Mensen halen hem niet neer vanwege zijn verslaving, maar vanwege zijn gedrag.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef rvtm het volgende:
Ben totaal geen fan van Ferry, maar vind het top hoe eerlijk hij is over zijn verslaving. Vind het jammer dat veel mensen hem alsnog neerhalen.
Het is echt geen pretje. Je kiest er zelf niet voor en meestal zijn onderliggende problemen de oorzaak waardoor men gaat "self-medicaten".
Je kunt zien dat zakelijk belang heel erg meespeelt hierbij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze "oh wat dapper"-campagne in de media wel een tikkeltje tenenkrommend... Je laat door je eigen keuzes je leven en carriere gierend uit de klauwen lopen om vervolgens toch tot inkeer te komen als je door iedereen wordt uitgekotst, maar waarom je er dan medelijden of respect voor zou moeten hebben is me een raadsel...
nou wat jij bedoelt heeft niks met zakelijk te maken hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je kunt zien dat zakelijk belang heel erg meespeelt hierbij.
Hoe zou Albert Verlinde dit aanpakken als Ferry niet in zijn musical zou spelen en niet bij RTL zou werken? Dat vraag ik me af.
En waarom is Evert Santegoeds in hemelsnaam zo beschermerig en poeslief?
Ik ben in het verleden ook zo verslaafd geweest, en niemand had medelijden met mij. En terecht! Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef rvtm het volgende:
Ben totaal geen fan van Ferry, maar vind het top hoe eerlijk hij is over zijn verslaving. Vind het jammer dat veel mensen hem alsnog neerhalen.
Het is echt geen pretje. Je kiest er zelf niet voor en meestal zijn onderliggende problemen de oorzaak waardoor men gaat "self-medicaten".
Is ook helemaal niet erg met medelijden schiet je niks op je kan beter mensen hebben die je de waarheid zeggenquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden ook zo verslaafd geweest, en niemand had medelijden met mij. En terecht! Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Erkenning is de eerste stap tot herstel. Zoiets kan maanden of zelfs jaren duren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:08 schreef gast0205 het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet erg met medelijden schiet je niks op je kan beter mensen hebben die je de waarheid zeggen
Op woensdag 22 juli 2015 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
okquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:12 schreef gast0205 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 juli 2015 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erkenning is de eerste stap tot herstel. Zoiets kan maanden of zelfs jaren duren.
[/quot
al zou je verslaafd zijn het is je eigen keuze en je eigen leven mij boeit het niet je bent zoals je bent
Dat mensen hem menen te moeten neerhalen is ook jammer, zgn vanwege zijn gedrag, die blijdschap (tentoongespreid in deel 1) over iemand anders problemen is gewoon ongepast en sneu.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef rvtm het volgende:
Het gaat hier wel om een persoon die vaker in het openbaar andere mensen neer heeft gehaald. Een persoon die zich altijd beter vindt dan de rest. Een koekje van eigen deeg kan best, daar leert hij misschien van. Ik hoop dat hij leert dat zelfs als je een populaire soapie bent en evem succes hebt, je niet zo neer moet kijken op andere mensen. Je zou het bijna karma kunnen noemen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:27 schreef Za het volgende:
Dat mensen hem menen te moeten neerhalen is ook jammer, zgn vanwege zijn gedrag, die blijdschap (tentoongespreid in deel 1) over iemand anders problemen is gewoon ongepast en sneu.
Vergelijk het eens met Charlie Sheen, zelfde verhaal zo'n beetje maar die wordt hier dan verheerlijkt (ik vind Charlie Sheen ook heel OK, dus geen kritiek daarop), maar waarom wordt die hier niet afgefakkeld omdat hij iedereen beledigd, en zichzelf geweldig vindt, aan de drank/drugs is, ontslagen etc?quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:43 schreef Stompzinnig het volgende:
Het gaat hier wel om een persoon die vaker in het openbaar andere mensen neer heeft gehaald. Een persoon die zich altijd beter vindt dan de rest. Een koekje van eigen deeg kan best, daar leert hij misschien van. Ik hoop dat hij leert dat zelfs als je een populaire soapie bent en evem succes hebt, je niet zo neer moet kijken op andere mensen. Je zou het bijna karma kunnen noemen.
Waarom denk je dat wij hem hier zo neersabelen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
Dit was toch die gozer die op twitter meldde dat alle FOK!kers derdehands kleren op de rommelmarkt kochten ofzo?
Je vond het geen terechte opmerking want je was daar in je mooiste outfit?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:45 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij hem hier zo neersabelen?
Ja, in mijn leren pak, hahahahaha...quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef Greys het volgende:
Je vond het geen terechte opmerking want je was daar in je mooiste outfit?
Wat voor een première was dat Greys?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:47 schreef Greys het volgende:
Je vond het geen terechte opmerking want je was daar in je mooiste outfit?
Zo'n FOK!filmpremière. Weet niet meer van welke film, een Disney ding geloof ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat voor een première was dat Greys?
Of hij had gewoon niks gezegd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:22 schreef Greys het volgende:
Ik vond het stiekem wel lollig, die marktkleding opmerking destijds. Kom op zeg, hij wist heus wel een beetje hoe het er op FOK! aan toegaat. En als hij had lopen slijmen dat iedereen er zo fantastisch uitzag had hij gelogen. Want hij had gewoon gelijk.We (ja, ik ook) liepen er gewoon als klootjesvolk bij op die première. En dat kon hij gewoon zeggen, want FOK!
Een premiere in de grote zaal van de Pathe Arena waar je via FOK! gratis naartoe kon. Was ook gratis bier en een goody bag. Daarnaast liepen er een paar c-sterren waaronder Ferry rond.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat voor een première was dat Greys?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |