Chaiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
Die eerste zal wel een ontzettende grafkop hebben.
Die tweede bevindt zich blijkbaar ook in een soort subcultuur waar zijn gedrag beloond wordt met neukertjes.
Zeker waar dit. Tevens betekent als je een beetje smoothtalk hebt in 90% van de gevallen dat je meer neuktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
Die tweede bevindt zich blijkbaar ook in een soort subcultuur waar zijn gedrag beloond wordt met neukertjes.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
Nummer 1 kan trouwens hetzelfde leven leiden als 2 hoor. Gewoon ook die subcultuur betreden. En hoezo zou hij niet kunnen sporten?Gehandicapt? Hij kan vast wel roeien chess boxen.
Godverquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
Nummer 1 kan trouwens hetzelfde leven leiden als 2 hoor. Gewoon ook die subcultuur betreden. En hoezo zou hij niet kunnen sporten?Gehandicapt? Hij kan vast wel roeien.
Bedoelde dat meer als studentendingetje. En persoon 1 is stiekem vast kerngezond, dus met keihard trainen moet dat gewoon lukken.quote:
Straks heeft ie geen armen, ofzo. En dan moet hij ook nog eens zien te roeien. Arme jongen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde dat meer als studentendingetje. En persoon 1 is stiekem vast kerngezond, dus met keihard trainen moet dat gewoon lukken.
Dan is een vrouw aanraken ook wel lastiger, moet je gelijk met je mond te werk gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Straks heeft ie geen armen, ofzo. En dan moet hij ook nog eens zien te roeien. Arme jongen.
Krijgt ie meteen de bijnaam Lassie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is een vrouw aanraken ook wel lastiger, moet je gelijk met je mond te werk gaan.
Had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
Alsof vrouwen iets tegen luie mannen hebben. Tenzij het uit de spuigaten uit loopt en meneerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef LompeHork het volgende:
Als ik het zo lees trekt persoon 2 dus wel mensen aan en stoot persoon 1 ze af. Dat kan toch? Kwestie van smaak.
Ik snap ook niet waarom persoon 1 geen bijbaan heeft, zo kom je natuurlijk al lui over.
Ik ken er meer dan voldoende die wat tegen luie mannen hebben, en terecht. Het laat alleen maar zien dat meneer geen initiatief toont en niets wil bijdragen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Alsof vrouwen iets tegen luie mannen hebben. Tenzij het uit de spuigaten uit loopt en meneer
niks anders doet dan blowen en liggen.
Bek houden over dp ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Alsof vrouwen iets tegen luie mannen hebben. Tenzij het uit de spuigaten uit loopt en meneer
Alsof jij jou zou willen? Hij valt op studentes. Geen ordinaire onaantrekkelijke onsuccesvolle kutwijven zoals jij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:30 schreef Aberella het volgende:
Heb je voor mij het nummer van persoon 2 ?
Ik studeer nogquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Alsof jij jou zou willen? Hij valt op studentes. Geen ordinaire onaantrekkelijke onsuccesvolle kutwijven zoals jij.
TS is persoon 1; confirmed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
nice guys finish lastquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
Vind het altijd maar gek; We worden onze hele opvoeding doorkrenkt met het idee
respect te moeten hebben voor elkaar, niet liegen, lief doen tegen elkaar, elkaar helpen en ga zo maar door. Maar waarom zijn deze idealen op de relatiemarkt volstrekt zinloos?
Even twee gasten uit mijn vriendengroep.
Beide zijn 21 jaar.
-De een doet hbo bouwkunde, is 1.72, kan niet sporten, heeft geen bijbaan, gaat wel regelmatig uit.
Maar is superaardig, doet nooit een vlieg kwaad, praat nooit slecht over iemand en staat altijd voor iedereen klaar. Resultaat: Raakt nooit een vrouw aan, echt letterlijk nooit....
-De ander doet WO bedrijfseconomie, sport op hoog amateurniveau, zit bij een studentenvereniging en heeft een bijbaantje. En is 1.90m.
Hij is een enorme klootzak, is half verliefd op zichzelf en geeft nooit echt om vrouwen.
Resultaat: Hij neukt alles wat los en vaststaat.
Klacht: Illusie van de relatiemarkt, fatsoenlijk gedrag is absoluut niet rewarding.
Is volgens mij helemaal niet zo hoor, maar al die manlets op FOK! maken dat ervan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:07 schreef fathank het volgende:
Wat is er toch met dat lengtedingetje.
Van die lui die denken bovenop de apenrots te zitten omdat ze 1.90+ zijn
Ja echt welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef Erno-BE het volgende:
Het is gewoon een terechte klacht dat meiden op bad-guys vallen, zeg maar jongens die drank en drugs hebben, altijd te laat komen in de les, de les zitten te verkletsen, trots zijn op een 5,5, roken, etc. Die krijgen altijd aandacht. Gewoon nette jongens als ik, die op tijd komen, proberen mee te doen in de les, proberen fatsoenlijke cijfers te halen, niet roken, geen drank en drugs hebben, maar gewoon sociaal en communicatief wat minder vaardig zijn krijgen nooit maar dan ook nooit aandacht van het andere geslacht. Ik en ook jantje worden hier eenmaal gefrustreerd van.
En dan haalt die zijn 30 centimeter penis te voorschijn en weet je opeens waarom alle vrouwen op hem vallenquote:
En die krijg je niet door een huilzak vol zelfmedelijden te zijn maar dat wist je zelf ook vast wel. Het voelt gewoon lekkerder om in je destructieve cirkeltje te blijven zitten, zo af en toe je frustratie te ventileren omdat het 'echt' wordt als het ergens zwart op wit staat zodat je jezelf kunt blijven voorhouden dat het aan de buitenwereld ligt en niet aan jezelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
En gaan die lui als Hexagon die een oh zo goed sociaal leven hebben zeggen dat je zelf maar het wiel moet uitvinden. Maar zo werkt dat niet. Jongens als ik en jantje willen gewoon hulp om zo meer vrouwelijke aandacht te krijgen. Nee ik zoek geen relatie, ik zoek geen seks, ik wil meer vrouwelijke aandacht.
Ja ga huilen dat vinden vrouwen aantrekkelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
En gaan die lui als Hexagon die een oh zo goed sociaal leven hebben zeggen dat je zelf maar het wiel moet uitvinden. Maar zo werkt dat niet. Jongens als ik en jantje willen gewoon hulp om zo meer vrouwelijke aandacht te krijgen. Nee ik zoek geen relatie, ik zoek geen seks, ik wil meer vrouwelijke aandacht.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:05 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja ga huilen dat vinden vrouwen aantrekkelijk
het zit je echt dwars hčquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
En je zit niet bij een studentenvereniging, plus je ouders zijn paupers.
Elliot Roger gespot.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:42 schreef Erno-BE het volgende:
Terechte klacht, tijd om een alliantie op te richten om wraak te nemen
Afgunstige manlet gespotquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:07 schreef fathank het volgende:
Wat is er toch met dat lengtedingetje.
Van die lui die denken bovenop de apenrots te zitten omdat ze 1.90+ zijn
Echt, dieptepunt van Nederland. Door een simpel deuntje en wat controversiële teksten een nummer 1-hit en vrouwelijke aandacht krijgen. Echt man, het leven in de DDR was nog beter. Daar werd tenminste alles voor je geregeld, geen werkloosheid, geen armoede, een paradijs dat vernietigd is door landverraders.quote:
Je wil hulp, maar ik weet zeker dat als iemand je tips geeft dat je er dan helemaal niks mee doetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
qftquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En die krijg je niet door een huilzak vol zelfmedelijden te zijn maar dat wist je zelf ook vast wel. Het voelt gewoon lekkerder om in je destructieve cirkeltje te blijven zitten, zo af en toe je frustratie te ventileren omdat het 'echt' wordt als het ergens zwart op wit staat zodat je jezelf kunt blijven voorhouden dat het aan de buitenwereld ligt en niet aan jezelf.
Maar dat doet het wel. Je bent zelf het probleem, 100% Het heeft niks te maken met badboys of meisjes die je links laten liggen omdat je niet aan een bepaald beeld voldoet, het komt omdat je zo druk bezig bent met jezelf zielig vinden dat je dat in elk opzicht uitstraalt en dát is pas onaantrekkelijk. Leer eens een hint te pakken (god weet dat je ze genoeg krijgt hier) en werk aan jezelf in plaats van de schuld constant verleggen naar externe factoren en zo achterlijk veel waarde te hechten aan status en zaken die daarmee in verband worden gebracht.
Sorry maar dit is het beste advies dat je hier ooit gaat krijgen; hoewel we natuurlijk allemaal al weten wat je ermee gaat doen of nietSpoiler: helemaal niks. Trieste zak, neem je verantwoordelijkheid.
Je generaliseert. Er zijn inderdaad vrouwen die op de eerste groep zoals jij beschrijft vallen. Maar ook een heel aantal op de tweede groep..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef Erno-BE het volgende:
Het is gewoon een terechte klacht dat meiden op bad-guys vallen, zeg maar jongens die drank en drugs hebben, altijd te laat komen in de les, de les zitten te verkletsen, trots zijn op een 5,5, roken, etc. Die krijgen altijd aandacht. Gewoon nette jongens als ik, die op tijd komen, proberen mee te doen in de les, proberen fatsoenlijke cijfers te halen, niet roken, geen drank en drugs hebben, maar gewoon sociaal en communicatief wat minder vaardig zijn krijgen nooit maar dan ook nooit aandacht van het andere geslacht. Ik en ook jantje worden hier eenmaal gefrustreerd van.
Ik sterf liever als maagd dan dat ik het met een kort pittig kapsel moet doen. Een kort pittig kapsel is echt een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:15 schreef Der_Kannibale het volgende:
Zo is het nou eenmaal TS. Zodra vrouwen zijn uitgewoond door klootzakken voor een aantal jaar en zekerheid willen kiezen ze pas een nice guy als man. Seks kan je dan vergeten en houd rekening met een kort pittig kapsel.
Owja: Als ze s`avonds naar een "vriendin" gaat kan je er rekening mee houden dat ze wederom uitgewoond wordt door de lokale klootzak.
Die zijn onvindbaar, de eerste groep voert echt de boventoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:17 schreef Guy1243 het volgende:
[..]
Je generaliseert. Er zijn inderdaad vrouwen die op de eerste groep zoals jij beschrijft vallen. Maar ook een heel aantal op de tweede groep..
Ook als ze aardig is natuurlijk he, hypocrietjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik sterf liever als maagd dan dat ik het met een kort pittig kapsel moet doen. Een kort pittig kapsel is echt een nachtmerrie.
Kan mij hier niet in vinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:23 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die zijn onvindbaar, de eerste groep voert echt de boventoon.
Dan doe je sowieso universiteit of ben je goed in sport. Of je hebt een goede cv ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:34 schreef jelfrikandel het volgende:
Nou ik kan je wel zeggen, het ligt helemaal aan jezelf. En dan vooral je uitstraling. Ik ben 1m71, zit niet bij een studentenvereniging maar heb een hele leuke vriendin en voor ik haar aan de haak sloeg, kreeg ik genoeg aandacht van andere meisjes. Nogsteeds op festivals en met uitgaan, alleen ga ik er niet meer op in ofc. :p
Ik ben geen badboy, doe mijn best op school en kom op tijd. Echter communiceer ik niet als een autistische banaan en maak gewoon veel lol en ben met uitgaan en zo heel vrolijk. Dus wat je uitstraalt is belangrijker dan of je op tijd komt of niet.
'Good-guys finish last' 'Friendzone' 'Waarom heeft hij 10 meisjes en ik 0'... Allemaal calimero gedrag. Doe er wat aan en word spontaner en neem initiatief of accepteer het en blijf alleen. Maar stop met huilen uit zelfmedelijden.
Misschien moet je dan ook gewoon op zoek gaan naar onsuccesvolle meisjes van jouw niveau.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dan doe je sowieso universiteit of ben je goed in sport. Of je hebt een goede cv ofzo.
Je moet ergens succesvol in zijn. Kortom je verteld maar een kant van het verhaal.
Not an option at all.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook gewoon op zoek gaan naar onsuccesvolle meisjes van jouw niveau.
Simpel, het antwoord is: Werk aan jezelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
Waarom neem je het de meisjes dan wel kwalijk als jij exact hetzelfde doet?quote:
Ja ik doe uni maar dat weet iemand in de kroeg toch niet. Ik ben niet succesvol, werk wel heel hard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dan doe je sowieso universiteit of ben je goed in sport. Of je hebt een goede cv ofzo.
Je moet ergens succesvol in zijn. Kortom je verteld maar een kant van het verhaal.
Als je aandacht wil moet je jagen, het komt niet vanzelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef Erno-BE het volgende:
Goede dit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:17 schreef Fera het volgende:
Veel mannen denken dat ze falen omdat ze aardig zijn, terwijl ze vaak gewoon wereldvreemd zijn.
Waarom heb je zo'n hekel aan aardige mannen? Dat vind ik best wel, nou ja, tegenvallen van jou, eigenlijk. Nou.quote:
Het zijn net mannen die lekker rondsletten en dan een relatie zoeken met het braafste meisje van de klas.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:15 schreef Der_Kannibale het volgende:
Zo is het nou eenmaal TS. Zodra vrouwen zijn uitgewoond door klootzakken voor een aantal jaar en zekerheid willen kiezen ze pas een nice guy als man. Seks kan je dan vergeten en houd rekening met een kort pittig kapsel.
Owja: Als ze s`avonds naar een "vriendin" gaat kan je er rekening mee houden dat ze wederom uitgewoond wordt door de lokale klootzak.
Heb zo'n gevoel dat mijn ouders mij helemaal niet op kamers willen hebben, een gesprek daarover beginnen is erg lastig dan. Evenals sporten op school of sportvereniging. Al een keer over begonnen maar dat werd door mijn ouders afgewimpeld. Er opnieuw over beginnen is buiten gewoon lastig. En een studentengezelligheidsvereniging zie ik niet zitten door oa de ontgroening.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:41 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Simpel, het antwoord is: Werk aan jezelf.
Ik ben onzeker en introvertquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je aandacht wil moet je jagen, het komt niet vanzelf.
Hoe vaak heb jij een blauwtje gelopen? Hoe vaak heeft de brutale asshole een blauwtje gelopen, denk je?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar aan jezelf werken hoeft niet per se in de sportschool. Je kan ook thuis wat oefeningen doen. Hoe dan ook is het misschien is tijd om aan je ouders te laten zien dat je een stel kloten hebt. Ik stel voor dat je zegt dat je op kamers omdat je als persoon wilt groeien. En dan thuis zitten je daarbij niet helpt. Daarbij zoek een bijbaantje als je die al niet hebt. Als je niks traditioneels kan vinden zoals in de supermarkt. Kijk bij bouwbedrijven of ze weekendhulp nodig hebben bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat mijn ouders mij helemaal niet op kamers willen hebben, een gesprek daarover beginnen is erg lastig dan. Evenals sporten op school of sportvereniging. Al een keer over begonnen maar dat werd door mijn ouders afgewimpeld. Er opnieuw over beginnen is buiten gewoon lastig. En een studentengezelligheidsvereniging zie ik niet zitten door oa de ontgroening.
21quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar aan jezelf werken hoeft niet per se in de sportschool. Je kan ook thuis wat oefeningen doen. Hoe dan ook is het misschien is tijd om aan je ouders te laten zien dat je een stel kloten hebt. Ik stel voor dat je zegt dat je op kamers omdat je als persoon wilt groeien. En dan thuis zitten je daarbij niet helpt. Daarbij zoek een bijbaantje als je die al niet hebt. Als je niks traditioneels kan vinden zoals in de supermarkt. Kijk bij bouwbedrijven of ze weekendhulp nodig hebben bijvoorbeeld.
Je attitude lijkt op die van mc martinquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21
Kutleeftijd, je wordt nergens meer aangenomen.
Doe daar dan wat aan. Waarom verwacht je van vrouwen aandacht als je jezelf niet eens voor vol aanziet? Als je niet jezelf eens neer durft te zetten, in die aandacht gaat staan, waarom zou een wildvreemde je dat dan geven?quote:
je bent piloot van je eigen levenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat mijn ouders mij helemaal niet op kamers willen hebben, een gesprek daarover beginnen is erg lastig dan. Evenals sporten op school of sportvereniging. Al een keer over begonnen maar dat werd door mijn ouders afgewimpeld. Er opnieuw over beginnen is buiten gewoon lastig. En een studentengezelligheidsvereniging zie ik niet zitten door oa de ontgroening.
Que.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan aardige mannen? Dat vind ik best wel, nou ja, tegenvallen van jou, eigenlijk. Nou.
hahahahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ruggengraatloos ben je nog vergeten.
pepperminds is goed voor jou kerel. Of ander promotiewerk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21
Kutleeftijd, je wordt nergens meer aangenomen.
Mc martin?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Guy1243 het volgende:
[..]
Je attitude lijkt op die van mc martin
Ben sociaal en communicatief niet zo vaardig. Ik heb twee meeloopdagen gehad bij accountantskantoren en dat was harstikke leuk, maar ja, de stage is pas over een jaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
pepperminds is goed voor jou kerel. Of ander promotiewerk.
Je moet hele dag praten. En ze nemen je makkelijk aan.
dit dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:31 schreef James_R het volgende:
Ik vind het een beetje bullshit TS.
Je kunt nog zo aardig zijn, maar als je nooit een move maakt bij de vrouwen of alleen maar loopt te hitten op chicks uit jouw league, dan ga je lang vrijgezel blijven.
Maar als ik in mijn omgeving kijk zie ik echt zat gasten met een chick, die absoluut niet moeders mooiste zijn, niet op de zuidas werken en ook niet heel rijk / gespierd zijn...
Daarentegen ken ik ook een paar figuren die wel hoogopgeleid zijn, kasten van kerels zijn, een prima kop hebben, maar zelden tot nooit neuken, omdat ze gewoon ongemakkelijk zijn met vrouwen..
Doe je ineens lullig tegen mij? Jij steunt me toch, bro?quote:
Hij had een nummer over dat het leven kut is.quote:
Ja maar wat doet deze man behalve sportschool? Mbo?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dit dus.
maatje van me ook, prima lichaam sport veel, harstikke aardig, netjes etc etc. En toch al 4 jaar nul komma nul aandacht van de vrouwtjes. Ander maatje van me... niks bijzonders aan hem, beetje arrogant maar krijgt de een na de ander
Mbo inderdaad, is daar wat mis mee?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja maar wat doet deze man behalve sportschool? Mbo?
De belangrijkste factor is gewoon je sociale omgang met vrouwen, alle andere factoren zijn verwaarloosbaar als je rampzalig bent in dat sociale aspect.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:31 schreef James_R het volgende:
Ik vind het een beetje bullshit TS.
Je kunt nog zo aardig zijn, maar als je nooit een move maakt bij de vrouwen of alleen maar loopt te hitten op chicks uit jouw league, dan ga je lang vrijgezel blijven.
Maar als ik in mijn omgeving kijk zie ik echt zat gasten met een chick, die absoluut niet moeders mooiste zijn, niet op de zuidas werken en ook niet heel rijk / gespierd zijn...
Daarentegen ken ik ook een paar figuren die wel hoogopgeleid zijn, kasten van kerels zijn, een prima kop hebben, maar zelden tot nooit neuken, omdat ze gewoon ongemakkelijk zijn met vrouwen..
Weinig sociale status.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Mbo inderdaad, is daar wat mis mee?
Ik zoek juist naar Renske en Sophie, de lieve slimme meisjes, met een representatief uiterlijk. Niet naar Princilla en Kimberly, ze zullen misschien wel goede seks leveren, maar andere kwaliteiten hebben ze niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Mbo inderdaad, is daar wat mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |