Dan lees je van een e-reader, scheelt een hoop papier en dus bomenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik ben een optimist en heb dus het beste met iedereen vóór.
hoeveel boeken maak je gemiddeld van een deftige boom? #durftevragenaannutzquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan lees je van een e-reader, scheelt een hoop papier en dus bomen
ben wel srs benieuwd of zo'n e-reader beter voor het milieu isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Indd. Ik ga mezelf niet heilig verklaren hier.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie vraag, ja. Denk aan het eind vd streep dat het weinig scheelt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben wel srs benieuwd of zo'n e-reader beter voor het milieu is
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoeveel boeken maak je gemiddeld van een deftige boom? #durftevragenaannutz
ligt eraan hoeveel boeken je normaliter zelf zou kopen. Naar de bieb gaan is nog beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben wel srs benieuwd of zo'n e-reader beter voor het milieu is
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie vraag, ja. Denk aan het eind vd streep dat het weinig scheelt.
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk
Papier kun je recyclen en hoeft niet uit China te komen noch zit het vol met zware metalen en weet ik het wat allemaal. Best interessant.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel boeken je normaliter zelf zou kopen. Naar de bieb gaan is nog beter.
heb hybride dus ik ben milieu bewustquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
tenzij je met de auto naar de bieb gaat iedere dag
ga gewoon fietsen, zonder smering, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
heb hybride dus ik ben milieu bewust
Alle bibliotheken sluiten langzaamaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel boeken je normaliter zelf zou kopen. Naar de bieb gaan is nog beter.
Bewust van je bijtelling.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zijn er ook hybride tractoren?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja maar in de bieb kan je de creep uithangen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
omg was er maar een alternatieve informatie bron
Ja, zat. Hydrostaten voornamelijk maar ook wel half of volledig electrisch.quote:
of als vrouw voor de webcam masturberenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar in de bieb kan je de creep uithangen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
omg was er maar een alternatieve informatie bron
Niemand kan mijn bolle boi swag weerstaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje stereotype.
[..]
Mentaal gezonde mensen.
;p
Of je snotjes afvegen aan de pagina'squote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar in de bieb kan je de creep uithangen.
de ultieme droom van iedere bibliocreepquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
of als vrouw voor de webcam masturberen
Als man ook hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
of als vrouw voor de webcam masturberen
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ieelll klaarkomen in een boek oke, maar snot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |