Ja! Ik stem voor een...quote:
Zoenend met elkaar is optioneel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja! Ik stem voor een...
Sexy foto van hoink en tardis
hoinkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben niet zo van die yaoidoadskfa;jf dingetjes.
Overal is een prijs voor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben niet zo van die yaoidoadskfa;jf dingetjes.
Dit vind ik nog viezer dan met TARDIS tongworstelen. Een meisje dat in de veronderstelling is dat de wereld te koop is.quote:
quote:
Ik zou het doen voor gratisquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog viezer dan met TARDIS tongworstelen. Een meisje dat in de veronderstelling is dat de wereld te koop is.
Deze instelling zegt veel over je pixel.
Oh godver, dat zou ook nog kunnen ja. Maar dat verklaart die rotkop niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Poppers joh. Het is toch een flikker of niet?
Een sluit het ander niet uit.quote:
Eentje is vanwege zijn drugsgebruik ontslagen, de rest heeft het nog wel onder controle.quote:
Laat ik mijn vriend bij jouw vriendin dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen we even een towerbridge sessie plannen anders?
hij is er wel een type voorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Een sluit het ander niet uit.
[..]
Eentje is vanwege zijn drugsgebruik ontslagen, de rest heeft het nog wel onder controle.
Die hoeft zulke dingen toch niet te weten joh.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef pixelbitty het volgende:
Laat ik mijn vriend bij jouw vriendin dan?
Okeuj!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die hoeft zulke dingen toch niet te weten joh.
Sluit 'm op in je huis, neem de sleutels mee, gooi die bij mij door de brievenbus en dan laat ik 'm over een uurtje weer los. Opgelost.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Laat ik mijn vriend bij jouw vriendin dan?
Jij hebt wel vertrouwen in TARDIS. en mijn neukcapaciteiten zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:10 schreef LompeHork het volgende:
Sluit 'm op in je huis, neem de sleutels mee, gooi die bij mij door de brievenbus en dan laat ik 'm over een uurtje weer los. Opgelost.
Hij is best handig, ik denk dat hij em dan al door het raam geboekt is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sluit 'm op in je huis, neem de sleutels mee, gooi die bij mij door de brievenbus en dan laat ik 'm over een uurtje weer los. Opgelost.
Beetje huilend toe laten kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon op de bank laten wachten terwijl je gepompt word
Een last-minute zeker?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:11 schreef pixelbitty het volgende:
Hij is best handig, ik denk dat hij em dan al door het raam geboekt is.
Ja toch? Tijd zat. Kan je ook nog even douchen achteraf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt wel vertrouwen in TARDIS. en mijn neukcapaciteiten zeg.
Wacht, dus je bent handig als je een raam open kan doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hij is best handig, ik denk dat hij em dan al door het raam geboekt is.
Is daar niet een term voor? :squote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Beetje huilend toe laten kijken inderdaad.
Alleen als je er doorheen boekt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja toch? Tijd zat. Kan je ook nog even douchen achteraf.
[..]
Wacht, dus je bent handig als je een raam open kan doen?
Cuckold ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is daar niet een term voor? :s
[..]
Alleen als je er doorheen boekt.
Same hierquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, shit, was al in de veronderstelling dat ik handig was. Boeken heb ik wat meer moeite mee.
Die opmerking word alweer lekker uit z'n verband getrokkenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:12 schreef LompeHork het volgende:
Wacht, dus je bent handig als je een raam open kan doen?
Zal jou eens lekker uit je verband trekken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die opmerking word alweer lekker uit z'n verband getrokken
Dit was serieus het eerste wat er door mijn koppie schoot.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:16 schreef Matip het volgende:
Zal jou eens lekker uit je verband trekken.
Definieer afspreken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
Een chick wil gaan afspreken maar ik ontdekte zojuist dat ze een vriend heeft, wat moet ik gaan doen mijn wijze fokkers?
Vraag of haar vriend wil kijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
Een chick wil gaan afspreken maar ik ontdekte zojuist dat ze een vriend heeft, wat moet ik gaan doen mijn wijze fokkers?
Gewoon neuken natuurlij, tjonge jonge zeg. In een goal met een keeper kan je toch ook nogsteeds scoren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
is ze neukbaar?quote:
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gewoon neuken natuurlij, tjonge jonge zeg. In een goal met een keeper kan je toch ook nogsteeds scoren.
Is dat jouw intuitie of waren dat haar eigen bewoordingen, al dan niet vertaald met de dichterlijke vrijheid die ieder is toebedeeld?quote:
Towerbridgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen we even een towerbridge sessie plannen anders?
Heb jij dat wel eens gedaan Niels?quote:
Danku.quote:
Nee. Wel gezien tijdens ontbijt dat een marinier dat liet zien op een grote flatscreen.quote:
Gvdquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in Thailand met een ladyboy en een echte dame.
Die flamboyante flikkers gebruiken altijd coke, kijk naar een Freddy Mquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Poppers joh. Het is toch een flikker of niet?
Ik de volgende dag naar een kapper om me te laten scheren. Schoot die chinees uit, dus een sneetje in m'n gezicht. Boodt 'ie z'n dochter aan om het goed te maken.quote:
Is dit echt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik de volgende dag naar een kapper om me te laten scheren. Schoot die chinees uit, dus een sneetje in m'n gezicht. Boodt 'ie z'n dochter aan om het goed te maken.
Maar ze valt dus op dikkies?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef BozeHaas het volgende:
ah oke dan maar neuken, wist dat ik op jullie kon rekenen
Nam jij zijn aanbod aan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik de volgende dag naar een kapper om me te laten scheren. Schoot die chinees uit, dus een sneetje in m'n gezicht. Boodt 'ie z'n dochter aan om het goed te maken.
Bot mes. Ik laat me alleen nog maar scheren door italianen en turken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit echt?en uitschieten? hij wou gewoon ook een chinees van je maken. Ik ken dat soort lui wel, echt walgelijk gedrag.
Colberts naar de stomerij brengenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
Net twee colberts naar de stomerij, 23,50 wtf
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in Thailand met een ladyboy en een echte dame.
Noem je TARDIS. nu een homo!?quote:
Ik sta nogsteeds open voor foto's van jou en Hoink samenquote:
Ik begrijp dat dus niet he. Waarom wil je twee mannen zien zoenen als hetero vrouw.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:43 schreef pixelbitty het volgende:
Ik sta nogsteeds open voor foto's van jou en Hoink samen.
Nou, ik ook zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik sta nogsteeds open voor foto's van jou en Hoink samen.
hey vriend, ik ben blij dat je er weer bentquote:
Zou je liever met mij tongen en dan 200 euro moeten betalen of met 2NutZ en 200 euro krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus niet he. Waarom wil je twee mannen zien zoenen als hetero vrouw.
waarom vind jij twee zoenende vrouwen geil als hetero man?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus niet he. Waarom wil je twee mannen zien zoenen als hetero vrouw.
Ik begrijp het zelf ook niet zo goedquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom vind jij twee zoenende vrouwen geil als hetero man?
Dit is wel een interessante stellingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom vind jij twee zoenende vrouwen geil als hetero man?
interessantdoenerij ditquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
Net twee colberts naar de stomerij, 23,50 wtf
Huehuewhequote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou je liever met mij tongen en dan 200 euro moeten betalen of met 2NutZ en 200 euro krijgen.
u-huhquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:48 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja precies gwn spraytje febreze toch
Ik zou dan eerst met 2nutz zoenen en 200 krijgen, zodat ik daarna met jou mag zoenen voor 200 euroquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou je liever met mij tongen en dan 200 euro moeten betalen of met 2NutZ en 200 euro krijgen.
Dat jij geen colberts hebt hoeft niet te betekenen dat iemand anders die zijn colberts naar de stomerij brengt interessant doet hoor. ;squote:
Temazepam.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef Aberella het volgende:
Moet volgende week 16 uur vliegen hebben jullie tips om me te vermaken
onzekere reactie ditquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben godverdomme interessant, kom niet stoer doe uit de klauwen gewassen grijze muis
denk aan onsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef Aberella het volgende:
Beetje stereotype.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bot mes. Ik laat me alleen nog maar scheren door italianen en turken.
Mentaal gezonde mensen.quote:
Waar gaat de reis heen?quote:
Er zijn 2 mensen voor nodig om te zoenen en ik weiger. Dus geen 200 voor jou.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst met 2nutz zoenen en 200 krijgen, zodat ik daarna met jou mag zoenen voor 200 euro
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef Aberella het volgende:
Boek. Geen tablet. Helpt wel, toch is een goed boek beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef Aberella het volgende:
jij bepaalt toch niet of iemand meer van films houdt dan van lezenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Boek. Geen tablet. Helpt wel, toch is een goed boek beter.
Die grap had ik al gemaakt jonge.quote:
Ja, ik moest toch een plaatje zoekenquote:
Ze vraagt om een tip.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bepaalt toch niet of iemand meer van films houdt dan van lezen
quote:
je brengt je mening als een feitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze vraagt om een tip.
Waar bemoei je je mee?
Bij mij werkt een boek goed. Wellicht voor een ander ook.
Dat jij het niets vindt is je eigen probleem.
En dan zo'n halve strip nemen voor je gaat vliegen dan slaap je gegarendeerdquote:
Nee. Ik heb ge-edit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je brengt je mening als een feit
Vertel het hem gewoon idd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze vraagt om een tip.
Waar bemoei je je mee?
Bij mij werkt een boek goed op intercontinentale vluchten. Wellicht werkt dat voor een ander ook zo.
Dat jij het niets vindt is je eigen probleem.
Gegarandeerd ademhalingsdepressie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan zo'n halve strip nemen voor je gaat vliegen dan slaap je gegarendeerd
oh oke, fout geinsitgpereteert ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ge-edit.
Ik leg mijn mening zeker niet op als zijnde feiten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:55 schreef niels0 het volgende:
Boek. Geen tablet. Helpt wel, toch is vind ik een goed boek beter.
Wel eentje met e-inkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:06 schreef Aberella het volgende:
Ga denk ik een e-reader halen. Boek heb ik na een uur uit
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:06 schreef Aberella het volgende:
Tablet vind ik dan makkelijker. 8 uur batterij en je kunt er meer mee dan slechts boeken lezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:06 schreef Aberella het volgende:
leest toch beduidend kutter vriend.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tablet vind ik dan makkelijker. 8 uur batterij en je kunt er meer mee dan slechts boeken lezen.
Handige machientjes vind ik.
e-reader gaat denkik langer mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tablet vind ik dan makkelijker. 8 uur batterij en je kunt er meer mee dan slechts boeken lezen.
Boek na een uur uit.quote:
E-reader is in de zon sowieso handiger.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van die zoeklicht boekjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Boek na een uur uit.
[..]
E-reader is in de zon sowieso handiger.
Ik lees liever van papier. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
leest toch beduidend kutter vriend.
ja maar een e-reader kan je niet vergelijken met een tablet als het op het lezen van tekst aankomt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik lees liever van papier. Dat moge duidelijk zijn.
Waarom wil je de wereld kapot hebben?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik lees liever van papier. Dat moge duidelijk zijn.
Is dit ook een feit vriend?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef Le_Professeur het volgende:
ja maar een e-reader kan je niet vergelijken met een tablet als het op het lezen van een boek aankomt.
Dan lees je van een e-reader, scheelt een hoop papier en dus bomenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik ben een optimist en heb dus het beste met iedereen vóór.
hoeveel boeken maak je gemiddeld van een deftige boom? #durftevragenaannutzquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan lees je van een e-reader, scheelt een hoop papier en dus bomen
ben wel srs benieuwd of zo'n e-reader beter voor het milieu isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Indd. Ik ga mezelf niet heilig verklaren hier.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie vraag, ja. Denk aan het eind vd streep dat het weinig scheelt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben wel srs benieuwd of zo'n e-reader beter voor het milieu is
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoeveel boeken maak je gemiddeld van een deftige boom? #durftevragenaannutz
ligt eraan hoeveel boeken je normaliter zelf zou kopen. Naar de bieb gaan is nog beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben wel srs benieuwd of zo'n e-reader beter voor het milieu is
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie vraag, ja. Denk aan het eind vd streep dat het weinig scheelt.
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk
Papier kun je recyclen en hoeft niet uit China te komen noch zit het vol met zware metalen en weet ik het wat allemaal. Best interessant.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel boeken je normaliter zelf zou kopen. Naar de bieb gaan is nog beter.
heb hybride dus ik ben milieu bewustquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
tenzij je met de auto naar de bieb gaat iedere dag
ga gewoon fietsen, zonder smering, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
heb hybride dus ik ben milieu bewust
Alle bibliotheken sluiten langzaamaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel boeken je normaliter zelf zou kopen. Naar de bieb gaan is nog beter.
Bewust van je bijtelling.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zijn er ook hybride tractoren?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja maar in de bieb kan je de creep uithangen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
omg was er maar een alternatieve informatie bron
Ja, zat. Hydrostaten voornamelijk maar ook wel half of volledig electrisch.quote:
of als vrouw voor de webcam masturberenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar in de bieb kan je de creep uithangen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
omg was er maar een alternatieve informatie bron
Niemand kan mijn bolle boi swag weerstaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje stereotype.
[..]
Mentaal gezonde mensen.
;p
Of je snotjes afvegen aan de pagina'squote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de ultieme droom van iedere bibliocreepquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
of als vrouw voor de webcam masturberen
Als man ook hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
of als vrouw voor de webcam masturberen
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ieelll klaarkomen in een boek oke, maar snot?
plakje spek in de koran doen of geld vastplakken in de bijbelquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was het wel lekker?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niemand kan mijn bolle boi swag weerstaan
Hij wel weerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
plakje spek in de koran doen of geld vastplakken in de bijbel
Patat, lul. Nep Rotterdammerquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
plakje spek in de koran doen of geld vastplakken in de bijbel
quote:
Haha tofquote:
Maar je wil je uren lang boeken lezen op zo'n klein kutschermpje?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef Aberella het volgende:
Oh ik kan ook gwn boeken op mijn iphone zetten
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef Aberella het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef Aberella het volgende:
als dit serieus is dan bijt ik mijn linker- teelbal af.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar je wil je uren lang boeken lezen op zo'n klein kutschermpje?
Wil je dit GoPro'en?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als dit serieus is dan bijt ik mijn linker- teelbal af.
Een rare handeling om uit te voeren naar aanleiding van een opmerking van een wildvreemde op het internet, maar ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als dit serieus is dan bijt ik mijn linker- teelbal af.
ik kan er toch niet bij lol xxd hahahquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een rare handeling om uit te voeren naar aanleiding van een opmerking van een wildvreemde op het internet, maar ieder z'n ding.
iks deequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan er toch niet bij lol xxd hahah
Is niet goed voor je oogjes bby beter e readerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef Aberella het volgende:
ik ken je toch schatquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:08 schreef Aberella het volgende:
Oke was grapje mensen ik heb geeneens boeken op mijn iphone
Saundersvolk zegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Help! Verliefd op m'n ex met vriendin en kinderen
Het is wel weer heel erg treurig dit iddquote:
maitenbikequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef Neverknown het volgende:
Heeft hier iemand verstand van mountainbikes?
quote:
Nee maar ik ken wel iemand die de fiets van Jan Janssen verkooptquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef Neverknown het volgende:
mountainbikeboy1990quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef Neverknown het volgende:
Gewoon downhill in Oostenrijk met 60 km/hquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:36 schreef niels0 het volgende:
Beetje veldrijden op een mountainbike is wel leuk om te doen.
Ik deed meestal de Broekpolder.
veldrijden op een mountainbike? doetje.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:36 schreef niels0 het volgende:
Da's wel vet ja. Met zo'n extra dikke achtervelg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gewoon downhill in Oostenrijk met 60 km/h
Precies, ik vond het in ieder geval erg tof!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Da's wel vet ja. Met zo'n extra dikke achtervelg.
Ja leuk man, de polder op een mountainbike.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:36 schreef niels0 het volgende:
Ik was arm toen, maar had een goeie fiets en de Broekpolder lag in de buurt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja leuk man, de polder op een mountainbike.
wat zei de fietsenmaker toen je het hem vroegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:45 schreef Neverknown het volgende:
Wil fietsje kopen voor vader.
Maar m'n vader is een klein mannetje.
1,66 denk ik.
Nu heb je een fiets van 17 inch maar die is eigenlijk voor de mannen tussen de 1,70 en 1,75 m.
Maar er is niet heel veel keuze voor kleine mannen daar. Dan heb je nog 14 inch is voor mannen van 1,55/1,65
Maar lijkt me wat te klein # issues
Echt weinig keuzes voor kleine mannetjes...
Zit te denken om 17 inch te pakken maar dan wel 10 cm te groot voor hem
Je moet de framehoogte checken,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:45 schreef Neverknown het volgende:
1,66 denk ik.
Nu heb je een fiets van 17 inch maar die is eigenlijk voor de mannen tussen de 1,70 en 1,75 m.
Maar er is niet heel veel keuze voor kleine mannen daar. Dan heb je nog 14 inch is voor mannen van 1,55/1,65
Niet als de ketting er af ligt, dan trapt ie best lichtjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
en of de banden hard genoeg zijn anders trapt het zo zwaar
heb ook nog wel iets waar je in mag knijpen.quote:
wat hebben we er dan aan, als je niet eens weet hoe veel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:48 schreef niels0 het volgende:
Ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel fietsen er van me gestolen zijn.
Zal een in jou knijpen.quote:
Gewoon kinderzitje op de zadel vastmaken, meloewa.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:45 schreef Neverknown het volgende:
1,66 denk ik.
quote:
Zo snapt meloewa het beter.quote:
Daarom terugpikken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:48 schreef niels0 het volgende:
Ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel fietsen er van me gestolen zijn.
Hoezo, moet je je band laten plakken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:53 schreef Aberella het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de fietsenmaker maar dat is 100 jaar lopen
pak 17 inch, dan wordt hij tenminste niet raar aangekeken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:45 schreef Neverknown het volgende:
1,66 denk ik.
wat wil je wetenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef Neverknown het volgende:
Moeilijk hé, zo'n fietsquote:
waarom moet je naar de local bike shop danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:57 schreef Aberella het volgende:
Dus nu doe ik alles met de auto. Moeten ze maar dichterbij een fietsenmaker maken#fuckthesystem
Voor d'r lekke band, en kapotte lampjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom moet je naar de local bike shop dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |