Ja! Ik stem voor een...quote:
Zoenend met elkaar is optioneel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja! Ik stem voor een...
Sexy foto van hoink en tardis
hoinkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben niet zo van die yaoidoadskfa;jf dingetjes.
Overal is een prijs voor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben niet zo van die yaoidoadskfa;jf dingetjes.
Dit vind ik nog viezer dan met TARDIS tongworstelen. Een meisje dat in de veronderstelling is dat de wereld te koop is.quote:
quote:
Ik zou het doen voor gratisquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog viezer dan met TARDIS tongworstelen. Een meisje dat in de veronderstelling is dat de wereld te koop is.
Deze instelling zegt veel over je pixel.
Oh godver, dat zou ook nog kunnen ja. Maar dat verklaart die rotkop niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Poppers joh. Het is toch een flikker of niet?
Een sluit het ander niet uit.quote:
Eentje is vanwege zijn drugsgebruik ontslagen, de rest heeft het nog wel onder controle.quote:
Laat ik mijn vriend bij jouw vriendin dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen we even een towerbridge sessie plannen anders?
hij is er wel een type voorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Een sluit het ander niet uit.
[..]
Eentje is vanwege zijn drugsgebruik ontslagen, de rest heeft het nog wel onder controle.
Die hoeft zulke dingen toch niet te weten joh.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef pixelbitty het volgende:
Laat ik mijn vriend bij jouw vriendin dan?
Okeuj!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die hoeft zulke dingen toch niet te weten joh.
Sluit 'm op in je huis, neem de sleutels mee, gooi die bij mij door de brievenbus en dan laat ik 'm over een uurtje weer los. Opgelost.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Laat ik mijn vriend bij jouw vriendin dan?
Jij hebt wel vertrouwen in TARDIS. en mijn neukcapaciteiten zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:10 schreef LompeHork het volgende:
Sluit 'm op in je huis, neem de sleutels mee, gooi die bij mij door de brievenbus en dan laat ik 'm over een uurtje weer los. Opgelost.
Hij is best handig, ik denk dat hij em dan al door het raam geboekt is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sluit 'm op in je huis, neem de sleutels mee, gooi die bij mij door de brievenbus en dan laat ik 'm over een uurtje weer los. Opgelost.
Beetje huilend toe laten kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon op de bank laten wachten terwijl je gepompt word
Een last-minute zeker?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:11 schreef pixelbitty het volgende:
Hij is best handig, ik denk dat hij em dan al door het raam geboekt is.
Ja toch? Tijd zat. Kan je ook nog even douchen achteraf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt wel vertrouwen in TARDIS. en mijn neukcapaciteiten zeg.
Wacht, dus je bent handig als je een raam open kan doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hij is best handig, ik denk dat hij em dan al door het raam geboekt is.
Is daar niet een term voor? :squote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Beetje huilend toe laten kijken inderdaad.
Alleen als je er doorheen boekt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja toch? Tijd zat. Kan je ook nog even douchen achteraf.
[..]
Wacht, dus je bent handig als je een raam open kan doen?
Cuckold ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is daar niet een term voor? :s
[..]
Alleen als je er doorheen boekt.
Same hierquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, shit, was al in de veronderstelling dat ik handig was. Boeken heb ik wat meer moeite mee.
Die opmerking word alweer lekker uit z'n verband getrokkenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:12 schreef LompeHork het volgende:
Wacht, dus je bent handig als je een raam open kan doen?
Zal jou eens lekker uit je verband trekken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die opmerking word alweer lekker uit z'n verband getrokken
Dit was serieus het eerste wat er door mijn koppie schoot.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:16 schreef Matip het volgende:
Zal jou eens lekker uit je verband trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |