Geen idee. Nooit iets van hem gehoord of gezien. Ken heel die vent nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:13 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
We komen dus met zijn allen tot de conclusie dat hij alleen maar goed is in irritant wezen.
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef tong80 het volgende:
Geen idee. Nooit iets van hem gehoord of gezien. Ken heel die vent niet
Als je geen GTST kijkt (check) en geen Ranking the Stars kijkt (check), dan hoef je alleen nog maar geen ER te kijken (of toevallig dat seizoen hebben overgeslagen) om hem niet te kennen.quote:
W8 ff? Ferry heeft in ER gespeeld???quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:51 schreef Leandra het volgende:
Als je geen GTST kijkt (check) en geen Ranking the Stars kijkt (check), dan hoef je alleen nog maar geen ER te kijken (of toevallig dat seizoen hebben overgeslagen) om hem niet te kennen.
Dat is dan ook het enige waar ik hem van ken.
Nee, ook als je al die programma's niet kijkt is het vrijwel onmogelijk Ferry nog nooit gezien te hebben. Programma's lopen uit, vooruitblikken, terugblikken, herhalingen, promo's, flitsen in andere programma's. Die kún je nooit allemaal ontwijken. Onmogelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je geen GTST kijkt (check) en geen Ranking the Stars kijkt (check), dan hoef je alleen nog maar geen ER te kijken (of toevallig dat seizoen hebben overgeslagen) om hem niet te kennen.
Dat is dan ook het enige waar ik hem van ken.
Voor velen geldt: tegen wil en dank....quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
Tenzij je écht onder een steen leeft, geen TV kijkt, geen bladen leest en een kindvriendelijke browser gebruikt. In één ding heeft Ferry dus wel gelijk: heel Nederland kent hem.
En nu schaam je je, omdat je met hem op de foto staat?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:49 schreef Ole het volgende:
Vorig jaar in mijn stamkroeg...
Met héél erg origineel shirt
[ afbeelding ]
Zie jij een vrouw op de foto?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:10 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
En nu schaam je je, omdat je met hem op de foto staat?
Ferry mengt zich niet onder de vrouwen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef Ole het volgende:
Zie jij een vrouw op de foto?
Maar ik zou me er niet voor schamen.
Fijn dat wij het nu ook weten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry in Wanking The Stars😉
Yep, dan kunnen we dat in ieder geval vermijden.quote:
Ik hoop dat ze hem gaan verhoren over zijn ontslag!quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry in Ranking T [quote]Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry in Ranking The Stars
Het is al maanden geleden opgenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem gaan verhoren over zijn ontslag!
Ik dacht dat het live was!quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:01 schreef static het volgende:
[..]
Het is al maanden geleden opgenomen.
Is een herhaling geloof ik. Al even geleden opgenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Ferry bij Ranking The Stars op npo 3 om half negen.
Ooh, dat dus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:01 schreef static het volgende:
[..]
Het is al maanden geleden opgenomen.
De Leeuw wás leuk. Ooit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:42 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Heeft Ranking The Stars hoogtepunten?
Je hebt gelijk. Paul de Leeuw is een kwal.
quote:
54000 had ik ergens gelezen...quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zal best het eea gratis toegeschoven krijgen. En bulkkorting krijgen.
Enige goede actie van Paul. Voor de rest is hij een kwal.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Normaal vind ik hem een lul, maar dit deed ie dan weer leuk
Dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het geeft ook niet dat je drank en drugs doet. Dat doen zoveel mensen, maar die komen wel gewoon op tijd op hun werk.
Ja dat wist ik dat het maanden geleden opgenomen is..Maar voor de geintereseerde rond hem liet ik het weten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is een herhaling geloof ik. Al even geleden opgenomen.
Nou ja, direct, dat weten we toch niet? Endemol zal hem toch niet bij het eerst het beste akkefietje ontslagen hebben?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Hij komt er vrijwel direct eerlijk voor uit dat hij te ver is doorgesnovenschoten in drugsgebruik.
Ik denk dat ze 'in de media' bedoelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, direct, dat weten we toch niet? Endemol zal hem toch niet bij het eerst het beste akkefietje ontslagen hebben?
Als het voor Endemol onacceptabel gedrag is, dan kan Ferry alleen maar op staande voet ontslagen worden. En dat hebben ze juist niet gedaan. Dus het ontslag op termijn is hierdoor zwak komen te staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, direct, dat weten we toch niet? Endemol zal hem toch niet bij het eerst het beste akkefietje ontslagen hebben?
Juist dat aspect boeit mij persoonlijk niet zoveel. Hij heeft zijn verslaving toch zelf toegegeven?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als het voor Endemol onacceptabel gedrag is, dan kan Ferry alleen maar op staande voet ontslagen worden. En dat ze juist niet gedaan. Dus het ontslag op termijn is hierdoor zwak komen te staan.
Als je het samen onderling wil regelen, dan maak je als Endemol er toch niet zo´n heisa van in de media. Als Ferry zijnde zou ik gewoon zijn rol inderdaad doorspelen en vervolgens het ontslag niet meer accepteren. Ik denk dat hij dan wel sterk staat in een rechtszitting. Want dan kan de reden van zijn ontslag niet meer zijn ´onacceptabel´ gedrag zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Juist dat aspect boeit mij persoonlijk niet zoveel. Hij heeft zijn verslaving toch zelf toegegeven?
Dat Endemol verder moet met GTST en hem zijn rol netjes wil laten afronden is iets wat ze vooral samen moeten regelen lijkt me, waarschijnlijk ook in beider belang. En als Ferry dat niet meer wil zal-ie dat heus wel laten blijken. Toch?
Ja gisteren met Fred van Leer wij hebben de zelfde moeder😄quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:42 schreef Stompzinnig het volgende:
Vond hem bij Ranking wel een stuk leuker dit keer.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem gaan verhoren over zijn ontslag!
En terecht, ik steun hem ook niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:09 schreef nikkiefan het volgende:
Ik lees op de frontpage dat Ferry zijn fans voor alle steun bedankt. Ons zal hij ws niet bedoelen....
Misschien gaat de KRO een uitzending van Profiel over hem maken?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:20 schreef rubbereend het volgende:
vanaf nu is de tijd dat hij in de vergetelheid mag raken
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:20 schreef rubbereend het volgende:
vanaf nu is de tijd dat hij in de vergetelheid mag raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet openen als je niet wilt weten onder fans 😉
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Om hem zullen die Amerikanen smakelijk lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet openen als je niet wilt weten onder fans 😉
Het scheelt dat we Albert binnenkort ook kwijt zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 13:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Albert Verlinde zal er voor zorgen dat Ferry wel in de spotlight blijft om zijn musical te promoten.
Wat nou, eigen belang?
Ja? Tieft ie op?quote:Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Het scheelt dat we Albert binnenkort ook kwijt zijn
Hij blijft boulevard presenteren zei ie vorige week.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Het scheelt dat we Albert binnenkort ook kwijt zijn
hij kan zoveel zeggen, ik ben benieuwd of het ook echt zo isquote:Op maandag 27 juli 2015 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij blijft boulevard presenteren zei ie vorige week.
Dan kende gij hem niet😄😉quote:Op maandag 27 juli 2015 16:20 schreef rubbereend het volgende:
hij kan zoveel zeggen, ik ben benieuwd of het ook echt zo is
Ik denk dat-ie inderdaad niet meer zo lang blijft bij Boulevard.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij kan zoveel zeggen, ik ben benieuwd of het ook echt zo is
Misschien moet hij aan het programma van Robert Kranenborg meewerken? Over De Coke.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:19 schreef Droopie het volgende:
Wedden om 50 euro dat hij over 1 jaar weer een probleem heeft.
Hard werken gaat de reden dat je begonnen bent niet oplossen, rust en zelfonderzoek lijkt me een beter plan. Dat doe je er echt niet even tussendoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |