Ik zou dan eerst met 2nutz zoenen en 200 krijgen, zodat ik daarna met jou mag zoenen voor 200 euroquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou je liever met mij tongen en dan 200 euro moeten betalen of met 2NutZ en 200 euro krijgen.
Dat jij geen colberts hebt hoeft niet te betekenen dat iemand anders die zijn colberts naar de stomerij brengt interessant doet hoor. ;squote:
Temazepam.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef Aberella het volgende:
Moet volgende week 16 uur vliegen hebben jullie tips om me te vermaken
onzekere reactie ditquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben godverdomme interessant, kom niet stoer doe uit de klauwen gewassen grijze muis
denk aan onsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef Aberella het volgende:
Beetje stereotype.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bot mes. Ik laat me alleen nog maar scheren door italianen en turken.
Mentaal gezonde mensen.quote:
Waar gaat de reis heen?quote:
Er zijn 2 mensen voor nodig om te zoenen en ik weiger. Dus geen 200 voor jou.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst met 2nutz zoenen en 200 krijgen, zodat ik daarna met jou mag zoenen voor 200 euro
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef Aberella het volgende:
Boek. Geen tablet. Helpt wel, toch is een goed boek beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef Aberella het volgende:
jij bepaalt toch niet of iemand meer van films houdt dan van lezenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Boek. Geen tablet. Helpt wel, toch is een goed boek beter.
Die grap had ik al gemaakt jonge.quote:
Ja, ik moest toch een plaatje zoekenquote:
Ze vraagt om een tip.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bepaalt toch niet of iemand meer van films houdt dan van lezen
quote:
je brengt je mening als een feitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze vraagt om een tip.
Waar bemoei je je mee?
Bij mij werkt een boek goed. Wellicht voor een ander ook.
Dat jij het niets vindt is je eigen probleem.
En dan zo'n halve strip nemen voor je gaat vliegen dan slaap je gegarendeerdquote:
Nee. Ik heb ge-edit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je brengt je mening als een feit
Vertel het hem gewoon idd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze vraagt om een tip.
Waar bemoei je je mee?
Bij mij werkt een boek goed op intercontinentale vluchten. Wellicht werkt dat voor een ander ook zo.
Dat jij het niets vindt is je eigen probleem.
Gegarandeerd ademhalingsdepressie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan zo'n halve strip nemen voor je gaat vliegen dan slaap je gegarendeerd
oh oke, fout geinsitgpereteert ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ge-edit.
Ik leg mijn mening zeker niet op als zijnde feiten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:55 schreef niels0 het volgende:
Boek. Geen tablet. Helpt wel, toch is vind ik een goed boek beter.
Wel eentje met e-inkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:06 schreef Aberella het volgende:
Ga denk ik een e-reader halen. Boek heb ik na een uur uit
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:06 schreef Aberella het volgende:
Tablet vind ik dan makkelijker. 8 uur batterij en je kunt er meer mee dan slechts boeken lezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:06 schreef Aberella het volgende:
leest toch beduidend kutter vriend.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tablet vind ik dan makkelijker. 8 uur batterij en je kunt er meer mee dan slechts boeken lezen.
Handige machientjes vind ik.
e-reader gaat denkik langer mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tablet vind ik dan makkelijker. 8 uur batterij en je kunt er meer mee dan slechts boeken lezen.
Boek na een uur uit.quote:
E-reader is in de zon sowieso handiger.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van die zoeklicht boekjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Boek na een uur uit.
[..]
E-reader is in de zon sowieso handiger.
Ik lees liever van papier. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
leest toch beduidend kutter vriend.
ja maar een e-reader kan je niet vergelijken met een tablet als het op het lezen van tekst aankomt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik lees liever van papier. Dat moge duidelijk zijn.
Waarom wil je de wereld kapot hebben?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik lees liever van papier. Dat moge duidelijk zijn.
Is dit ook een feit vriend?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef Le_Professeur het volgende:
ja maar een e-reader kan je niet vergelijken met een tablet als het op het lezen van een boek aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |