abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154508159
Sindskort spreek ik weer af met mijn ex. Mijn ex heeft alleen wel een vriendin en kinderen.

Dit is nu al zo'n twee maanden bezig en we hebben het echt heel leuk samen, hij gaat dus vreemd!
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn. Hij gaf aan dat hij het allemaal heel er moeilijk vond en bang was voor ellende en dus moest na denken wat hij nou precies wilde. Hij vond dat we elkaar een beetje met rust moesten laten (we hadden namelijk echt dagelijks contact via de app).

Dit hebben we een week vol gehouden en daarna was het weer leuk, alleen hij is ongeveer een maand niet geweest. Tot vorige week zondag, toen kwam hij weer langs, en dinsdag en afgelopen zaterdag en uiteraard weer elke dag contact. Zaterdag was ook weer heel erg leuk en gezellig, maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders. Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.

Na een paar uur kon ik het niet laten en heb ik zijn naam geappt met vraagteken en ja hoor antwoord. Hij vermoede dat z'n vriendin wat door had, heel kort heb ik hem hier over gesproken want toen ik vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik weer geen antwoord. Maandag vroeg ik hem hoe het ging, wel goed en vroeg ook hoe het hier ging. Ik heb hem toen gelijk voor de voeten gegooid dat mij dit niet lekker zat en ik mij door zn gedrag onzeker voelde.

Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef. En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen. Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat. Ik heb hem daarom ook gister gezegd dat hij mij de indruk had gegeven dat hij meer wilde en ik dit dus niet eerlijk van hem vond. Daarop zei hij 'dat is zo. Maar zet wel heel wat op het spel'. Dus hij wil/wilde wel meer?!?!

Maar waarom dan nu opeens dit?!?! Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....

Maar goed, verder ben ik in het gesprek duidelijk geweest gister, heb als laatste gezegd dat als hij niet gelukkig is in zn relatie dat hij voor zichzelf moet kiezen en dat er wel een weg komt voor zn kinderen, hij is echt niet de enige wie dit over komt en samen kunnen we het aan, zn kinderen zijn bij mij welkom en dat weet hij. En als ik hem tijd moet geven dat ik dit wel wil doen, maar moest hij nu wel zeggen wat hij wilde. Waarop hij dus zei; ik moet nadenken. Daarna dus niks meer gehoord.

Waarom zegt hij eerst dat we er beter mee kunnen stoppen en vervolgens zegt ik moet nadenken? Hij geeft zelf ook aan dat hij meer wilde (omdat ik zei dat hij mij die indruk gaf).

Hij weet dat ik mij hierdoor kut voel en als hij al een keus had gemaakt en voor zn gezin had gekozen had hij niet als laatste gezegd; ik moet nadenken......toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 21-07-2015 10:44:07 (Enters...) ]
pi_154508236
Wow, laat jij je even gebruiken zeg. Als hij echt bij je had willen zijn, was hij dat al laaaang geweest. Jij accepteert een tweederangspositie, en je gaat het waarschijnlijk nooit halen naar de eersterangspositie. En hij? Hij heeft het lekker makkelijk zo. Vind je het zelf ook niet walgelijk wat hij doet?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:46:07 #3
92279 N.icka
Windforce 11
pi_154508247
Laat die vent met rust, hij heeft vriendin en kindren...bah
pi_154508253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:45 schreef Toeps het volgende:
Wow, laat jij je even gebruiken zeg. Als hij echt bij je had willen zijn, was hij dat al laaaang geweest. Jij accepteert een tweederangspositie, en je gaat het waarschijnlijk nooit halen naar de eersterangspositie. En hij? Hij heeft het lekker makkelijk zo. Vind je het zelf ook niet walgelijk wat hij doet?
Dit vat 't wel samen denk ik...
Ja doei.
pi_154508259
De problemen ontstaan door zijn frustratie dat jij je plek als misstress niet kent.

Deal with it of stop ermee
pi_154508274
quote:
Zij is op zijn minst even walgelijk.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 10:51:43 #7
441859 crew  Lenny77
pi_154508335
Ook al gaat hij er in mee, die man heeft een gezin. Laat het met rust en zoek iemand die vrijgezel is.
Of wees idd tevreden met je rol van minnares.
Je kan trouwens niet verwachten dat iemand zijn hele leven achterlaat en zijn gezin verwoest voor een paar weekjes met jou. Daar zal heel wat meer tijd overheen moeten gaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:53:04 #8
444825 lydeseven
Shanghai, China
pi_154508355
Hoe kun je dit in hemelsnaam doen. Hij heeft een vrouw en kinderen. Wat denk je dat er met die kindjes gebeurt als papa en mama gaan scheiden?

Natuurlijk is hij ook slecht bezig, maar dat jij ermee instemt dat hij vreemdgaat vind ik ook een kwalijke zaak.

Laat dit alsjeblieft gaan.
Wie niet slim is moet sterk zijn.
zijt ook gij bereidt?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:53:55 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154508376
"Help! Mijn ex met gezin rommelt sinds twee maanden met mij in het geniep en nu verwacht ik dat hij zijn gezin voor mij verlaat."

Wat een catch, deze kerel! Gefeliciteerd!
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 10:55:13 #10
138438 crew  Pizzakoppo
pi_154508388
Zowel jij als de man zijn walgelijke figuren, wat dat betreft passen jullie dus wel bij elkaar.
pi_154508493
Als jij nog met enige regelmaat zijn paarsgepunte lans in je wil voelen kloppen kun je maar beter accepteren dat je #2 bent en koest houden.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:01:27 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_154508495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef lydeseven het volgende:
Wat denk je dat er met die kindjes gebeurt als papa en mama gaan scheiden?
De wet dat de kindjes door de shredder moeten bij een scheiding is toch afgeschaft?
Ik ga naar huis.
pi_154508499
nietzmeneer O+.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:02:16 #14
444825 lydeseven
Shanghai, China
pi_154508511
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:01 schreef nietzman het volgende:

[..]

De wet dat de kindjes door de shredder moeten bij een scheiding is toch afgeschaft?
_O-
Wie niet slim is moet sterk zijn.
zijt ook gij bereidt?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:04:11 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154508555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef lydeseven het volgende:
Wat denk je dat er met die kindjes gebeurt als papa en mama gaan scheiden?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:17:55 #16
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154508807
Dat het je ex is, en jij dus niet de moeder van zijn kinderen bent geworden, heeft toch vast ook een reden.

Laat het gaan, zoek lekker iemand die vrijgezel is.
pi_154509804
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Sindskort spreek ik weer af met mijn ex. Mijn ex heeft alleen wel een vriendin en kinderen.

Dit is nu al zo'n twee maanden bezig en we hebben het echt heel leuk samen, hij gaat dus vreemd!
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn. Hij gaf aan dat hij het allemaal heel er moeilijk vond en bang was voor ellende en dus moest na denken wat hij nou precies wilde. Hij vond dat we elkaar een beetje met rust moesten laten (we hadden namelijk echt dagelijks contact via de app).

Dit hebben we een week vol gehouden en daarna was het weer leuk, alleen hij is ongeveer een maand niet geweest. Tot vorige week zondag, toen kwam hij weer langs, en dinsdag en afgelopen zaterdag en uiteraard weer elke dag contact. Zaterdag was ook weer heel erg leuk en gezellig, maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders.
Zo groot is het verschil niet hoe hij doet en blijft doen. Omdat het kan, jij laat het toe. Want wat gebeurt er na die maand nauwelijks contact? Oh, dan is het gelijk weer gezellig! Daar klamp jij je wanhopig aan vast, zonder hem eerst om duidelijkheid te vragen.

quote:
Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.

Na een paar uur kon ik het niet laten en heb ik zijn naam geappt met vraagteken en ja hoor antwoord. Hij vermoede dat z'n vriendin wat door had, heel kort heb ik hem hier over gesproken want toen ik vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik weer geen antwoord. Maandag vroeg ik hem hoe het ging, wel goed en vroeg ook hoe het hier ging. Ik heb hem toen gelijk voor de voeten gegooid dat mij dit niet lekker zat en ik mij door zn gedrag onzeker voelde.
Gelijk? Please, je maakt jezelf een en ander wijs. Je onzekerheid veroorzaak je zelf door gewoon maar mee te gaan in die zogenaamde gezelligheid. Beter je grenzen bewaken.

quote:
Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef.
Hoezo bleef? Hij is niet eerlijk tegen de vrouw met wie hij officieel in een relatie zit en kinderen heeft, hij vertelt niets over de bedenkperiode en ook nu ontwijkt hij je vragen. Niet bepaald eerlijk, wel..

quote:
En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen.
Ok, dat is eerlijk..

quote:
Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat.
Dat is je eigen aanname. Dacht je dat hij het vanzelf wel zou zeggen en jullie ergens naar toe aan het werken waren?

quote:
Ik heb hem daarom ook gister gezegd dat hij mij de indruk had gegeven dat hij meer wilde en ik dit dus niet eerlijk van hem vond. Daarop zei hij 'dat is zo. Maar zet wel heel wat op het spel'. Dus hij wil/wilde wel meer?!?!
Nou fideel dat ie het toegeeft, maar vlak je eigen aandeel ook niet uit. Jij wilde het liever geloven dat hij voor jou koos, dan dat je daadwerkelijk dat gesprek aan ging. En zelfs al wil hij meer, als hij geen kut daarvoor onderneemt, verandert er gewoon niets..

quote:
Maar waarom dan nu opeens dit?!?! Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten.
Oh nu wel..

quote:
Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....
Hij vertelde wel meer niet hè..

quote:
Maar goed, verder ben ik in het gesprek duidelijk geweest gister, heb als laatste gezegd dat als hij niet gelukkig is in zn relatie dat hij voor zichzelf moet kiezen en dat er wel een weg komt voor zn kinderen, hij is echt niet de enige wie dit over komt en samen kunnen we het aan, zn kinderen zijn bij mij welkom en dat weet hij. En als ik hem tijd moet geven dat ik dit wel wil doen, maar moest hij nu wel zeggen wat hij wilde. Waarop hij dus zei; ik moet nadenken. Daarna dus niks meer gehoord.
Het lijkt me ergens wel voor hem spreken dat hij niet over één nacht ijs gaat om zijn gezin uit elkaar te halen. Dat is immers geen kattepis. Maar wat is dit voor iets raars dan? Hij mag wel tijd om na te denken, maar dan moet hij nu wel beslissen? Niet zo raar dat je niets hoort, als hij moet nadenken lijkt me..

quote:
Waarom zegt hij eerst dat we er beter mee kunnen stoppen en vervolgens zegt ik moet nadenken? Hij geeft zelf ook aan dat hij meer wilde (omdat ik zei dat hij mij die indruk gaf).[quote]

Lekker boeiend allemaal. Jij weet wat je wel en niet wil. Als je hem niet wil opgeven, dan zul je duidelijke grenzen aan moeten geven en wat geduld moeten hebben.

[quote]Hij weet dat ik mij hierdoor kut voel en als hij al een keus had gemaakt en voor zn gezin had gekozen had hij niet als laatste gezegd; ik moet nadenken......toch?
Strohalmen meid, je klampt je vast. Hij heeft in ieder geval nog niet voor jou gekozen dat is wel één ding wat zeer duidelijk is..
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:08:23 #18
67670 Skv
Cynist.
pi_154509958
quote:

Dit hebben we een week vol gehouden en daarna was het weer leuk, alleen hij is ongeveer een maand niet geweest. Tot vorige week zondag, toen kwam hij weer langs, en dinsdag en afgelopen zaterdag en uiteraard weer elke dag contact. Zaterdag was ook weer heel erg leuk en gezellig, maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders. Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.

Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef. En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen. Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat. Ik heb hem daarom ook gister gezegd dat hij mij de indruk had gegeven dat hij meer wilde en ik dit dus niet eerlijk van hem vond. Daarop zei hij 'dat is zo. Maar zet wel heel wat op het spel'. Dus hij wil/wilde wel meer?!?!

Maar waarom dan nu opeens dit?!?! Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....

Waarom zegt hij eerst dat we er beter mee kunnen stoppen en vervolgens zegt ik moet nadenken? Hij geeft zelf ook aan dat hij meer wilde (omdat ik zei dat hij mij die indruk gaf).

Hij weet dat ik mij hierdoor kut voel en als hij al een keus had gemaakt en voor zn gezin had gekozen had hij niet als laatste gezegd; ik moet nadenken......toch?
Wat een achterstandswijkgedrag zeg :') Van beide kanten.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_154510020
Getverdemme TO, wat een misselijke actie zeg om te gaan zitten stoken in een relatie.
"Je kinderen zijn hier welkom hoor"... Echt te absurd voor woorden om zulke dingen te zeggen als je een paar keer geneukt hebt!
Maar goed, je hebt dan ook een onzettende plank voor je kop als je niet ziet dat hij alleen maar wilde neuken met je. Maar daar kom je vanzelf wel achter!
pi_154510367
Aanpappen met iemand die zijn vrouw en kinderen belazert en vervolgens denken/verwachten dat het een eerlijke vent is :')
Tails tell tales
pi_154510883
quote:
Netjes, netjes...
quote:
maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders. Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.

Na een paar uur kon ik het niet laten en heb ik zijn naam geappt met vraagteken en ja hoor antwoord. Hij vermoede dat z'n vriendin wat door had, heel kort heb ik hem hier over gesproken want toen ik vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik weer geen antwoord.
No shit...
quote:
Maandag vroeg ik hem hoe het ging, wel goed en vroeg ook hoe het hier ging. Ik heb hem toen gelijk voor de voeten gegooid dat mij dit niet lekker zat en ik mij door zn gedrag onzeker voelde.
quote:
Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef. En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen.
Nog een beetje verstand dus.
quote:
Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat.
Dat hij een vrouw en kinderen heeft en jou ernaast en jij denkt dat het wel goed zit?

8)7
quote:
Kut voor je, maar dat is een beetje de rol van een bijvrouw denk je niet?
quote:
Maar goed, verder ben ik in het gesprek duidelijk geweest gister, heb als laatste gezegd dat als hij niet gelukkig is in zn relatie dat hij voor zichzelf moet kiezen en dat er wel een weg komt voor zn kinderen,
En dan vind jij hém kinderachtig? "Kom maar lekker hier neuken want met je kinderen en vrouw loopt het wel los".

:')
quote:
Je vergeet de optie dat hij het wel leuk vindt voorlopig voor hoe lang hij jou aan het lijntje kan houden.
pi_154512511
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:46 schreef N.icka het volgende:
Laat die vent met rust, hij heeft vriendin en kindren...bah
Beiden.
pi_154513389
quote:
Omdat hij heel goed weet dat jij gaat zeggen dat je niet wil stoppen. De tijd om na de te denken is ook briljant. Vervolgens komt hij weer langs om er over te 'praten' en eindigt het niet met een conclusie maar met neuken. En zo houdt hij je heerlijk aan het lijntje en heeft hij dus een leuk gezinnetje en een neukertje ernaast. Hij gaat zijn vrouw niet verlaten voor jou, behalve als ze er achterkomt misschien. Maar waarschijnlijk probeert hij het dan eerst te lijmen.

Als dit een positie is die jij prima vindt, vooral doorgaan. Maar houd dan wel op over dat zijn kinderen bij jou welkom zijn etc. Dat zijn relatie slecht is zegt hij waarschijnlijk ook alleen maar om jou aan het lijntje te halen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 juli 2015 @ 14:30:33 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154513449
quote:
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn.
...je bent wel een homewrecker eerste klas zeg. Klasse! Goed bezig. Je weet overduidelijk wat het beste is voor de kinderen van een ander. :{. Ga de rest niet eens meer lezen.
pi_154513508
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat zijn relatie slecht is zegt hij waarschijnlijk ook alleen maar om jou aan het lijntje te halen.
Met de kanttekening dat de relatie kennelijk sowieso niet slecht genoeg is om zo te beëindigen, ongeacht of TS d'r deur en meer openstaan voor hem (en zijn kids)..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')