En jij denkt dat wanneer hij bijvoorbeeld naar dreamfields gaat mensen ook maar ene zier geven om zijn sociale statusquote:
Als je zo kortzichtig bent gun ik je ook weinig succes bij de vrouwenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zoek juist naar Renske en Sophie, de lieve slimme meisjes, met een representatief uiterlijk. Niet naar Princilla en Kimberly, ze zullen misschien wel goede seks leveren, maar andere kwaliteiten hebben ze niet.
Nooou, een mbo'er kun je op basis van uiterlijk onderscheiden van een studente (wo dus)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
En jij denkt dat wanneer hij bijvoorbeeld naar dreamfields gaat mensen ook maar ene zier geven om zijn sociale status?
Het is niet zo dat je aan hem ziet wat voor opleiding hij heeft gedaan.
Die van de 4U9295 zekerquote:
Wat??quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nooou, een mbo'er kun je op basis van uiterlijk onderscheiden van een studente (wo dus)
Is voor varkens johquote:
Best grappig dat jij denkt dat je IEDEREEN die op het MBO zit ook een bepaald type is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nooou, een mbo'er kun je op basis van uiterlijk onderscheiden van een studente (wo dus)
Ok.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Erg triest inderdaadquote:
Ik denk dat zowel Renske en Sophie als Priscilla en Kimberly niets van je willen weten. Gebaseerd op je posts in dit topic.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zoek juist naar Renske en Sophie, de lieve slimme meisjes, met een representatief uiterlijk. Niet naar Princilla en Kimberly, ze zullen misschien wel goede seks leveren, maar andere kwaliteiten hebben ze niet.
In 2017 of anders in 2919 misschien wel (de eerste categorie dan)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:09 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Renske en Sophie als Priscilla en Kimberly niets van je willen weten. Gebaseerd op je posts in dit topic.
Wat Ben jij een zeikwijfquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jij niet dan, getuige je PoHi?quote:
Je loopt alleen maar Te janken. Ga moeite doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jij niet dan, getuige je PoHi?
Nee, ik wil het niet met Princilla, Kimberly of Samantha doen ookal staat er ¤1 miljoen tegenover.
Of gewoon de uitstraling van een steen, dat helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
TS is persoon 1; confirmed.
Ook is TS;
- waarschijnlijk lelijk
- skinny(fat)
- arm
Gek dat vrouwen niet op je vallen, TS. Je bent namelijk wel echt een catch als ik het zo opsom.
Ligt eraan wat voor steen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of gewoon de uitstraling van een steen, dat helpt ook niet mee.
Dus je zoekt meisjes die out of your league zijn, dat gaat nooit werken natuurlijk.quote:
ik vermoed dat ts in de eerste categorie valt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor steen.
Deze Steen niet nee;
[ afbeelding ]
Deze steen is leuk;
[ afbeelding ]
Ik denk lager. Rapper Steen heeft bitches die in hun reten worden geneukt door anderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik vermoed dat ts in de eerste categorie valt.
Je hele pohi bestaat uit janktopics, jij bent de grootste jankert van Fok, jantjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar Te janken. Ga moeite doen
Die jonge is waarschijnlijk niet zo goed in sport (zoals de meeste, er zijn eigenlijk maar weinig mensen die hun sport op hoog amateurniveau kunnen doen).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
Nummer 1 kan trouwens hetzelfde leven leiden als 2 hoor. Gewoon ook die subcultuur betreden. En hoezo zou hij niet kunnen sporten?Gehandicapt? Hij kan vast wel roeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |