Chaiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
Die eerste zal wel een ontzettende grafkop hebben.
Die tweede bevindt zich blijkbaar ook in een soort subcultuur waar zijn gedrag beloond wordt met neukertjes.
Zeker waar dit. Tevens betekent als je een beetje smoothtalk hebt in 90% van de gevallen dat je meer neuktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
Die tweede bevindt zich blijkbaar ook in een soort subcultuur waar zijn gedrag beloond wordt met neukertjes.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
Nummer 1 kan trouwens hetzelfde leven leiden als 2 hoor. Gewoon ook die subcultuur betreden. En hoezo zou hij niet kunnen sporten?Gehandicapt? Hij kan vast wel roeien chess boxen.
Godverquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
Nummer 1 kan trouwens hetzelfde leven leiden als 2 hoor. Gewoon ook die subcultuur betreden. En hoezo zou hij niet kunnen sporten?Gehandicapt? Hij kan vast wel roeien.
Bedoelde dat meer als studentendingetje. En persoon 1 is stiekem vast kerngezond, dus met keihard trainen moet dat gewoon lukken.quote:
Straks heeft ie geen armen, ofzo. En dan moet hij ook nog eens zien te roeien. Arme jongen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde dat meer als studentendingetje. En persoon 1 is stiekem vast kerngezond, dus met keihard trainen moet dat gewoon lukken.
Dan is een vrouw aanraken ook wel lastiger, moet je gelijk met je mond te werk gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Straks heeft ie geen armen, ofzo. En dan moet hij ook nog eens zien te roeien. Arme jongen.
Krijgt ie meteen de bijnaam Lassie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is een vrouw aanraken ook wel lastiger, moet je gelijk met je mond te werk gaan.
Had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
Alsof vrouwen iets tegen luie mannen hebben. Tenzij het uit de spuigaten uit loopt en meneerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef LompeHork het volgende:
Als ik het zo lees trekt persoon 2 dus wel mensen aan en stoot persoon 1 ze af. Dat kan toch? Kwestie van smaak.
Ik snap ook niet waarom persoon 1 geen bijbaan heeft, zo kom je natuurlijk al lui over.
Ik ken er meer dan voldoende die wat tegen luie mannen hebben, en terecht. Het laat alleen maar zien dat meneer geen initiatief toont en niets wil bijdragen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Alsof vrouwen iets tegen luie mannen hebben. Tenzij het uit de spuigaten uit loopt en meneer
niks anders doet dan blowen en liggen.
Bek houden over dp ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Alsof vrouwen iets tegen luie mannen hebben. Tenzij het uit de spuigaten uit loopt en meneer
Alsof jij jou zou willen? Hij valt op studentes. Geen ordinaire onaantrekkelijke onsuccesvolle kutwijven zoals jij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:30 schreef Aberella het volgende:
Heb je voor mij het nummer van persoon 2 ?
Ik studeer nogquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Alsof jij jou zou willen? Hij valt op studentes. Geen ordinaire onaantrekkelijke onsuccesvolle kutwijven zoals jij.
TS is persoon 1; confirmed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
nice guys finish lastquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
Vind het altijd maar gek; We worden onze hele opvoeding doorkrenkt met het idee
respect te moeten hebben voor elkaar, niet liegen, lief doen tegen elkaar, elkaar helpen en ga zo maar door. Maar waarom zijn deze idealen op de relatiemarkt volstrekt zinloos?
Even twee gasten uit mijn vriendengroep.
Beide zijn 21 jaar.
-De een doet hbo bouwkunde, is 1.72, kan niet sporten, heeft geen bijbaan, gaat wel regelmatig uit.
Maar is superaardig, doet nooit een vlieg kwaad, praat nooit slecht over iemand en staat altijd voor iedereen klaar. Resultaat: Raakt nooit een vrouw aan, echt letterlijk nooit....
-De ander doet WO bedrijfseconomie, sport op hoog amateurniveau, zit bij een studentenvereniging en heeft een bijbaantje. En is 1.90m.
Hij is een enorme klootzak, is half verliefd op zichzelf en geeft nooit echt om vrouwen.
Resultaat: Hij neukt alles wat los en vaststaat.
Klacht: Illusie van de relatiemarkt, fatsoenlijk gedrag is absoluut niet rewarding.
Is volgens mij helemaal niet zo hoor, maar al die manlets op FOK! maken dat ervan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:07 schreef fathank het volgende:
Wat is er toch met dat lengtedingetje.
Van die lui die denken bovenop de apenrots te zitten omdat ze 1.90+ zijn
Ja echt welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef Erno-BE het volgende:
Het is gewoon een terechte klacht dat meiden op bad-guys vallen, zeg maar jongens die drank en drugs hebben, altijd te laat komen in de les, de les zitten te verkletsen, trots zijn op een 5,5, roken, etc. Die krijgen altijd aandacht. Gewoon nette jongens als ik, die op tijd komen, proberen mee te doen in de les, proberen fatsoenlijke cijfers te halen, niet roken, geen drank en drugs hebben, maar gewoon sociaal en communicatief wat minder vaardig zijn krijgen nooit maar dan ook nooit aandacht van het andere geslacht. Ik en ook jantje worden hier eenmaal gefrustreerd van.
En dan haalt die zijn 30 centimeter penis te voorschijn en weet je opeens waarom alle vrouwen op hem vallenquote:
En die krijg je niet door een huilzak vol zelfmedelijden te zijn maar dat wist je zelf ook vast wel. Het voelt gewoon lekkerder om in je destructieve cirkeltje te blijven zitten, zo af en toe je frustratie te ventileren omdat het 'echt' wordt als het ergens zwart op wit staat zodat je jezelf kunt blijven voorhouden dat het aan de buitenwereld ligt en niet aan jezelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
En gaan die lui als Hexagon die een oh zo goed sociaal leven hebben zeggen dat je zelf maar het wiel moet uitvinden. Maar zo werkt dat niet. Jongens als ik en jantje willen gewoon hulp om zo meer vrouwelijke aandacht te krijgen. Nee ik zoek geen relatie, ik zoek geen seks, ik wil meer vrouwelijke aandacht.
Ja ga huilen dat vinden vrouwen aantrekkelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
En gaan die lui als Hexagon die een oh zo goed sociaal leven hebben zeggen dat je zelf maar het wiel moet uitvinden. Maar zo werkt dat niet. Jongens als ik en jantje willen gewoon hulp om zo meer vrouwelijke aandacht te krijgen. Nee ik zoek geen relatie, ik zoek geen seks, ik wil meer vrouwelijke aandacht.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:05 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja ga huilen dat vinden vrouwen aantrekkelijk
het zit je echt dwars hčquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
En je zit niet bij een studentenvereniging, plus je ouders zijn paupers.
Elliot Roger gespot.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:42 schreef Erno-BE het volgende:
Terechte klacht, tijd om een alliantie op te richten om wraak te nemen
Afgunstige manlet gespotquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:07 schreef fathank het volgende:
Echt, dieptepunt van Nederland. Door een simpel deuntje en wat controversiële teksten een nummer 1-hit en vrouwelijke aandacht krijgen. Echt man, het leven in de DDR was nog beter. Daar werd tenminste alles voor je geregeld, geen werkloosheid, geen armoede, een paradijs dat vernietigd is door landverraders.quote:
Je wil hulp, maar ik weet zeker dat als iemand je tips geeft dat je er dan helemaal niks mee doetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
qftquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En die krijg je niet door een huilzak vol zelfmedelijden te zijn maar dat wist je zelf ook vast wel. Het voelt gewoon lekkerder om in je destructieve cirkeltje te blijven zitten, zo af en toe je frustratie te ventileren omdat het 'echt' wordt als het ergens zwart op wit staat zodat je jezelf kunt blijven voorhouden dat het aan de buitenwereld ligt en niet aan jezelf.
Maar dat doet het wel. Je bent zelf het probleem, 100% Het heeft niks te maken met badboys of meisjes die je links laten liggen omdat je niet aan een bepaald beeld voldoet, het komt omdat je zo druk bezig bent met jezelf zielig vinden dat je dat in elk opzicht uitstraalt en dát is pas onaantrekkelijk. Leer eens een hint te pakken (god weet dat je ze genoeg krijgt hier) en werk aan jezelf in plaats van de schuld constant verleggen naar externe factoren en zo achterlijk veel waarde te hechten aan status en zaken die daarmee in verband worden gebracht.
Sorry maar dit is het beste advies dat je hier ooit gaat krijgen; hoewel we natuurlijk allemaal al weten wat je ermee gaat doen of nietSpoiler: helemaal niks. Trieste zak, neem je verantwoordelijkheid.
Je generaliseert. Er zijn inderdaad vrouwen die op de eerste groep zoals jij beschrijft vallen. Maar ook een heel aantal op de tweede groep..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef Erno-BE het volgende:
Het is gewoon een terechte klacht dat meiden op bad-guys vallen, zeg maar jongens die drank en drugs hebben, altijd te laat komen in de les, de les zitten te verkletsen, trots zijn op een 5,5, roken, etc. Die krijgen altijd aandacht. Gewoon nette jongens als ik, die op tijd komen, proberen mee te doen in de les, proberen fatsoenlijke cijfers te halen, niet roken, geen drank en drugs hebben, maar gewoon sociaal en communicatief wat minder vaardig zijn krijgen nooit maar dan ook nooit aandacht van het andere geslacht. Ik en ook jantje worden hier eenmaal gefrustreerd van.
Ik sterf liever als maagd dan dat ik het met een kort pittig kapsel moet doen. Een kort pittig kapsel is echt een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:15 schreef Der_Kannibale het volgende:
Zo is het nou eenmaal TS. Zodra vrouwen zijn uitgewoond door klootzakken voor een aantal jaar en zekerheid willen kiezen ze pas een nice guy als man. Seks kan je dan vergeten en houd rekening met een kort pittig kapsel.
Owja: Als ze s`avonds naar een "vriendin" gaat kan je er rekening mee houden dat ze wederom uitgewoond wordt door de lokale klootzak.
Die zijn onvindbaar, de eerste groep voert echt de boventoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:17 schreef Guy1243 het volgende:
[..]
Je generaliseert. Er zijn inderdaad vrouwen die op de eerste groep zoals jij beschrijft vallen. Maar ook een heel aantal op de tweede groep..
Ook als ze aardig is natuurlijk he, hypocrietjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik sterf liever als maagd dan dat ik het met een kort pittig kapsel moet doen. Een kort pittig kapsel is echt een nachtmerrie.
Kan mij hier niet in vinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:23 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die zijn onvindbaar, de eerste groep voert echt de boventoon.
Dan doe je sowieso universiteit of ben je goed in sport. Of je hebt een goede cv ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:34 schreef jelfrikandel het volgende:
Nou ik kan je wel zeggen, het ligt helemaal aan jezelf. En dan vooral je uitstraling. Ik ben 1m71, zit niet bij een studentenvereniging maar heb een hele leuke vriendin en voor ik haar aan de haak sloeg, kreeg ik genoeg aandacht van andere meisjes. Nogsteeds op festivals en met uitgaan, alleen ga ik er niet meer op in ofc. :p
Ik ben geen badboy, doe mijn best op school en kom op tijd. Echter communiceer ik niet als een autistische banaan en maak gewoon veel lol en ben met uitgaan en zo heel vrolijk. Dus wat je uitstraalt is belangrijker dan of je op tijd komt of niet.
'Good-guys finish last' 'Friendzone' 'Waarom heeft hij 10 meisjes en ik 0'... Allemaal calimero gedrag. Doe er wat aan en word spontaner en neem initiatief of accepteer het en blijf alleen. Maar stop met huilen uit zelfmedelijden.
Misschien moet je dan ook gewoon op zoek gaan naar onsuccesvolle meisjes van jouw niveau.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dan doe je sowieso universiteit of ben je goed in sport. Of je hebt een goede cv ofzo.
Je moet ergens succesvol in zijn. Kortom je verteld maar een kant van het verhaal.
Not an option at all.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook gewoon op zoek gaan naar onsuccesvolle meisjes van jouw niveau.
Simpel, het antwoord is: Werk aan jezelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
Waarom neem je het de meisjes dan wel kwalijk als jij exact hetzelfde doet?quote:
Ja ik doe uni maar dat weet iemand in de kroeg toch niet. Ik ben niet succesvol, werk wel heel hard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dan doe je sowieso universiteit of ben je goed in sport. Of je hebt een goede cv ofzo.
Je moet ergens succesvol in zijn. Kortom je verteld maar een kant van het verhaal.
Als je aandacht wil moet je jagen, het komt niet vanzelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
Goede dit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:17 schreef Fera het volgende:
Veel mannen denken dat ze falen omdat ze aardig zijn, terwijl ze vaak gewoon wereldvreemd zijn.
Waarom heb je zo'n hekel aan aardige mannen? Dat vind ik best wel, nou ja, tegenvallen van jou, eigenlijk. Nou.quote:
Het zijn net mannen die lekker rondsletten en dan een relatie zoeken met het braafste meisje van de klas.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:15 schreef Der_Kannibale het volgende:
Zo is het nou eenmaal TS. Zodra vrouwen zijn uitgewoond door klootzakken voor een aantal jaar en zekerheid willen kiezen ze pas een nice guy als man. Seks kan je dan vergeten en houd rekening met een kort pittig kapsel.
Owja: Als ze s`avonds naar een "vriendin" gaat kan je er rekening mee houden dat ze wederom uitgewoond wordt door de lokale klootzak.
Heb zo'n gevoel dat mijn ouders mij helemaal niet op kamers willen hebben, een gesprek daarover beginnen is erg lastig dan. Evenals sporten op school of sportvereniging. Al een keer over begonnen maar dat werd door mijn ouders afgewimpeld. Er opnieuw over beginnen is buiten gewoon lastig. En een studentengezelligheidsvereniging zie ik niet zitten door oa de ontgroening.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:41 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Simpel, het antwoord is: Werk aan jezelf.
Ik ben onzeker en introvertquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je aandacht wil moet je jagen, het komt niet vanzelf.
Hoe vaak heb jij een blauwtje gelopen? Hoe vaak heeft de brutale asshole een blauwtje gelopen, denk je?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar aan jezelf werken hoeft niet per se in de sportschool. Je kan ook thuis wat oefeningen doen. Hoe dan ook is het misschien is tijd om aan je ouders te laten zien dat je een stel kloten hebt. Ik stel voor dat je zegt dat je op kamers omdat je als persoon wilt groeien. En dan thuis zitten je daarbij niet helpt. Daarbij zoek een bijbaantje als je die al niet hebt. Als je niks traditioneels kan vinden zoals in de supermarkt. Kijk bij bouwbedrijven of ze weekendhulp nodig hebben bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat mijn ouders mij helemaal niet op kamers willen hebben, een gesprek daarover beginnen is erg lastig dan. Evenals sporten op school of sportvereniging. Al een keer over begonnen maar dat werd door mijn ouders afgewimpeld. Er opnieuw over beginnen is buiten gewoon lastig. En een studentengezelligheidsvereniging zie ik niet zitten door oa de ontgroening.
21quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar aan jezelf werken hoeft niet per se in de sportschool. Je kan ook thuis wat oefeningen doen. Hoe dan ook is het misschien is tijd om aan je ouders te laten zien dat je een stel kloten hebt. Ik stel voor dat je zegt dat je op kamers omdat je als persoon wilt groeien. En dan thuis zitten je daarbij niet helpt. Daarbij zoek een bijbaantje als je die al niet hebt. Als je niks traditioneels kan vinden zoals in de supermarkt. Kijk bij bouwbedrijven of ze weekendhulp nodig hebben bijvoorbeeld.
Je attitude lijkt op die van mc martinquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21
Kutleeftijd, je wordt nergens meer aangenomen.
Doe daar dan wat aan. Waarom verwacht je van vrouwen aandacht als je jezelf niet eens voor vol aanziet? Als je niet jezelf eens neer durft te zetten, in die aandacht gaat staan, waarom zou een wildvreemde je dat dan geven?quote:
je bent piloot van je eigen levenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat mijn ouders mij helemaal niet op kamers willen hebben, een gesprek daarover beginnen is erg lastig dan. Evenals sporten op school of sportvereniging. Al een keer over begonnen maar dat werd door mijn ouders afgewimpeld. Er opnieuw over beginnen is buiten gewoon lastig. En een studentengezelligheidsvereniging zie ik niet zitten door oa de ontgroening.
Que.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan aardige mannen? Dat vind ik best wel, nou ja, tegenvallen van jou, eigenlijk. Nou.
hahahahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ruggengraatloos ben je nog vergeten.
pepperminds is goed voor jou kerel. Of ander promotiewerk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21
Mc martin?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Guy1243 het volgende:
[..]
Je attitude lijkt op die van mc martin
Ben sociaal en communicatief niet zo vaardig. Ik heb twee meeloopdagen gehad bij accountantskantoren en dat was harstikke leuk, maar ja, de stage is pas over een jaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
pepperminds is goed voor jou kerel. Of ander promotiewerk.
Je moet hele dag praten. En ze nemen je makkelijk aan.
dit dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:31 schreef James_R het volgende:
Ik vind het een beetje bullshit TS.
Je kunt nog zo aardig zijn, maar als je nooit een move maakt bij de vrouwen of alleen maar loopt te hitten op chicks uit jouw league, dan ga je lang vrijgezel blijven.
Maar als ik in mijn omgeving kijk zie ik echt zat gasten met een chick, die absoluut niet moeders mooiste zijn, niet op de zuidas werken en ook niet heel rijk / gespierd zijn...
Daarentegen ken ik ook een paar figuren die wel hoogopgeleid zijn, kasten van kerels zijn, een prima kop hebben, maar zelden tot nooit neuken, omdat ze gewoon ongemakkelijk zijn met vrouwen..
Doe je ineens lullig tegen mij? Jij steunt me toch, bro?quote:
Hij had een nummer over dat het leven kut is.quote:
Ja maar wat doet deze man behalve sportschool? Mbo?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dit dus.
maatje van me ook, prima lichaam sport veel, harstikke aardig, netjes etc etc. En toch al 4 jaar nul komma nul aandacht van de vrouwtjes. Ander maatje van me... niks bijzonders aan hem, beetje arrogant maar krijgt de een na de ander
Mbo inderdaad, is daar wat mis mee?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja maar wat doet deze man behalve sportschool? Mbo?
De belangrijkste factor is gewoon je sociale omgang met vrouwen, alle andere factoren zijn verwaarloosbaar als je rampzalig bent in dat sociale aspect.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:31 schreef James_R het volgende:
Ik vind het een beetje bullshit TS.
Je kunt nog zo aardig zijn, maar als je nooit een move maakt bij de vrouwen of alleen maar loopt te hitten op chicks uit jouw league, dan ga je lang vrijgezel blijven.
Maar als ik in mijn omgeving kijk zie ik echt zat gasten met een chick, die absoluut niet moeders mooiste zijn, niet op de zuidas werken en ook niet heel rijk / gespierd zijn...
Daarentegen ken ik ook een paar figuren die wel hoogopgeleid zijn, kasten van kerels zijn, een prima kop hebben, maar zelden tot nooit neuken, omdat ze gewoon ongemakkelijk zijn met vrouwen..
Weinig sociale status.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Mbo inderdaad, is daar wat mis mee?
Ik zoek juist naar Renske en Sophie, de lieve slimme meisjes, met een representatief uiterlijk. Niet naar Princilla en Kimberly, ze zullen misschien wel goede seks leveren, maar andere kwaliteiten hebben ze niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Mbo inderdaad, is daar wat mis mee?
En jij denkt dat wanneer hij bijvoorbeeld naar dreamfields gaat mensen ook maar ene zier geven om zijn sociale statusquote:
Als je zo kortzichtig bent gun ik je ook weinig succes bij de vrouwenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zoek juist naar Renske en Sophie, de lieve slimme meisjes, met een representatief uiterlijk. Niet naar Princilla en Kimberly, ze zullen misschien wel goede seks leveren, maar andere kwaliteiten hebben ze niet.
Nooou, een mbo'er kun je op basis van uiterlijk onderscheiden van een studente (wo dus)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
En jij denkt dat wanneer hij bijvoorbeeld naar dreamfields gaat mensen ook maar ene zier geven om zijn sociale status?
Het is niet zo dat je aan hem ziet wat voor opleiding hij heeft gedaan.
Die van de 4U9295 zekerquote:
Wat??quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nooou, een mbo'er kun je op basis van uiterlijk onderscheiden van een studente (wo dus)
Is voor varkens johquote:
Best grappig dat jij denkt dat je IEDEREEN die op het MBO zit ook een bepaald type is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nooou, een mbo'er kun je op basis van uiterlijk onderscheiden van een studente (wo dus)
Ok.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Erg triest inderdaadquote:
Ik denk dat zowel Renske en Sophie als Priscilla en Kimberly niets van je willen weten. Gebaseerd op je posts in dit topic.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zoek juist naar Renske en Sophie, de lieve slimme meisjes, met een representatief uiterlijk. Niet naar Princilla en Kimberly, ze zullen misschien wel goede seks leveren, maar andere kwaliteiten hebben ze niet.
In 2017 of anders in 2919 misschien wel (de eerste categorie dan)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:09 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Renske en Sophie als Priscilla en Kimberly niets van je willen weten. Gebaseerd op je posts in dit topic.
Wat Ben jij een zeikwijfquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jij niet dan, getuige je PoHi?quote:
Je loopt alleen maar Te janken. Ga moeite doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jij niet dan, getuige je PoHi?
Nee, ik wil het niet met Princilla, Kimberly of Samantha doen ookal staat er ¤1 miljoen tegenover.
Of gewoon de uitstraling van een steen, dat helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
TS is persoon 1; confirmed.
Ook is TS;
- waarschijnlijk lelijk
- skinny(fat)
- arm
Gek dat vrouwen niet op je vallen, TS. Je bent namelijk wel echt een catch als ik het zo opsom.
Ligt eraan wat voor steen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of gewoon de uitstraling van een steen, dat helpt ook niet mee.
Dus je zoekt meisjes die out of your league zijn, dat gaat nooit werken natuurlijk.quote:
ik vermoed dat ts in de eerste categorie valt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor steen.
Deze Steen niet nee;
[ afbeelding ]
Deze steen is leuk;
[ afbeelding ]
Ik denk lager. Rapper Steen heeft bitches die in hun reten worden geneukt door anderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik vermoed dat ts in de eerste categorie valt.
Je hele pohi bestaat uit janktopics, jij bent de grootste jankert van Fok, jantjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar Te janken. Ga moeite doen
Die jonge is waarschijnlijk niet zo goed in sport (zoals de meeste, er zijn eigenlijk maar weinig mensen die hun sport op hoog amateurniveau kunnen doen).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
Nummer 1 kan trouwens hetzelfde leven leiden als 2 hoor. Gewoon ook die subcultuur betreden. En hoezo zou hij niet kunnen sporten?Gehandicapt? Hij kan vast wel roeien.
Nog zo'n eeuwige maagd die alleen maar WO chicks wil maar al 5+ jaar niet geneukt heeftquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt zie hieronder:quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
Het schijnt dat type 1 ook niet zijn hart kan ophalen bij een studentenvereniging en Ryon heeft er wel verstand van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, het kan best zijn dat je geveegd wordt en daardoor een kuttijd hebt. Je denkt dan lid te worden en een club te krijgen met 14 mooie bazen en een mooi prominent huis naast de uni, maar komt in een clubje terecht met negen gasten die even initiatiefloos zijn als jijzelf, je kamer is een coorporatie woning 20 minuten buiten het centrum omdat je niet door de hospiteerrondes heen kwam en op de sociëteit is het jouw clubje dat of niet komt opdagen, of al na twee bier loeihard de wc in gesmeten wordt. Commissies mag je niet doen om de simpele reden dat niemand jouw kop kent of wil leren kennen en meisjes praten niet met jou omdat ze denken dat je een kneus bent. Geld om mee te gaan op wintersport heb je niet en geile momenten maak je alleen mee als je thuis youporn aanzwengelt i.p.v bij Evelien in bed.
Dan verzuur je, stop je (word je 'oud-lid') en bouw je een haat op tegen die hele takkezooi die te pas en te onpas verspreid moet worden. Stukje zelfreflectie ('misschien ben ik zelf gewoon niet zo gaaf en ondernemend als ik altijd dacht') ontbreekt dan vaak.
Vrouwen vallen nu eenmaal op lange mannen (over het algemeen). Verder hoef je echt niet perse 1.90 te zijn, maar toch wel minstens 1.75. Daar onder word het wel erg treurig.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:07 schreef fathank het volgende:
Dat eeuwige gejankstraal over vrouwen. Zorg dat je meer mensen leert kennen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je hele pohi bestaat uit janktopics, jij bent de grootste jankert van Fok, jantje
Ik wil liever tot ver in de 30 groentje blijven dan dan ik het met een mbo'er moet doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nog zo'n eeuwige maagd die alleen maar WO chicks wil maar al 5+ jaar niet geneukt heeft![]()
Zorg eerst maar eens dat je uberhaupt een wijf zo gek krijgt dat ze ook maar iets met je wil doen, voordat je eisen begint te stellen
Jezus wat moet je verzuurd zijn om op zo'n punt uit te komen zeg...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil liever tot ver in de 30 groentje blijven dan dan ik het met een mbo'er moet doen.
Sowieso ben ik over een paar jaar klaar met hbo en hoop dan aan te slag te gaan bij een kantoor en dan helemaal geen tijd meer hebben om te miepen over te weinige vrouwelijke aandacht. Gewoon passie uit werk halen.
Uni chicks zijn toch ook gewoon makkelijk gast.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil liever tot ver in de 30 groentje blijven dan dan ik het met een mbo'er moet doen.
Sowieso ben ik over een paar jaar klaar met hbo en hoop dan aan te slag te gaan bij een kantoor en dan helemaal geen tijd meer hebben om te miepen over te weinige vrouwelijke aandacht. Gewoon passie uit werk halen.
Ich zuupe kein Bier, Herr Verthonghenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Uni chicks zijn toch ook gewoon makkelijk gast.
Zuip een avondje bier met wat studenten en regel..
Moeilijk man!
Nou meld je dan lekker af van fok. En zet xvideos op.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ich zuupe kein Bier, Herr Verthonghen
Xvideos?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nou meld je dan lekker af van fok. En zet xvideos op.
Ja of een van die andere kansloze triestsituatiesquote:
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:21 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja of een van die andere kansloze triestsituaties
Nee man, (v)mbo-chicks vindt je in de lokale kroeg of club en die kun je in één keer het bed in lullen als je zegt: als je een beetje wil chillen is geen probleem, ga met me mee, ik ga niet alleen, want ik heb drank en drugs.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Uni chicks zijn toch ook gewoon makkelijk gast.
Zuip een avondje bier met wat studenten en regel..
Moeilijk man!
Bittersweet irony.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je hele pohi bestaat uit janktopics, jij bent de grootste jankert van Fok, jantje
Wtf is het verband tussen WO en geld verdienen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:42 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet wat ik neuk als ze er maar mooi uitziet en niet mentaal gehandicapt is.Waarom een wo-meisje doen? Kun je soms niet je eigen geld verdienen?
Lijkt mij toch nog wel logisch dat wo'ers gemiddeld meer verdienen dan mbo'ers. Let op GEMIDDELD.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wtf is het verband tussen WO en geld verdienen?
Doe zelf WO maar heb niet echt hoge verwachtingen ofzo.
Heb zowel havo als vwo gedaan en de vwo-meisjes waren een stuk leuker. Zagen er leuker uit, waren serieuzer, minder oppervlakkig.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:42 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet wat ik neuk als ze er maar mooi uitziet en niet mentaal gehandicapt is.Waarom een wo-meisje doen? Kun je soms niet je eigen geld verdienen?
Nee lul. Heb nu een vriendin anders hadden het er meer kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jaja, jij zuigt je verhalen uit je duim. Of je loopt dik te trollen
Jij bent echt iemand die opleidingsniveau belangrijker vind aan een vrouw dan hoe ze is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb zowel havo als vwo gedaan en de vwo-meisjes waren een stuk leuker. Zagen er leuker uit, waren serieuzer, minder oppervlakkig.
Het gaat echt niet om het geld, enige is dat ze later haar eigen broek moet ophouden en GEEN kinderen willen. Huisman worden is nooit mijn doel geweest.
Hij is wen kkr apaatquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:08 schreef jasperte het volgende:
[..]
Jij bent echt iemand die opleidingsniveau belangrijker vind aan een vrouw dan hoe ze is.
Theoretisch gelul, in de praktijk zijn WO-studentes zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee man, (v)mbo-chicks vindt je in de lokale kroeg of club en die kun je in één keer het bed in lullen als je zegt: als je een beetje wil chillen is geen probleem, ga met me mee, ik ga niet alleen, want ik heb drank en drugs.
Voor studentes (wo dus) moet je eerst een tyfus eind reizen en als je er eindelijk bent dan lukt het simpel lullen ook niet echt. Je weet toch, alles jongens zeggen ja tegen Julia. Voor studentes geldt gewoon een geheim recept waar ik niet achter ben gekomen.
Voor hbo-sters gelkdt of de eerste of tweede alinea.
Nee studentes (en sommige hbo-sters) regelen is niet makkelijk. Mbo-sters (en sommige hbo-sters) zijn wel makkelijk te regelen.
Welke vrouwen??quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Blijf dit vooral geloven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:12 schreef HSG het volgende:
De vrouwen waar persoon 2 mee neukt zijn ook kansloze delletjes uit een achterstandswijk met max een mbo niveau 2 diploma.
Persoon 1 komt echt wel aan de vrouw maar moet meer geduld hebben. Die zal uiteindelijk een vele malen leukere en mooiere vrouw aan de haak slaan dan persoon 2.
Wat vergis jij je in Fleur en Madelon zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:12 schreef HSG het volgende:
De vrouwen waar persoon 2 mee neukt zijn ook kansloze delletjes uit een achterstandswijk met max een mbo niveau 2 diploma.
En ondertussen heb je alle tijd en gemak om met een klik op de muis vrouwen op je scherm te zien die veel mooier zijn dan in het dagelijks leven en al je fantasieën vervullen in een overvloed aan gratis verkrijgbare filmproducties.quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:12 schreef HSG het volgende:
Persoon 1 komt echt wel aan de vrouw maar moet meer geduld hebben. Die zal uiteindelijk een vele malen leukere en mooiere vrouw aan de haak slaan dan persoon 2.
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat vergis jij je in Fleur en Madelon zeg.
[/ontopic]quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:33 schreef Drieklank het volgende:
[..]
En ondertussen heb je alle tijd en gemak om met een klik op de muis vrouwen op je scherm te zien die veel mooier zijn dan in het dagelijks leven en al je fantasieën vervullen in een overvloed aan gratis verkrijgbare filmproducties.
Mocht je dan toch zo'n vrouw in het dagelijks leven ontmoeten, dan weet je dat ze door zo'n iemand als persoon 2 gedaan wordt en jij als persoon 1 geen enkele kans maakt, omdat je met de verkeerde genen bent opgegroeid in de verkeerde omgeving.
Dat is een hele geruststelling, want dan kun je jezelf voorhouden dat het niet jouw schuld is en hoef je niet langer te twijfelen of je voor altijd alleen zult zijn.
Als je dan de zekerheid hebt dat je voor altijd alleen zult zijn, dan kun je je niet eens meer voorstellen dat je seks hebt met eender welke vrouw dan ook. Zo houd je meer tijd over voor andere geneugten in het leven, zoals een workaholic zijn, gamen, drugs en zelfmoord, want dan ben je voor altijd jong gebleven kunnen ze je nooit meer krijgen. Dat zal ze leren.
Groetjes en het allerbeste,
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
De een doet hbo bouwkunde, is 1.72, kan niet sporten, heeft geen bijbaan, gaat wel regelmatig uit.Maar is superaardig, doet nooit een vlieg kwaad, praat nooit slecht over iemand en staat altijd voor iedereen klaar. Resultaat: Raakt nooit een vrouw aan, echt letterlijk nooit....
Heeft TS nu plots een ander stemmetje in z'n hoofd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee lul. Heb nu een vriendin anders hadden het er meer kunnen zijn.
Een keer op n avond drie dames.
Maar niet geneukt ofzo.. Jij spoort gewoon niet
quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:12 schreef HSG het volgende:
Waardoor komt dart? Dat gaat compleet mijn logica voorbij.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Theoretisch gelul, in de praktijk zijn WO-studentes zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal.
Beste Jantje,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
Vind het altijd maar gek; We worden onze hele opvoeding doorkrenkt met het idee
respect te moeten hebben voor elkaar, niet liegen, lief doen tegen elkaar, elkaar helpen en ga zo maar door. Maar waarom zijn deze idealen op de relatiemarkt volstrekt zinloos?
Even twee gasten uit mijn vriendengroep.
Beide zijn 21 jaar.
-De een doet hbo bouwkunde, is 1.72, kan niet sporten, heeft geen bijbaan, gaat wel regelmatig uit.
Maar is superaardig, doet nooit een vlieg kwaad, praat nooit slecht over iemand en staat altijd voor iedereen klaar. Resultaat: Raakt nooit een vrouw aan, echt letterlijk nooit....
-De ander doet WO bedrijfseconomie, sport op hoog amateurniveau, zit bij een studentenvereniging en heeft een bijbaantje. En is 1.90m.
Hij is een enorme klootzak, is half verliefd op zichzelf en geeft nooit echt om vrouwen.
Resultaat: Hij neukt alles wat los en vaststaat.
Klacht: Illusie van de relatiemarkt, fatsoenlijk gedrag is absoluut niet rewarding.
Mij "niet prominent" noemen en dan vervolgens met kansloze filmpjes aankomen van Koefnoen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon wat Hoink al zei.
Maar het is wel duidelijk dat je niet prominent bent hoor.
'De type mens'quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Mij "niet prominent" noemen en dan vervolgens met kansloze filmpjes aankomen van Koefnoen.Dat doe je goed (op een negatieve manier dan).
Verder ben je de type mens die zich makkelijk laat gebruiken door wereldvreemde figuren en de volgende dag over zit te janken.
Dankjewel lieverd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
'De type mens'![]()
Moeilijk hč, lidwoorden.
Nee, ik laat me voortaan niet meer gebruiken door wereldvreemde figuren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd.Ga jij mij op een erotische manier de Nederlandse lidwoorden leren?
Waarom niet? Het zit in je natuur.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, ik laat me voortaan niet meer gebruiken door wereldvreemde figuren.
Prachtig en nu voorover buigen jij!!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zit in mijn natuur om anderen te gebruiken. Niet andersom.
wooow narcisme woowowwwwquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoef bij jou ook geen alpha te zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je komt al bijna over als een alpha hoor, nog even oefenen.
Hier twijfel ik sterk aan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
HSG wat een baas, daar kan niemand aan tippen.quote:
Wat is jouw natuur Spongeboss?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hier twijfel ik sterk aan.
[..]
HSG wat een baas, daar kan niemand aan tippen.
dit. ze zeiken op vrouwen maar zelf kiezen ze ze ook geen vrouw die een muurbloempje is of te lief etc.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:42 schreef zarGon het volgende:
Dat je dit soort basale dingetjes niet begrijpt...
Hoe vaak heb jij jezelf betrapt op het schenken van te veel aandacht op de aanwezige meid i.p.v de onzichtbare? NOU DAN.
hmmm lekkerrr tongen met naderrrrrree mannennnnnquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Sneeuw-Leeuw is de eeuwige baas op Fok!!
In de Griekse oudheid was dat ook de normaalste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hmmm lekkerrr tongen met naderrrrrree mannennnnn![]()
![]()
beetje voelen ja toch
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21
enige verschil is dat jij 15 bent en niet 2015quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:21 schreef HSG het volgende:
[..]
In de Griekse oudheid was dat ook de normaalste zaak van de wereld.
en heeft bovendien ook geen relatie..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
Ik pas me alleen maar aan aan het niveau van KLB.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
enige verschil is dat jij 15 bent en niet 2015
Dan zul je wel flink op je tandvlees lopen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik pas me alleen maar aan aan het niveau van KLB.
[ afbeelding ]
Wololo!
Muurbloempje gespot.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. ze zeiken op vrouwen maar zelf kiezen ze ze ook geen vrouw die een muurbloempje is of te lief etc.![]()
Hoi housesquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:15 schreef Chai het volgende:
Ja je komt al bijna over als een alpha hoor, nog even oefenen.
Wat je zegt dat ben je zelfquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:09 schreef jantjevertonghen het volgende:
Vrouwen zoeken puur status en geld
Dan is het wel opmerkelijk dat je een onderzoek kunt doen, waarbij je een willekeurige groep vrouwen een stapel foto's van willekeurige mannen kunt geven om te beoordelen, om vervolgens het oordeel naar beneden of naar boven bijgesteld te zien worden door een willekeurige groep andere vrouwen, die je dezelfde foto's geeft maar dan met het beroep en het salaris erbij geschreven. Dus als de ene groep vrouwen gemiddeld een 7 geeft aan een bepaalde man, dan wordt het cijfer lager als je erbij schrijft dat hij bijvoorbeeld een afwasser is met 20.000 euro bruto jaarinkomen, maar hoger als je erbij schrijft dat hij marketingmanager is met een salaris van 70.000 bruto per jaar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Dat is omdat jij met de mensen in die kringen omgaat.
Je zoekt zelf ook alleen maar status en shit. Zoek eens vrouwen die niet zo oppervlakkig zijn en stap uit die kring van patsers waar je mee omgaat. Je hebt duidelijk verkeerde vrienden.
Wat the fuck heeft feminisme met sex te maken? Sinds wanneer willen feministen geen seks? En waarom kan je niet eens iemand goed doorsmeren met respect?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Verder heeft nooit iemand gezegd dat je vrouwen uitsluitend met respect moet behandelen en je ze niet eens goed kan doorsmeren, dat is de schuld van feminisme. Er zijn namelijk vrouwen die willen feministisch zijn en blabla. Dit terwijl er ook nog vrouwen zijn die gewoon hard doorgesmeerd willen worden en niks voelen voor dat feminisme.
Feminisme maakt meer kapot dan heel, het heeft geen plek meer in deze tijd. Vroeger wel toen vrouwen niet mochten stemmen maar nu hebben ze gewoon rechten. Dat ze minder verdienen kan ik niets aan doen. Maar maatschappelijk hebben vrouwen gewoon goeie rechten, ze krijgen zelfs sportscholen die alleen voor vrouwen zijn etc.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft feminisme met sex te maken? Sinds wanneer willen feministen geen seks? En waarom kan je niet eens iemand goed doorsmeren met respect?
Zo'n kleine post naar zoveel vragen....
Deze man.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Dat is omdat jij met de mensen in die kringen omgaat.
Je zoekt zelf ook alleen maar status en shit. Zoek eens vrouwen die niet zo oppervlakkig zijn en stap uit die kring van patsers waar je mee omgaat. Je hebt duidelijk verkeerde vrienden.
Feminisme is niet slecht, het klopt eenmaal niet dat vrouwen minder verdienen dan mannen terwijl ze meestal wel een hogere opleiding hebben genoten (meer vrouwen dan mannen op de universiteit). Wel is het zo dat veel vrouwen zichzelf verpesten door tussen de 30 en 35 zwanger te worden. Een oplossing hiervoor is dat de werkgever een verklaring van uitsluiting van zwangerschap aan de vrouwelijke werknemer overhandigd. Een verklaring van uitsluiting vasn zwangerschap betekent dat de vrouw nooit zwanger mag worden. Mocht ze wel zwanger worden dan volgt er een boete van ¤10.000 en directe beëindiging van dienstverband.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Feminisme maakt meer kapot dan heel, het heeft geen plek meer in deze tijd. Vroeger wel toen vrouwen niet mochten stemmen maar nu hebben ze gewoon rechten. Dat ze minder verdienen kan ik niets aan doen. Maar maatschappelijk hebben vrouwen gewoon goeie rechten, ze krijgen zelfs sportscholen die alleen voor vrouwen zijn etc.
Feminisme wil echter niet gelijkheid voor vrouwen maar wil gewoon een dominante positie richting de man, dat is waar het op neer komt. Het is een belachelijke hobby geworden.
Dat is geheel geen antwoord op mijn vragen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Feminisme maakt meer kapot dan heel, het heeft geen plek meer in deze tijd. Vroeger wel toen vrouwen niet mochten stemmen maar nu hebben ze gewoon rechten. Dat ze minder verdienen kan ik niets aan doen. Maar maatschappelijk hebben vrouwen gewoon goeie rechten, ze krijgen zelfs sportscholen die alleen voor vrouwen zijn etc.
Feminisme wil echter niet gelijkheid voor vrouwen maar wil gewoon een dominante positie richting de man, dat is waar het op neer komt. Het is een belachelijke hobby geworden.
Of gewoon, en nu zeg ik iets heel geks, mannen meer betrekken bij het gezinsleven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Feminisme is niet slecht, het klopt eenmaal niet dat vrouwen minder verdienen dan mannen terwijl ze meestal wel een hogere opleiding hebben genoten (meer vrouwen dan mannen op de universiteit). Wel is het zo dat veel vrouwen zichzelf verpesten door tussen de 30 en 35 zwanger te worden. Een oplossing hiervoor is dat de werkgever een verklaring van uitsluiting van zwangerschap aan de vrouwelijke werknemer overhandigd. Een verklaring van uitsluiting vasn zwangerschap betekent dat de vrouw nooit zwanger mag worden. Mocht ze wel zwanger worden dan volgt er een boete van ¤10.000 en directe beëindiging van dienstverband.
Door een verklaring van uitsluiting van zwangerschap moeten vrouwen hetzelfde of meer verdienen dan hun mannelijke collega's en wordt er dus niet meer gediscrimineerd.
Jij lust daar wel pap van hequote:Op woensdag 22 juli 2015 12:52 schreef snakelady het volgende:
Jij bent blijkbaar onder de illusie dat feministen niet gewoon een gruwelijk lekker genomen willen worden door een man en daarnaast kan je volgens jou ook niet iemand gruwelijk doorsmeren met respect.
Kan wel, maar veel feministische vrouwen zijn daar vies van. Die willen de broek aanhebben en dan moet het allemaal hoe zij het willen. Als je de deur openhoudt voor een vrouw dan is het 'pff ik kan dat zelf ook wel.'quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is geheel geen antwoord op mijn vragen.
Jij bent blijkbaar onder de illusie dat feministen niet gewoon een gruwelijk lekker genomen willen worden door een man en daarnaast kan je volgens jou ook niet iemand gruwelijk doorsmeren met respect.
Dat vind ik vreemd.
En beide is gewoon super slecht, een kind hoort altijd bij de moeder te zijn, op de rug gedragen dat deden ze in de steentijd ook. Maar nu krijg je allemaal kinderen die her en der worden rond gesleept want iedereen wil geld verdienen en hogerop komen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of gewoon, en nu zeg ik iets heel geks, mannen meer betrekken bij het gezinsleven.
In Scandinavische landen krijgt de man bv ook 3 maanden verlof als er een baby is geboren, ook de vrouw krijgt 3 maanden en dan hebben ze samen nog 3 maanden die ze onderling kunnen verdelen.
Ook als er een kind ziek is is het niet automatisch de vrouw die van haar werk gebeld wordt, dat is 50/50.
Dus dan loopt een man eigenlijk net zo veel ''risico'' als een vrouw en gaan ze mannen niet voortrekken op de werkvloer omdat hij toch nooit zwanger kan worden en langer verlof opneemt.
Een vrouw met zelfkennis, huldequote:Op woensdag 22 juli 2015 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Erno je moet nog even geduld hebben. Als deze meisjes straks helemaal uitgewoond zijn door alle bad boys die je maar kunt bedenken komen ze bij jou om een kindje te maken en een happy family life te starten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef Erno-BE het volgende:
Daar genoegen mee nemenquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:19 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Erno je moet nog even geduld hebben. Als deze meisjes straks helemaal uitgewoond zijn door alle bad boys die je maar kunt bedenken komen ze bij jou om een kindje te maken en een happy family life te starten.
Scandinavische landen, met Zweden voorop, zijn dan ook totaal doorgeslagen en debiel. 9 maanden verlof voor 2 mensen om 1 baby? Totale idioterie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of gewoon, en nu zeg ik iets heel geks, mannen meer betrekken bij het gezinsleven.
In Scandinavische landen krijgt de man bv ook 3 maanden verlof als er een baby is geboren, ook de vrouw krijgt 3 maanden en dan hebben ze samen nog 3 maanden die ze onderling kunnen verdelen.
Ook als er een kind ziek is is het niet automatisch de vrouw die van haar werk gebeld wordt, dat is 50/50.
Dus dan loopt een man eigenlijk net zo veel ''risico'' als een vrouw en gaan ze mannen niet voortrekken op de werkvloer omdat hij toch nooit zwanger kan worden en langer verlof opneemt.
Dat kost vast bakken met geld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:56 schreef snakelady het volgende:
In zweden mag je nog niet eens in een speelgoedboek een pagina met auto's en jongetjes afbeelden omdat dat rolbevestigend werktquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Als de productiviteit daalt, dan kan de economie krimpen en het een en ander goedkoper worden, want als mannen en vrouwen minder werken en minder verdienen, dan kunnen ze minder betalen en dalen de prijzen van bijvoorbeeld woningen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:24 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Dat kost vast bakken met geld.
ja echt vreselijk wow ;squote:Op woensdag 22 juli 2015 14:29 schreef fathank het volgende:
Zie je daar een jongetje met 2 barbies spelen in een speelgoedboek
nou en.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:31 schreef fathank het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)q=sweden+toy+catalog
kijk dan
Maanden vrij per baby is natuurlijk wel goed voor de economiequote:Op woensdag 22 juli 2015 14:30 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Als de productiviteit daalt, dan kan de economie krimpen en het een en ander goedkoper worden, want als mannen en vrouwen minder werken en minder verdienen, dan kunnen ze minder betalen en dalen de prijzen van bijvoorbeeld woningen.
Doen ze dat dan ook bij mannen? Want baby's maak je als vrouw niet alleen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Feminisme is niet slecht, het klopt eenmaal niet dat vrouwen minder verdienen dan mannen terwijl ze meestal wel een hogere opleiding hebben genoten (meer vrouwen dan mannen op de universiteit). Wel is het zo dat veel vrouwen zichzelf verpesten door tussen de 30 en 35 zwanger te worden. Een oplossing hiervoor is dat de werkgever een verklaring van uitsluiting van zwangerschap aan de vrouwelijke werknemer overhandigd. Een verklaring van uitsluiting vasn zwangerschap betekent dat de vrouw nooit zwanger mag worden. Mocht ze wel zwanger worden dan volgt er een boete van ¤10.000 en directe beëindiging van dienstverband.
Door een verklaring van uitsluiting van zwangerschap moeten vrouwen hetzelfde of meer verdienen dan hun mannelijke collega's en wordt er dus niet meer gediscrimineerd.
Nou ja, het is "erg" omdat dit afgedwongen word door doorgeslagen feminazis.quote:
Natuurlijk doen ze dat niet bij mannen. Mannen krijgen tenslotte niet een dikke buik en een veranderende hormoonhuishouding.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Doen ze dat dan ook bij mannen? Want baby's maak je als vrouw niet alleen.
Het schijnt prima te werken,juist meer productiviteit te veroorzaken. Minder ziekteverzuim bv en meer gemotiveerde werknemers.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maanden vrij per baby is natuurlijk wel goed voor de economie
Al lijkt het me wel wat hebben. Je maakt zo'n vrouw zwanger en bam: 3 maanden gratis vakantie.
Vet motiverend ja zo'n collega die om de haverklap te laat komt of weer belt omdat er bij Sterre een boertje dwarszit en daarom 'thuis werkt'quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Het schijnt prima te werken,juist meer productiviteit te veroorzaken. Minder ziekteverzuim bv en meer gemotiveerde werknemers.
Meer productiviteit op de dagen dat die ouders weg blijven? Dat snap ik, want ouders zijn berucht om hun lage werktempo en hun voortdurende gelul over de baby.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Het schijnt prima te werken,juist meer productiviteit te veroorzaken. Minder ziekteverzuim bv en meer gemotiveerde werknemers.
Je weet dat zwangerschapsverlof de werkgever amper wat kost? Dat dit vooroordeel meer gaat over de verdere zorgplicht die automatisch naar de vrouw geschoven wordt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:38 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat niet bij mannen. Mannen krijgen tenslotte niet een dikke buik en een veranderende hormoonhuishouding.![]()
Het levert op de grote hoop meer productiviteit op.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Meer productiviteit op de dagen dat die ouders weg blijven? Dat snap ik, want ouders zijn berucht om hun lage werktempo en hun voortdurende gelul over de baby.
Hier is Nederland is je nageslacht gelukkig je eigen verantwoordelijkheid. Laten we dat vooral zo houden.
Heb je daar metingen van? De grote hoop klinkt namelijk niet heel wetenschappelijk verantwoord. Daarbij geloof ik nooit dat minder aanwezigheid gelijk staat aan een hogere productiviteit,quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Het levert op de grote hoop meer productiviteit op.
Maar dat laatste vind ik ook prima hoor, alleen beoordeel dan vrouwen hierin hetzelfde als mannen.
Een verklaring van uitsluiting van zwangerschap vindt ik een goed idee als de vrouw 10% hoger loon krijgt dan de man bij dezelfde functiequote:Op woensdag 22 juli 2015 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Doen ze dat dan ook bij mannen? Want baby's maak je als vrouw niet alleen.
Waarom is een gezin voor de man een pre voor zijn carriere? Omdat hij dan gedwongen wordt om voltijds te blijven werken omdat de financiele situatie het niet toelaat in deeltijd te gaan werken terwijl dat zonder gezin wellicht wel mogelijk is? Of een andere verklaring.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet dat zwangerschapsverlof de werkgever amper wat kost? Dat dit vooroordeel meer gaat over de verdere zorgplicht die automatisch naar de vrouw geschoven wordt?
Waarom niet gewoon hetzelfde als bij mannen, je weet waar je aan begint met werk en dient maar te regelen dat de eventuele kinderen verzorgt worden terwijl je werkt.
Het is raar dat het voor mannen zelfs een pre kan zijn om een gezin te hebben voor de carričre en dat het voor vrouwen de doodsteek is voor de carričre.
Net als het idee dat vrouwen thuis moeten zorgen, dat dat 'natuurlijk' is een raar idee is, want dat is in werkelijkheid een enorme luxe die alleen kan bij grote welvaart. In de meeste landen op aarde is dat dus ook gewoon niet aan de orde, daar werken beide knoerthard om te overleven. Kijk bv eens naar de Aziatische landen, ouders die hun kinderen maar af en toe zien omdat er zoveel gewerkt moet worden. Niets mama thuis, die werkt net zo hard.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:42 schreef BlueMage het volgende:
Ah snakelady is weer langs geweest in dit topic en opeens gaat het over hoe het in Denemarken veel beter is.
Prachtige post dit. En compleet waarquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat men er niet vanuit moet gaan dat die vrouw niets regelt voor haar eventuele kind. Vaders hebben dit nadeel niet, vrouwen zouden het ook niet moeten hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:48 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Heb je daar metingen van? De grote hoop klinkt namelijk niet heel wetenschappelijk verantwoord. Daarbij geloof ik nooit dat minder aanwezigheid gelijk staat aan een hogere productiviteit,
Hoe bedoel je "beoordeel vrouwen daarin hetzelfde als mannen"?
Omdat de man met gezin als betrouwbaarder wordt gezien. Hier in Nederland valt dit wel mee, in bv Amerika heeft een man met gezin vaak voorrang op een man zonder gezin.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom is een gezin voor de man een pre voor zijn carriere? Omdat hij dan gedwongen wordt om voltijds te blijven werken omdat de financiele situatie het niet toelaat in deeltijd te gaan werken terwijl dat zonder gezin wellicht wel mogelijk is? Of een andere verklaring.
De eerste reden is de reden waarom ik nooit kinderen wil. Ze zijn irritant, eigenwijs, kosten hoop tijd, levert hoop stress op, zijn duur, beperken je vrijheid, etc.
quote:
Als een vrouw vinden niet lukt, wat ik zeer waarschijnlijk acht, kunnen jullie altijd elkaar nog ontmaagden.quote:
Klopt, Zweden het land dat zegt dat het geen cultuur heeft en de buitenlanders dankbaar zijn voor de cultuur die zij brengen. Dat land is de weg kwijt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Scandinavische landen, met Zweden voorop, zijn dan ook totaal doorgeslagen en debiel. 9 maanden verlof voor 2 mensen om 1 baby? Totale idioterie.
Volgens mij ben jij in het verkeerde tijdperk geboren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kan wel, maar veel feministische vrouwen zijn daar vies van. Die willen de broek aanhebben en dan moet het allemaal hoe zij het willen. Als je de deur openhoudt voor een vrouw dan is het 'pff ik kan dat zelf ook wel.'
Maar goed ik ga dan ook niet om met feministische vrouwen, idioten zijn het. Streef voor een gelijke mensheid.
[..]
En beide is gewoon super slecht, een kind hoort altijd bij de moeder te zijn, op de rug gedragen dat deden ze in de steentijd ook. Maar nu krijg je allemaal kinderen die her en der worden rond gesleept want iedereen wil geld verdienen en hogerop komen.
Fuck dat de dagen waarin de moeder thuisbleef waren voor de kinderen beter en mijn part blijft de vader thuis.
6 maanden toch, beide man en vrouw eerst drie maanden samen en dan 3 maanden die ze kunnen verdelen onderling. Ik vind het geweldig, haast jammer dat ik geen kinderen meer wil.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Scandinavische landen, met Zweden voorop, zijn dan ook totaal doorgeslagen en debiel. 9 maanden verlof voor 2 mensen om 1 baby? Totale idioterie.
Toch doen die landen het economisch een stuk beter,quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:24 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Dat kost vast bakken met geld.
Ik had het over heel Scandinavie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:42 schreef BlueMage het volgende:
Ah snakelady is weer langs geweest in dit topic en opeens gaat het over hoe het in Denemarken veel beter is.
Dat klopt ook 100%quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in het verkeerde tijdperk geboren.
Dat heeft vast niks te maken met de enorme olievoorraden en de lage bevolking daar en alles met het aantal maanden zwangerschapsverlof.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toch doen die landen het economisch een stuk beter,
Voornamelijk omdat ze niet aan de euro meedoen daarnaast , betere besteding van de belasting waardoor er minder staatsschuld ontstaat. gratis studeren waardoor er meer hoogopgeleide zijn, hoger minimumloon waardoor er meer bestedingsruimte is. Er is meer werkgelegenheid, gratis zorg waardoor mensen minder in de schulden komen, sneller naar de dokter gaan en weer sneller aan het werk kunnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat heeft vast niks te maken met de enorme olievoorraden en de lage bevolking daar en alles met het aantal maanden zwangerschapsverlof.
Jezus manwelkom terug.
juist ja, hoe dan ook een belachelijke redenatiequote:Op woensdag 22 juli 2015 16:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ze niet aan de euro meedoen daarnaast , betere besteding van de belasting waardoor er minder staatsschuld ontstaat. gratis studeren waardoor er meer hoogopgeleide zijn, hoger minimumloon waardoor er meer bestedingsruimte is. Er is meer werkgelegenheid, gratis zorg waardoor mensen minder in de schulden komen, sneller naar de dokter gaan en weer sneller aan het werk kunnen.
Dit alles zorgt er voor dat hun economie beter draait,
Maar door deze zaken is er dus ruimte voor zolang zwangerschapsverlof en heeft dat geen effect op de economie,quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
juist ja, hoe dan ook een belachelijke redenatie
Maar de economische voorsprong van Scandinavië is totaal niet te verklaren, sterker nog, er is 0 relatie, met zwangerschapsverlof.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar door deze zaken is er dus ruimte voor zolang zwangerschapsverlof en heeft dat geen effect op de economie,
De economie wordt er niet slechter door.
Sorry, het zal aan mij liggen maar ik snap niet wat je probeert te zeggen. Welk nadeel hebben mannen niet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat men er niet vanuit moet gaan dat die vrouw niets regelt voor haar eventuele kind. Vaders hebben dit nadeel niet, vrouwen zouden het ook niet moeten hebben.
Als iemand een carričre wil weten ze wel wat het betekend en zullen ze wel zorgen dat die kinderen verzorgt worden terwijl zij werken. Dat mag ook best geëist worden.
De vrouwen die dat niet willen jagen meestal geen dikke carričre na.
Dus dan zitten ze eerst beide 3 maanden doorbetaald thuis om daarna nog 3 maanden te hebben? Ik snap dat jij het als ouder geweldig vind. Maar als niet-ouder vind ik het enorm overdreven om in een tijd als deze 2 mensen zoveel vrij te geven voor iets wat (in wezen) een hobby is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
6 maanden toch, beide man en vrouw eerst drie maanden samen en dan 3 maanden die ze kunnen verdelen onderling. Ik vind het geweldig, haast jammer dat ik geen kinderen meer wil.
Maar dat kost de werkgever niks hoor, daarvoor betaal je oa belasting.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Sorry, het zal aan mij liggen maar ik snap niet wat je probeert te zeggen. Welk nadeel hebben mannen niet?
[..]
Dus dan zitten ze eerst beide 3 maanden doorbetaald thuis om daarna nog 3 maanden te hebben? Ik snap dat jij het als ouder geweldig vind. Maar als niet-ouder vind ik het enorm overdreven om in een tijd als deze 2 mensen zoveel vrij te geven voor iets wat (in wezen) een hobby is.
De economische voorsprong is zeker wel te verklaren, daar is voldoende onderzoek gedaan en het is een combinatie van diverse factoren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar de economische voorsprong van Scandinavië is totaal niet te verklaren, sterker nog, er is 0 relatie, met zwangerschapsverlof.
Wel met olie. En gas. En weinig inwoners per kuub olie. En gas.
maar niet door zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
De economische voorsprong is zeker wel te verklaren, daar is voldoende onderzoek gedaan en het is een combinatie van diverse factoren.
En zoals ik al schreef presteren ouders beter na een langer zwangerschapsverlof wanneer ze weer terug zijn op de werkvloer, is er minder stress en is er daardoor minder ziekteverzuim.
Gezien ik al drie keer heb aangegeven dat dat inderdaad niet komt door de langere zwangerschapsverlof begrijp ik niet geheel waarom je daarover door blijft gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
maar niet door zwangerschapsverlofje kunt er van alles bij halen maar dat heeft geen zin
omdat die relatie er niet isquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gezien ik al drie keer heb aangegeven dat dat inderdaad niet komt door de langere zwangerschapsverlof begrijp ik niet geheel waarom je daarover door blijft gaan.
De realiteit dat we het beide eens zijn over iets?quote:
Nee jij dan, denken dat de economische welvaart in Scandinavië te danken is aan het aantal maanden zwangerschapsverlofquote:
Nee, en als je zou lezen zou je dat weten, ik zeg dat omdat de economie het zo goed doet er ruimte is voor een langer zwangerschapsverlof en dat het geen negatieve invloed op de economie heeft.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee jij dan, denken dat de economische welvaart in Scandinavië te danken is aan het aantal maanden zwangerschapsverlof.
Dat kinderen krijgen de doodsteek voor hun carriere is. Dat er vanuit wordt gegaan dat ze daardoor hun werk niet goed genoeg kunnen doen. Dus geen achterstand op de arbeidsmarkt puur door het feit dat ze kinderen kunnen krijgen (zelfs al wil de vrouw in kwestie helemaal geen kinderen wordt er te vaak vanuit gegaan dat dat wel zal veranderen).quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Sorry, het zal aan mij liggen maar ik snap niet wat je probeert te zeggen. Welk nadeel hebben mannen niet?
Als land wordt je echt niet rijk als je niet meedoet met de euro, eerder arm. Dat Zwitserland nog geen euro geeft en wel rijk is is nog steeds onverklaarbaar, aangezien je je als land buitenspel zet. Denemarken is nog wel redelijk geďsoleerd, maar 70 kilometer landsgrens met Duitsland, de andere landen grenzen helemaal niet aan het eurogebied dus daar is de euro minder belangrijk als bij ons. Betere besteding belastinggeld weet ik niet. Een hoog minimumloon ius juist schadelijk voor de economie, aangezien veel werknemers meer kosten dan dat ze opleveren en dat zet juist werkgelegenheid onder druk. En trouwens Denemarken heeft geen olie en gas, alleen Noorwegen en Zweden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ze niet aan de euro meedoen daarnaast , betere besteding van de belasting waardoor er minder staatsschuld ontstaat. gratis studeren waardoor er meer hoogopgeleide zijn, hoger minimumloon waardoor er meer bestedingsruimte is. Er is meer werkgelegenheid, gratis zorg waardoor mensen minder in de schulden komen, sneller naar de dokter gaan en weer sneller aan het werk kunnen.
Dit alles zorgt er voor dat hun economie beter draait.
Inderdaad, omdat er nu vanuit wordt gegaan dat het de moeder is die thuis blijft van haar werk en niet de vader.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kinderen krijgen de doodsteek voor hun carriere is. Dat er vanuit wordt gegaan dat ze daardoor hun werk niet goed genoeg kunnen doen. Dus geen achterstand op de arbeidsmarkt puur door het feit dat ze kinderen kunnen krijgen (zelfs al wil de vrouw in kwestie helemaal geen kinderen wordt er te vaak vanuit gegaan dat dat wel zal veranderen).
Olie en gas heb ik niet eens op gereageerd aangezien dat inderdaad nergens op slaat.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als land wordt je echt niet rijk als je niet meedoet met de euro, eerder arm. Dat Zwitserland nog geen euro geeft en wel rijk is is nog steeds onverklaarbaar, aangezien je je als land buitenspel zet. Denemarken is nog wel redelijk geďsoleerd, maar 70 kilometer landsgrens met Duitsland, de andere landen grenzen helemaal niet aan het eurogebied dus daar is de euro minder belangrijk als bij ons. Betere besteding belastinggeld weet ik niet. Een hoog minimumloon ius juist schadelijk voor de economie, aangezien veel werknemers meer kosten dan dat ze opleveren en dat zet juist werkgelegenheid onder druk. En trouwens Denemarken heeft geen olie en gas, alleen Noorwegen en Zweden.
True that!quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ok, het maakt ook verder niks uit want het originele topic was kut.
Ik wil juiust helemaal geen kinderen. Ik cvind ze irritant, ze kosten een hoop tijd en geld, zorgen voor een hoop beperkingen, leveren een hoop stress op.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:19 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Erno je moet nog even geduld hebben. Als deze meisjes straks helemaal uitgewoond zijn door alle bad boys die je maar kunt bedenken komen ze bij jou om een kindje te maken en een happy family life te starten.
wat noem je mij een muurbloempjequote:
Het beste wat Zwitserland gedaan heeft is hun munt loskoppelen van de Euroquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als land wordt je echt niet rijk als je niet meedoet met de euro, eerder arm. Dat Zwitserland nog geen euro geeft en wel rijk is is nog steeds onverklaarbaar, aangezien je je als land buitenspel zet. Denemarken is nog wel redelijk geďsoleerd, maar 70 kilometer landsgrens met Duitsland, de andere landen grenzen helemaal niet aan het eurogebied dus daar is de euro minder belangrijk als bij ons. Betere besteding belastinggeld weet ik niet. Een hoog minimumloon ius juist schadelijk voor de economie, aangezien veel werknemers meer kosten dan dat ze opleveren en dat zet juist werkgelegenheid onder druk. En trouwens Denemarken heeft geen olie en gas, alleen Noorwegen en Zweden.
"Feminism wants to get on it's need and serve the cock"quote:
Geloof jij in die PVV-propaganda, ik nietquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Het beste wat Zwitserland gedaan heeft is hun munt loskoppelen van de Euro.
Bron?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Geloof jij in die PVV-propaganda, ik niet
Zwitserland is omringd door eurolanden. Zelf geen euro hasnteren is een enorme belemmering voor de internationale handel.
Geen an hero doen bitte.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Maar goed nieuws mensen. Ik haat jantjevertonghen net zo erg als dat jullie doen.
Ben een karakterloze gore onverlaat. En das kut hoor, als je daar elke dag naar in de spiegel moet kijken.
Stop met zeuren en ga werken aan jezelf.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik ben toch een stomme lul. Iedereen haat me en ik ben overal slecht in.
Zelfs op een internetsite haat fucking iedereen me.
Ja ik ben sterk, ik doe een universitaire studie, ik doe een commissie, ik doe bijbaan, ik heb een relatie, en ik doe sport.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Stop met zeuren en ga werken aan jezelf.
Religiewetenschappen noem ik nou geen serieuze studie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja ik ben sterk, ik doe een universitaire studie, ik doe een commissie, ik doe bijbaan, ik heb (g)een) relatie, en ik doe sport.
och wat een bullshit. Meisjes vallen (net zoals jongens overigens) op mensen met zelfvertrouwen en humor, en die ook nog een beetje initiatief durven te nemen (en natuurlijk, knap zijn helpt mee).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef Erno-BE het volgende:
Eeh... dat is nogal logisch he? Want iemand die minder sociaal en communicatief vaardig is, is gewoon minder aantrekkelijk. Dat geldt net zo goed voor vrouwen. Waarom zou je op die sufferd (M/V) afstappen die geen boeiend gesprek weet te voeren, die je niet aan het lachen weet te krijgen en die de hele tijd vreemde dingen zegt en de hele tijd zijn neus ophaalt, als je ook met iemand kunt gaan praten die wel grappig is, boeiende gesprekken kan voeren en leuk contact met je weet te maken. Dat doen mannen net zo goed als vrouwen. Niemand is verplicht om maar uit medelijden met je te gaan daten, zorg gewoon dat je een leuker persoon wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef Erno-BE het volgende:
, maar gewoon sociaal en communicatief wat minder vaardig zijn krijgen nooit maar dan ook nooit aandacht van het andere geslacht. Ik en ook jantje worden hier eenmaal gefrustreerd van.
Wat een onzin. Dezelfde onzin dat je op iedere internetpagina leest en totaal wereldvreemd. Als je een meisje voor het eerst ziet en je kijkt elkaar goed in de ogen, dan merk je meteen of ze je wil of niet. Dan kan je niet lang met elkaar praten tot ze met al haar lichaamstaal roept: doe iets! Houd je mond! Raak me aan! Kus me!quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:36 schreef WJMW het volgende:
[..]
och wat een bullshit. Meisjes vallen (net zoals jongens overigens) op mensen met zelfvertrouwen en humor, en die ook nog een beetje initiatief durven te nemen (en natuurlijk, knap zijn helpt mee).
Die lieve jongens missen vaak het lef om te zeggen dat ze iemand leuk vinden, of om 'de move' te maken. Ze stellen zich op als goede vrienden met 0 procent seksuele verleiding. Tja je kunt wel 10 jaar lang heel aardig tegen iemand doen, en dan denkt die ander, goh wat een aardige vriend! Als je niet durft te zeggen dat je iemand leuk vindt, en je durft ook geen handelingen ( diep in de ogen kijken, aanraken, ietwat meer obvious aanraken, zoenen etc) te verrichten waarmee je laat zien dat je iemand leuk vindt dan gaat die ander dat natuurlijk ook niet weten.
Ow, waarom ik dit weet? Omdat ik zo'n jongen was/ben. In een hele toffe relatie verder, maar vooral omdat ZIJ dat lef wel had.
Ik ben juist iemand die NIET tevreden is met mijn 1.86quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Afgunstige manlet gespot
Zijn in mijn ervaring juist totaal niet de lange mensen die er veel waarde aan hechten.
Is een mooi gezegde voor, grow a fucking pair of balls!quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:36 schreef WJMW het volgende:
[..]
och wat een bullshit. Meisjes vallen (net zoals jongens overigens) op mensen met zelfvertrouwen en humor, en die ook nog een beetje initiatief durven te nemen (en natuurlijk, knap zijn helpt mee).
Die lieve jongens missen vaak het lef om te zeggen dat ze iemand leuk vinden, of om 'de move' te maken. Ze stellen zich op als goede vrienden met 0 procent seksuele verleiding. Tja je kunt wel 10 jaar lang heel aardig tegen iemand doen, en dan denkt die ander, goh wat een aardige vriend! Als je niet durft te zeggen dat je iemand leuk vindt, en je durft ook geen handelingen ( diep in de ogen kijken, aanraken, ietwat meer obvious aanraken, zoenen etc) te verrichten waarmee je laat zien dat je iemand leuk vindt dan gaat die ander dat natuurlijk ook niet weten.
Ow, waarom ik dit weet? Omdat ik zo'n jongen was/ben. In een hele toffe relatie verder, maar vooral omdat ZIJ dat lef wel had.
Ik ben 2 meter en ecto, dus totaal niet herkenbaar dit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ik ben juist iemand die NIET tevreden is met mijn 1.86zie je de gainnnssss minder snel
Op kamers gaan is een uitstekend idee, maar waarom pas in 2017 en niet al in september?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:02 schreef Erno-BE het volgende:
Ik hoop dat ik in 2017 op kamers mag, zodat ik dan alsnog een leuke hbo-tijd heb, al is het maar voor een jaartje en dat ik in 2017 meer vrouwelijke aandacht kan krijgen.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik ben toch een stomme lul. Iedereen haat me en ik ben overal slecht in.
Zelfs op een internetsite haat fucking iedereen me.
Ouders vinden het geen goed plan en aangezien ik twee halfjaar vasn 2016 stage moet lopen, lijkt mij 2017 een mooi moment.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Op kamers gaan is een uitstekend idee, maar waarom pas in 2017 en niet al in september?
Ja wel...obese, korte pittige kapsels die thuis dominant de skepter willen zwaaien zijn gek op beta'squote:Op donderdag 23 juli 2015 13:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Sowieso houden veel vrouwen niet van bčtamannen. Ze willen een man die weet wat hij wil en bereid is voor ze te vechten.
Ja maar daar moet je je pik niet in willen steken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja wel...obese, korte pittige kapsels die thuis dominant de skepter willen zwaaien zijn gek op beta's
Wat heb jij en wat heeft hij aan zo'n reactie? Neem hem dan mee en laat zien hoe het moet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Erno BE wat een ernstig verzuurde forever alone maagd ben jij...allemaal kritiek op andere mensen op basis van opleiding maar ondertussen nooit neuken/zoenen whatever...fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |