens lekker afzeiken? Hahaha. ;)
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 juli 2015 @ 13:56:04 #94
22592 crew  Ole
pi_154566600
Hopelijk leuker dan gister.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 donderdag 23 juli 2015 @ 14:01:07 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_154566735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:56 schreef Ole het volgende:
Hopelijk leuker dan gister.
Heb hopelijk niet gezien. Was gister echt zo slecht ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_154566865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef tong80 het volgende:

Heb hopelijk niet gezien. Was gister echt zo slecht ?

Is er iets met Ferry dat goed is? ;)
  Trouwste user 2022 donderdag 23 juli 2015 @ 14:10:56 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_154566972
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:06 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Is er iets met Ferry dat goed is? ;)
Hij kan zelfs de rode hond niet uit laten.

pi_154567053
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:10 schreef tong80 het volgende:

Hij kan zelfs de rode hond niet uit laten.

We komen dus met zijn allen tot de conclusie dat hij alleen maar goed is in irritant wezen.
pi_154567776
Paul de Leeuw kan ik niet uitstaan dus moet het missen, hoop wel hier de hoogtepunten mee te krijgen :7
pi_154567862
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Paul de Leeuw kan ik niet uitstaan dus moet het missen, hoop wel hier de hoogtepunten mee te krijgen :7
Heeft Ranking The Stars hoogtepunten? ;)

Je hebt gelijk. Paul de Leeuw is een kwal.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 juli 2015 @ 14:45:07 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_154567942
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:13 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

We komen dus met zijn allen tot de conclusie dat hij alleen maar goed is in irritant wezen.
Geen idee. Nooit iets van hem gehoord of gezien. Ken heel die vent niet :D

pi_154568027
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef tong80 het volgende:

Geen idee. Nooit iets van hem gehoord of gezien. Ken heel die vent niet :D

Je maakt een grapje? :)
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:51:28 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154568084
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:48 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Je maakt een grapje? :)
Als je geen GTST kijkt (check) en geen Ranking the Stars kijkt (check), dan hoef je alleen nog maar geen ER te kijken (of toevallig dat seizoen hebben overgeslagen) om hem niet te kennen.

Dat is dan ook het enige waar ik hem van ken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154568141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:51 schreef Leandra het volgende:

Als je geen GTST kijkt (check) en geen Ranking the Stars kijkt (check), dan hoef je alleen nog maar geen ER te kijken (of toevallig dat seizoen hebben overgeslagen) om hem niet te kennen.

W8 ff? Ferry heeft in ER gespeeld???
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2015 @ 15:51:40 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154569776
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ook als je al die programma's niet kijkt is het vrijwel onmogelijk Ferry nog nooit gezien te hebben. Programma's lopen uit, vooruitblikken, terugblikken, herhalingen, promo's, flitsen in andere programma's. Die kún je nooit allemaal ontwijken. Onmogelijk.

Tenzij je écht onder een steen leeft, geen TV kijkt, geen bladen leest en een kindvriendelijke browser gebruikt. In één ding heeft Ferry dus wel gelijk: heel Nederland kent hem. :')
pi_154569837
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:51 schreef Cynix ® het volgende:

Tenzij je écht onder een steen leeft, geen TV kijkt, geen bladen leest en een kindvriendelijke browser gebruikt. In één ding heeft Ferry dus wel gelijk: heel Nederland kent hem. :')
Voor velen geldt: tegen wil en dank....
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 juli 2015 @ 16:49:12 #107
22592 crew  Ole
pi_154571751
Vorig jaar in mijn stamkroeg...
Met héél erg origineel shirt
pi_154572385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:49 schreef Ole het volgende:
Vorig jaar in mijn stamkroeg...
Met héél erg origineel shirt
[ afbeelding ]
En nu schaam je je, omdat je met hem op de foto staat?
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 juli 2015 @ 17:17:24 #109
22592 crew  Ole
pi_154572597
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:10 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

En nu schaam je je, omdat je met hem op de foto staat?
Zie jij een vrouw op de foto?
Maar ik zou me er niet voor schamen. :+
pi_154572673
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef Ole het volgende:

Zie jij een vrouw op de foto?
Maar ik zou me er niet voor schamen. :+
Ferry mengt zich niet onder de vrouwen. ;)
Ik dacht dat jij links van hem staat, met dat petje. ;)
  donderdag 23 juli 2015 @ 17:27:05 #111
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154573013
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry in Wanking The Stars😉
Fijn dat wij het nu ook weten.
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2015 @ 17:54:53 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154573492
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Fijn dat wij het nu ook weten.
Yep, dan kunnen we dat in ieder geval vermijden. :7
pi_154573514
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry in Ranking T [quote]12s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry in Ranking The Stars
Ik hoop dat ze hem gaan verhoren over zijn ontslag!

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 17:58:16 ]
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:01:13 #115
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_154573603
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:56 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Het is al maanden geleden opgenomen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_154573755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:01 schreef static het volgende:

[..]

Ik dacht dat het live was! :o
pi_154578921
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:08 schreef Stompzinnig het volgende:

Ik dacht dat het live was! :o
Dat doen ze ons geloven.
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 juli 2015 @ 21:35:30 #118
22592 crew  Ole
pi_154580086
Die foute opmerking over de Gay Pride ook!
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:45:44 #119
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154580458
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Is een herhaling geloof ik. Al even geleden opgenomen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:46:07 #120
328189 ArnieAlberts
pi_154580465
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:01 schreef static het volgende:

[..]

Ooh, dat dus. :)
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:49:42 #121
328189 ArnieAlberts
pi_154580599
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:42 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Heeft Ranking The Stars hoogtepunten? ;)

Je hebt gelijk. Paul de Leeuw is een kwal.
De Leeuw wás leuk. Ooit.
pi_154581327
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

De Leeuw wás leuk. Ooit.

Normaal vind ik hem een lul, maar dit deed ie dan weer leuk :)
  vrijdag 24 juli 2015 @ 02:53:20 #123
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_154587821
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

54000 had ik ergens gelezen...
pi_154587965
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Normaal vind ik hem een lul, maar dit deed ie dan weer leuk :)
Enige goede actie van Paul. Voor de rest is hij een kwal.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 24 juli 2015 @ 03:34:47 #125
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_154588007
Wat is dat toch met dat gehak op die kerel?
Ook de paints bekeken elders op Fok! Ja, ik moest lachen. ^O^
Maar hee, geef die homo een break, zeg!

Hij komt er vrijwel direct eerlijk voor uit dat hij te ver is doorgesnovenschoten in drugsgebruik. Niet heel erg gek in dat wereldje, overigens. Degene die hem het hardst veroordelen in datzelfde wereldje zijn zelf niet zuiver! Heleen v Royen, lees je mee?
pi_154588734
Het geeft ook niet dat je drank en drugs doet. Dat doen zoveel mensen, maar die komen wel gewoon op tijd op hun werk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154589047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het geeft ook niet dat je drank en drugs doet. Dat doen zoveel mensen, maar die komen wel gewoon op tijd op hun werk.
Dat.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 09:15:29 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154589628
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Is een herhaling geloof ik. Al even geleden opgenomen.
Ja dat wist ik dat het maanden geleden opgenomen is..Maar voor de geintereseerde rond hem liet ik het weten.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2015 @ 09:15:44 #129
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154589635
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 03:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Hij komt er vrijwel direct eerlijk voor uit dat hij te ver is doorgesnovenschoten in drugsgebruik.
Nou ja, direct, dat weten we toch niet? Endemol zal hem toch niet bij het eerst het beste akkefietje ontslagen hebben?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 juli 2015 @ 10:35:37 #130
163650 Greys
pi_154590816
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, direct, dat weten we toch niet? Endemol zal hem toch niet bij het eerst het beste akkefietje ontslagen hebben?
Ik denk dat ze 'in de media' bedoelt.
Er zijn er ook zat die het tot in lengte van dagen blijven ontkennen, zelfs als ze met witte neus en pupillen ter grootte van Kepler-452b zijn gefotografeerd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154591067
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als het voor Endemol onacceptabel gedrag is, dan kan Ferry alleen maar op staande voet ontslagen worden. En dat hebben ze juist niet gedaan. Dus het ontslag op termijn is hierdoor zwak komen te staan.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2015 @ 10:55:57 #132
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154591179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:50 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Als het voor Endemol onacceptabel gedrag is, dan kan Ferry alleen maar op staande voet ontslagen worden. En dat ze juist niet gedaan. Dus het ontslag op termijn is hierdoor zwak komen te staan.
Juist dat aspect boeit mij persoonlijk niet zoveel. Hij heeft zijn verslaving toch zelf toegegeven?
Dat Endemol verder moet met GTST en hem zijn rol netjes wil laten afronden is iets wat ze vooral samen moeten regelen lijkt me, waarschijnlijk ook in beider belang. En als Ferry dat niet meer wil zal-ie dat heus wel laten blijken. Toch? :?
pi_154591282
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Juist dat aspect boeit mij persoonlijk niet zoveel. Hij heeft zijn verslaving toch zelf toegegeven?
Dat Endemol verder moet met GTST en hem zijn rol netjes wil laten afronden is iets wat ze vooral samen moeten regelen lijkt me, waarschijnlijk ook in beider belang. En als Ferry dat niet meer wil zal-ie dat heus wel laten blijken. Toch? :?
Als je het samen onderling wil regelen, dan maak je als Endemol er toch niet zo´n heisa van in de media. Als Ferry zijnde zou ik gewoon zijn rol inderdaad doorspelen en vervolgens het ontslag niet meer accepteren. Ik denk dat hij dan wel sterk staat in een rechtszitting. Want dan kan de reden van zijn ontslag niet meer zijn ´onacceptabel´ gedrag zijn.
pi_154591299
lucas in gtst zal sterven aan een overdosis coke denk ik, eind dit jaar.
pi_154599294
Volkskrant begrijpt waarom Albert zo dol is op Ferry Doedens.

pi_154626441
Ik lees op de frontpage dat Ferry zijn fans voor alle steun bedankt. Ons zal hij ws niet bedoelen.... ;)
pi_154631331
Vond hem bij Ranking wel een stuk leuker dit keer.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 20:32:11 #138
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154632344
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:42 schreef Stompzinnig het volgende:
Vond hem bij Ranking wel een stuk leuker dit keer.
Ja gisteren met Fred van Leer wij hebben de zelfde moeder😄
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:16:47 #139
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_154633321
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:56 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

:') :') :') Het is niet live.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:20:05 #140
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_154633394
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 16:09 schreef nikkiefan het volgende:
Ik lees op de frontpage dat Ferry zijn fans voor alle steun bedankt. Ons zal hij ws niet bedoelen.... ;)
En terecht, ik steun hem ook niet.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_154633477
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef hmmmz het volgende:

En terecht, ik steun hem ook niet.
Voor ons haalt hij zijn neus op. Denkt zeker dat we coke zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 juli 2015 @ 21:20:08 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_154658850
vanaf nu is de tijd dat hij in de vergetelheid mag raken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_154670775
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:20 schreef rubbereend het volgende:
Misschien gaat de KRO een uitzending van Profiel over hem maken?
pi_154672692
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:20 schreef rubbereend het volgende:
Gaat niet gebeuren.
Albert Verlinde zal er voor zorgen dat Ferry wel in de spotlight blijft om zijn musical te promoten.
Wat nou, eigen belang?
  maandag 27 juli 2015 @ 15:04:21 #145
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154675120
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet openen als je niet wilt weten onder fans 😉
pi_154675558
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet openen als je niet wilt weten onder fans 😉
Om hem zullen die Amerikanen smakelijk lachen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 juli 2015 @ 16:08:17 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_154676721
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:31 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.
Albert Verlinde zal er voor zorgen dat Ferry wel in de spotlight blijft om zijn musical te promoten.
Wat nou, eigen belang?
Het scheelt dat we Albert binnenkort ook kwijt zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_154676792
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef rubbereend het volgende:

Ja? Tieft ie op?
  maandag 27 juli 2015 @ 16:15:53 #149
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154676951
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef rubbereend het volgende:

Hij blijft boulevard presenteren zei ie vorige week.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 juli 2015 @ 16:20:34 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_154677093
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Hij blijft boulevard presenteren zei ie vorige week.
hij kan zoveel zeggen, ik ben benieuwd of het ook echt zo is
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 27 juli 2015 @ 17:09:44 #151
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154678395
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:20 schreef rubbereend het volgende:

Dan kende gij hem niet😄😉
pi_154681508
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik denk dat-ie inderdaad niet meer zo lang blijft bij Boulevard.
Vermoeden dat Erland toch van hem af wil.
Geloof overigens geen zak van dat Albert Verlinde en Beau van Erven Dorens elkaar wel mogen (aldus recente uitspraken in interviews).
  Trouwste user 2022 zondag 9 augustus 2015 @ 13:55:11 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_155043913
Acteur Ferry Doedens verbleef bijna een maand in een afkickkliniek om van zijn drugsprobleem af te komen, maar hij is terug van weggeweest. ,,I'm back! Ik voel me goed en heb zin om harder te werken dan ooit te voren'', laat Ferry weten op Instagram. ,,Ik kan niet wachten. Heb moeilijke en mooie momenten gehad de afgelopen paar weken door alles wat er over me gezegd is, maar het heeft me sterk gemaakt.''

Hij bedankt zijn fans opnieuw voor hun steun. De 25-jarige acteur besloot hulp te zoeken nadat bekend werd dat hij zijn rol als Lucas Sanders in GTST verliest, volgens producent Endemol vanwege 'het herhaaldelijk niet nakomen van productionele afspraken'. Hij werkt na de zomerstop nog tien weken. Dat houdt in dat hij tot eind december in GTST te zien is.

Ferry heeft momenteel opnames voor de bioscoopfilm Sneekweek. Binnenkort moet hij ook gaan repeteren voor de musical Grease waarin hij de vaste vervanger wordt van hoofdrolspeler Tim Douwsma. Stage Entertainment Nederland brengt de nieuwe versie van Grease vanaf 3 september op de planken. De première is op 13 september in Tilburg.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hard-te-werken.dhtml

pi_155044019
Ik hoop dat Ludo een oogje in het zeil houdt.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_155044484
Wedden om 50 euro dat hij over 1 jaar weer een probleem heeft.
Hard werken gaat de reden dat je begonnen bent niet oplossen, rust en zelfonderzoek lijkt me een beter plan. Dat doe je er echt niet even tussendoor
Hell To The Liars
pi_155046842
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:19 schreef Droopie het volgende:
Wedden om 50 euro dat hij over 1 jaar weer een probleem heeft.
Hard werken gaat de reden dat je begonnen bent niet oplossen, rust en zelfonderzoek lijkt me een beter plan. Dat doe je er echt niet even tussendoor
Misschien moet hij aan het programma van Robert Kranenborg meewerken? Over De Coke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')