abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:14:35 #276
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_154556124
Ik ben toch een stomme lul. Iedereen haat me en ik ben overal slecht in.
Zelfs op een internetsite haat fucking iedereen me.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:20:42 #277
376238 jantjevertonghen
pi_154556257
Maar goed nieuws mensen. Ik haat jantjevertonghen net zo erg als dat jullie doen.
Ben een karakterloze gore onverlaat. En das kut hoor, als je daar elke dag naar in de spiegel moet kijken.
pi_154556261
pi_154556273
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Maar goed nieuws mensen. Ik haat jantjevertonghen net zo erg als dat jullie doen.
Ben een karakterloze gore onverlaat. En das kut hoor, als je daar elke dag naar in de spiegel moet kijken.
Geen an hero doen bitte.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:22:06 #280
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154556301
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Stop met zeuren en ga werken aan jezelf.
pi_154556332
En natuurlijk. Als je gaat voor neuken gaan wijven voor de lekkerst uitzienden. Jij zou ook geen bostrol naaien als je een model kon krijgen.

En er zijn nu eenmaal meer mannen met rammelende teelballen dan vrouwen met rammelende eierstokken. Dus vrouwen hebben keuze.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:30:51 #282
376238 jantjevertonghen
pi_154556500
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Stop met zeuren en ga werken aan jezelf.
Ja ik ben sterk, ik doe een universitaire studie, ik doe een commissie, ik doe bijbaan, ik heb een relatie, en ik doe sport.

Maar ik heb geen zelfvertrouwen. En zal daarom na mijn studie geen baan krijgen.
pi_154556526
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:30 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Ja ik ben sterk, ik doe een universitaire studie, ik doe een commissie, ik doe bijbaan, ik heb (g)een) relatie, en ik doe sport.
Religiewetenschappen noem ik nou geen serieuze studie.
pi_154556634
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef Erno-BE het volgende:
Het is gewoon een terechte klacht dat meiden op bad-guys vallen, zeg maar jongens die drank en drugs hebben, altijd te laat komen in de les, de les zitten te verkletsen, trots zijn op een 5,5, roken, etc. Die krijgen altijd aandacht. Gewoon nette jongens als ik, die op tijd komen, proberen mee te doen in de les, proberen fatsoenlijke cijfers te halen, niet roken, geen drank en drugs hebben, maar gewoon sociaal en communicatief wat minder vaardig zijn krijgen nooit maar dan ook nooit aandacht van het andere geslacht. Ik en ook jantje worden hier eenmaal gefrustreerd van.
och wat een bullshit. Meisjes vallen (net zoals jongens overigens) op mensen met zelfvertrouwen en humor, en die ook nog een beetje initiatief durven te nemen (en natuurlijk, knap zijn helpt mee).

Die lieve jongens missen vaak het lef om te zeggen dat ze iemand leuk vinden, of om 'de move' te maken. Ze stellen zich op als goede vrienden met 0 procent seksuele verleiding. Tja je kunt wel 10 jaar lang heel aardig tegen iemand doen, en dan denkt die ander, goh wat een aardige vriend! Als je niet durft te zeggen dat je iemand leuk vindt, en je durft ook geen handelingen ( diep in de ogen kijken, aanraken, ietwat meer obvious aanraken, zoenen etc) te verrichten waarmee je laat zien dat je iemand leuk vindt dan gaat die ander dat natuurlijk ook niet weten.

Ow, waarom ik dit weet? Omdat ik zo'n jongen was/ben. In een hele toffe relatie verder, maar vooral omdat ZIJ dat lef wel had.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_154556636
Jantje is 1
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154556773
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef Erno-BE het volgende:
, maar gewoon sociaal en communicatief wat minder vaardig zijn krijgen nooit maar dan ook nooit aandacht van het andere geslacht. Ik en ook jantje worden hier eenmaal gefrustreerd van.
Eeh... dat is nogal logisch he? Want iemand die minder sociaal en communicatief vaardig is, is gewoon minder aantrekkelijk. Dat geldt net zo goed voor vrouwen. Waarom zou je op die sufferd (M/V) afstappen die geen boeiend gesprek weet te voeren, die je niet aan het lachen weet te krijgen en die de hele tijd vreemde dingen zegt en de hele tijd zijn neus ophaalt, als je ook met iemand kunt gaan praten die wel grappig is, boeiende gesprekken kan voeren en leuk contact met je weet te maken. Dat doen mannen net zo goed als vrouwen. Niemand is verplicht om maar uit medelijden met je te gaan daten, zorg gewoon dat je een leuker persoon wordt.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_154559934
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:36 schreef WJMW het volgende:

[..]

och wat een bullshit. Meisjes vallen (net zoals jongens overigens) op mensen met zelfvertrouwen en humor, en die ook nog een beetje initiatief durven te nemen (en natuurlijk, knap zijn helpt mee).

Die lieve jongens missen vaak het lef om te zeggen dat ze iemand leuk vinden, of om 'de move' te maken. Ze stellen zich op als goede vrienden met 0 procent seksuele verleiding. Tja je kunt wel 10 jaar lang heel aardig tegen iemand doen, en dan denkt die ander, goh wat een aardige vriend! Als je niet durft te zeggen dat je iemand leuk vindt, en je durft ook geen handelingen ( diep in de ogen kijken, aanraken, ietwat meer obvious aanraken, zoenen etc) te verrichten waarmee je laat zien dat je iemand leuk vindt dan gaat die ander dat natuurlijk ook niet weten.

Ow, waarom ik dit weet? Omdat ik zo'n jongen was/ben. In een hele toffe relatie verder, maar vooral omdat ZIJ dat lef wel had.
Wat een onzin. Dezelfde onzin dat je op iedere internetpagina leest en totaal wereldvreemd. Als je een meisje voor het eerst ziet en je kijkt elkaar goed in de ogen, dan merk je meteen of ze je wil of niet. Dan kan je niet lang met elkaar praten tot ze met al haar lichaamstaal roept: doe iets! Houd je mond! Raak me aan! Kus me!

Als het niet zo is en je maakt toch een move, dan word je afgewezen. Het slaat nergens op om jezelf dat aan te doen en dan jezelf op de borst te kloppen dat je 'lef' hebt gehad. Als meisjes zelden tot nooit dat aan je laten merken. Dan heb je gewoon een probleem en voor sommige mensen gebeurt het gewoon zelden tot nooit.
pi_154561441
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 18:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Afgunstige manlet gespot

Zijn in mijn ervaring juist totaal niet de lange mensen die er veel waarde aan hechten.
Ik ben juist iemand die NIET tevreden is met mijn 1.86 :( zie je de gainnnssss minder snel
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_154561525
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:36 schreef WJMW het volgende:

[..]

Is een mooi gezegde voor, grow a fucking pair of balls!

ik was vroeger ook zo onzeker als de pest , maar op een bepaald punt ging ik gewoon inzien waarom zou ik dat in godsnaam zijn. Er zijn meer vrouwen dan mannen op de wereld, als ik een blauwtje loop zijn er nog genoeg. Ik dacht als ze me niet accepteren prima, next. Je moet gewoon over die drempel heen. Vrouwen zijn ook maar mensen, geen buitendaardse wezens die je kunnen opeten als je de mist in gaat met ze.

bekritiseer me wat je wilt, maar IEDEREEN kan zich aanpassen en gewoon ballen tonen. Heeft niks te maken met hoe je van binnen bent, als je kans wil maken bij de ladies moet je je aanpassen en niet de hele dag stil in een hoekje zitten en hopen dat ze allemaal op je af komen net als in een Axe reclame!
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:02:38 #290
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_154563424
Ik hoop dat ik in 2017 op kamers mag, zodat ik dan alsnog een leuke hbo-tijd heb, al is het maar voor een jaartje en dat ik in 2017 meer vrouwelijke aandacht kan krijgen.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_154563566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

Ik ben juist iemand die NIET tevreden is met mijn 1.86 :( zie je de gainnnssss minder snel
Ik ben 2 meter en ecto, dus totaal niet herkenbaar dit.
pi_154564758
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:02 schreef Erno-BE het volgende:
Ik hoop dat ik in 2017 op kamers mag, zodat ik dan alsnog een leuke hbo-tijd heb, al is het maar voor een jaartje en dat ik in 2017 meer vrouwelijke aandacht kan krijgen.
Op kamers gaan is een uitstekend idee, maar waarom pas in 2017 en niet al in september?
pi_154564848
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:04:22 #294
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_154565091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:52 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Op kamers gaan is een uitstekend idee, maar waarom pas in 2017 en niet al in september?
Ouders vinden het geen goed plan en aangezien ik twee halfjaar vasn 2016 stage moet lopen, lijkt mij 2017 een mooi moment.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_154565141
Sowieso houden veel vrouwen niet van bčtamannen. Ze willen een man die weet wat hij wil en bereid is voor ze te vechten.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_154565168
Erno BE wat een ernstig verzuurde forever alone maagd ben jij...allemaal kritiek op andere mensen op basis van opleiding maar ondertussen nooit neuken/zoenen whatever...fail
pi_154565191
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Sowieso houden veel vrouwen niet van bčtamannen. Ze willen een man die weet wat hij wil en bereid is voor ze te vechten.
Ja wel...obese, korte pittige kapsels die thuis dominant de skepter willen zwaaien zijn gek op beta's :`)
pi_154565344
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja wel...obese, korte pittige kapsels die thuis dominant de skepter willen zwaaien zijn gek op beta's :`)
Ja maar daar moet je je pik niet in willen steken.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:13:36 #299
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_154565347
Dit topic is geniaal, en nu een slotje
Nadia, this tea is excellent!
pi_154565358
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Erno BE wat een ernstig verzuurde forever alone maagd ben jij...allemaal kritiek op andere mensen op basis van opleiding maar ondertussen nooit neuken/zoenen whatever...fail
Wat heb jij en wat heeft hij aan zo'n reactie? Neem hem dan mee en laat zien hoe het moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')