abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154529630
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:49 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Heb zowel havo als vwo gedaan en de vwo-meisjes waren een stuk leuker. Zagen er leuker uit, waren serieuzer, minder oppervlakkig.

Het gaat echt niet om het geld, enige is dat ze later haar eigen broek moet ophouden en GEEN kinderen willen. Huisman worden is nooit mijn doel geweest.
Jij bent echt iemand die opleidingsniveau belangrijker vind aan een vrouw dan hoe ze is.
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:34:26 #152
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_154531473
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:08 schreef jasperte het volgende:

[..]

Jij bent echt iemand die opleidingsniveau belangrijker vind aan een vrouw dan hoe ze is.
Hij is wen kkr apaat
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_154531572
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:35 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Nee man, (v)mbo-chicks vindt je in de lokale kroeg of club en die kun je in één keer het bed in lullen als je zegt: als je een beetje wil chillen is geen probleem, ga met me mee, ik ga niet alleen, want ik heb drank en drugs.

Voor studentes (wo dus) moet je eerst een tyfus eind reizen en als je er eindelijk bent dan lukt het simpel lullen ook niet echt. Je weet toch, alles jongens zeggen ja tegen Julia. Voor studentes geldt gewoon een geheim recept waar ik niet achter ben gekomen.

Voor hbo-sters gelkdt of de eerste of tweede alinea.
Nee studentes (en sommige hbo-sters) regelen is niet makkelijk. Mbo-sters (en sommige hbo-sters) zijn wel makkelijk te regelen.
Theoretisch gelul, in de praktijk zijn WO-studentes zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal.
pi_154531992
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:34 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Hij is wen kkr apaat
Gast, wat? :')
pi_154532162
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Alsof vrouwen iets tegen luie mannen hebben. Tenzij het uit de spuigaten uit loopt en meneer
niks anders doet dan blowen en liggen.
Welke vrouwen?? :+
pi_154533144
De vrouwen waar persoon 2 mee neukt zijn ook kansloze delletjes uit een achterstandswijk met max een mbo niveau 2 diploma.

Persoon 1 komt echt wel aan de vrouw maar moet meer geduld hebben. Die zal uiteindelijk een vele malen leukere en mooiere vrouw aan de haak slaan dan persoon 2.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_154533268
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:12 schreef HSG het volgende:
De vrouwen waar persoon 2 mee neukt zijn ook kansloze delletjes uit een achterstandswijk met max een mbo niveau 2 diploma.

Persoon 1 komt echt wel aan de vrouw maar moet meer geduld hebben. Die zal uiteindelijk een vele malen leukere en mooiere vrouw aan de haak slaan dan persoon 2.
Blijf dit vooral geloven.
pi_154533274
quote:
Wat vergis jij je in Fleur en Madelon zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2015 08:25:13 ]
pi_154533381
quote:

En ondertussen heb je alle tijd en gemak om met een klik op de muis vrouwen op je scherm te zien die veel mooier zijn dan in het dagelijks leven en al je fantasieën vervullen in een overvloed aan gratis verkrijgbare filmproducties.

Mocht je dan toch zo'n vrouw in het dagelijks leven ontmoeten, dan weet je dat ze door zo'n iemand als persoon 2 gedaan wordt en jij als persoon 1 geen enkele kans maakt, omdat je met de verkeerde genen bent opgegroeid in de verkeerde omgeving.

Dat is een hele geruststelling, want dan kun je jezelf voorhouden dat het niet jouw schuld is en hoef je niet langer te twijfelen of je voor altijd alleen zult zijn.

Als je dan de zekerheid hebt dat je voor altijd alleen zult zijn, dan kun je je niet eens meer voorstellen dat je seks hebt met eender welke vrouw dan ook. Zo houd je meer tijd over voor andere geneugten in het leven, zoals een workaholic zijn, gamen, drugs en zelfmoord, want dan ben je voor altijd jong gebleven kunnen ze je nooit meer krijgen. Dat zal ze leren.

Groetjes en het allerbeste,

:+
pi_154533880
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:24 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Blijf dit vooral geloven.
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:24 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Wat vergis jij je in Fleur en Madelon zeg.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:33 schreef Drieklank het volgende:

[..]

En ondertussen heb je alle tijd en gemak om met een klik op de muis vrouwen op je scherm te zien die veel mooier zijn dan in het dagelijks leven en al je fantasieën vervullen in een overvloed aan gratis verkrijgbare filmproducties.

Mocht je dan toch zo'n vrouw in het dagelijks leven ontmoeten, dan weet je dat ze door zo'n iemand als persoon 2 gedaan wordt en jij als persoon 1 geen enkele kans maakt, omdat je met de verkeerde genen bent opgegroeid in de verkeerde omgeving.

Dat is een hele geruststelling, want dan kun je jezelf voorhouden dat het niet jouw schuld is en hoef je niet langer te twijfelen of je voor altijd alleen zult zijn.

Als je dan de zekerheid hebt dat je voor altijd alleen zult zijn, dan kun je je niet eens meer voorstellen dat je seks hebt met eender welke vrouw dan ook. Zo houd je meer tijd over voor andere geneugten in het leven, zoals een workaholic zijn, gamen, drugs en zelfmoord, want dan ben je voor altijd jong gebleven kunnen ze je nooit meer krijgen. Dat zal ze leren.

Groetjes en het allerbeste,

:+
[/ontopic]

This one's dedicated to all the ravers in the nation.

[ontopic]

Klopt want ies natoer.
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:47:22 #161
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_154534344
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
De een doet hbo bouwkunde, is 1.72, kan niet sporten, heeft geen bijbaan, gaat wel regelmatig uit.Maar is superaardig, doet nooit een vlieg kwaad, praat nooit slecht over iemand en staat altijd voor iedereen klaar. Resultaat: Raakt nooit een vrouw aan, echt letterlijk nooit....
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:49 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Nee lul. Heb nu een vriendin anders hadden het er meer kunnen zijn.
Een keer op n avond drie dames.
Maar niet geneukt ofzo.. Jij spoort gewoon niet
Heeft TS nu plots een ander stemmetje in z'n hoofd?
pi_154534360
quote:
:')

Wereldvreemd.
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:55:24 #163
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_154534485
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:40 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Theoretisch gelul, in de praktijk zijn WO-studentes zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal.
Waardoor komt dart? Dat gaat compleet mijn logica voorbij.

Naar studentes (wo dus) is eenmaal meer vraag en minder aanbod dan naar mbo-sters, dat resulteert in een hogere moeilijkheidsgraad om een studente te krijgen.

Trouwens, ik zoek niet naar een hevig potje seks en daarna iemand nooit meer zien, wil liever gefriendzoned worden door een studente zodat ik blijvende vrouwelijke aandacht krijg.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_154534508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:48 schreef Chai het volgende:

[..]

:')

Wereldvreemd.
Vertel.
pi_154534565
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:56 schreef HSG het volgende:

[..]

Vertel.
Gewoon wat Hoink al zei.

Maar het is wel duidelijk dat je niet prominent bent hoor. :')
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:02:04 #166
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_154534599
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
Vind het altijd maar gek; We worden onze hele opvoeding doorkrenkt met het idee
respect te moeten hebben voor elkaar, niet liegen, lief doen tegen elkaar, elkaar helpen en ga zo maar door. Maar waarom zijn deze idealen op de relatiemarkt volstrekt zinloos?

Even twee gasten uit mijn vriendengroep.
Beide zijn 21 jaar.
-De een doet hbo bouwkunde, is 1.72, kan niet sporten, heeft geen bijbaan, gaat wel regelmatig uit.
Maar is superaardig, doet nooit een vlieg kwaad, praat nooit slecht over iemand en staat altijd voor iedereen klaar. Resultaat: Raakt nooit een vrouw aan, echt letterlijk nooit....

-De ander doet WO bedrijfseconomie, sport op hoog amateurniveau, zit bij een studentenvereniging en heeft een bijbaantje. En is 1.90m.
Hij is een enorme klootzak, is half verliefd op zichzelf en geeft nooit echt om vrouwen.
Resultaat: Hij neukt alles wat los en vaststaat.

Klacht: Illusie van de relatiemarkt, fatsoenlijk gedrag is absoluut niet rewarding.
Beste Jantje,

Je vergelijkt alleen dat wat materie heet, karakter etc spreekt ook boekdelen. Mensen die enkel hun waarde bepalen aan de hand van opleiding etc, zijn zo leeg als wat. Niemand wil een leeg persoon zonder identiteit.

Verder heeft nooit iemand gezegd dat je vrouwen uitsluitend met respect moet behandelen en je ze niet eens goed kan doorsmeren, dat is de schuld van feminisme. Er zijn namelijk vrouwen die willen feministisch zijn en blabla. Dit terwijl er ook nog vrouwen zijn die gewoon hard doorgesmeerd willen worden en niks voelen voor dat feminisme.

Jantje, wanneer stop je met al je pijlen te richten op het materiële? Wanneer ga je eens echt dieper kijken, dieper in jezelf, in plaats van welk papiertje jij of ander hebben, of hoeveel trofeeën in de kast staan.
Liefde voor God
pi_154534664
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Gewoon wat Hoink al zei.

Maar het is wel duidelijk dat je niet prominent bent hoor. :')
Mij "niet prominent" noemen en dan vervolgens met kansloze filmpjes aankomen van Koefnoen. :') Dat doe je goed (op een negatieve manier dan).

Verder ben je het type mens die zich makkelijk laat gebruiken door wereldvreemde figuren en de volgende dag over zit te janken.
pi_154534692
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:06 schreef HSG het volgende:

[..]

Mij "niet prominent" noemen en dan vervolgens met kansloze filmpjes aankomen van Koefnoen. :') Dat doe je goed (op een negatieve manier dan).

Verder ben je de type mens die zich makkelijk laat gebruiken door wereldvreemde figuren en de volgende dag over zit te janken.
'De type mens' _O-

Moeilijk hè, lidwoorden. :')
pi_154534730
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:07 schreef Chai het volgende:

[..]

'De type mens' _O-

Moeilijk hè, lidwoorden. :')
Dankjewel lieverd. :* Ga jij mij op een erotische manier de Nederlandse lidwoorden leren? ;)
pi_154534742
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:09 schreef HSG het volgende:

[..]

Dankjewel lieverd. :* Ga jij mij op een erotische manier de Nederlandse lidwoorden leren? ;)
Nee, ik laat me voortaan niet meer gebruiken door wereldvreemde figuren.
pi_154534768
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee, ik laat me voortaan niet meer gebruiken door wereldvreemde figuren.
Waarom niet? Het zit in je natuur.
pi_154534802
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:11 schreef HSG het volgende:

[..]

Waarom niet? Het zit in je natuur.
Het zit in mijn natuur om anderen te gebruiken. Niet andersom.
pi_154534829
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Prachtig en nu voorover buigen jij!!! :*
pi_154534832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Prachtig en nu voorover buigen jij!!! :*
Ja je komt al bijna over als een alpha hoor, nog even oefenen. :')
pi_154534835
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:13 schreef Chai het volgende:

[..]

wooow narcisme woowowwww
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')