En gevoel voor humor!quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:15 schreef nikkiefan het volgende:
Gelukkig niet!We hebben natuurlijk wel dezelfde grote muil.
Ehhhh.... hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:00 schreef Greys het volgende:
Grappig. Een gebekt ventje dat soms schijtirritant is en zichzelf soms geweldig vindt. Je zóu zeggen dat veel FOK!kers zich in hem herkennen en hem omarmen
Kunnen ze daar niet eens een firehydrant op richten?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou er zo nog nieuws in Boerenvaart komen?
Kwalbert is ook vreemd opgespoten zie ik zo
Sinds wanneer trek je voor een bioscoopje je mooiste kleding aan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Jemig. Het was gewoon een grapje![]()
Je had eens moeten zien wat er nog meer over die Twitterwall langs kwam.
Hij had gewoon gelijk. We liepen erbij alsof we daarna de tuin gingen snoeien.
Je kunt altijd een chick tegen het lijf lopen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds wanneer trek je voor een bioscoopje je mooiste kleding aan?
Ok, maar je zit toch voornamelijk in het donker?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:37 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Je kunt altijd een chick tegen het lijf lopen.
Oh ja, dat is waar ook. In dat geval moet je meer op het gevoel afgaan, hahahaha....quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, maar je zit toch voornamelijk in het donker?
En dan gaat het licht aan, schrikt zij zich doodquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar je zit toch voornamelijk in het donker?
Ja, overkomt jou dat ook wel eens?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:01 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan gaat het licht aan, schrikt zij zich dood
Nee.. maar ik schrik soms weleens van mijn eigen spiegelbeeld in het toilet van de bioscoopquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:02 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ja, overkomt jou dat ook wel eens?
Ferry D. heeft daar geen last van.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee.. maar ik schrik soms weleens van mijn eigen spiegelbeeld in het toilet van de bioscoop![]()
Een bioscoopje of een première.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek je voor een bioscoopje je mooiste kleding aan?
En dan maar hopen dat ze hem daar eens lekker afzeiken? Hahaha.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry bij Ranking The Stars op npo 3 om half negen.
Heb hopelijk niet gezien. Was gister echt zo slecht ?quote:
Is er iets met Ferry dat goed is?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef tong80 het volgende:
Heb hopelijk niet gezien. Was gister echt zo slecht ?
Hij kan zelfs de rode hond niet uit laten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:06 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Is er iets met Ferry dat goed is?
We komen dus met zijn allen tot de conclusie dat hij alleen maar goed is in irritant wezen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:10 schreef tong80 het volgende:
Hij kan zelfs de rode hond niet uit laten.
Heeft Ranking The Stars hoogtepunten?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Paul de Leeuw kan ik niet uitstaan dus moet het missen, hoop wel hier de hoogtepunten mee te krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |