Definieer afspreken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
Een chick wil gaan afspreken maar ik ontdekte zojuist dat ze een vriend heeft, wat moet ik gaan doen mijn wijze fokkers?
Vraag of haar vriend wil kijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
Een chick wil gaan afspreken maar ik ontdekte zojuist dat ze een vriend heeft, wat moet ik gaan doen mijn wijze fokkers?
Gewoon neuken natuurlij, tjonge jonge zeg. In een goal met een keeper kan je toch ook nogsteeds scoren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
is ze neukbaar?quote:
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gewoon neuken natuurlij, tjonge jonge zeg. In een goal met een keeper kan je toch ook nogsteeds scoren.
Is dat jouw intuitie of waren dat haar eigen bewoordingen, al dan niet vertaald met de dichterlijke vrijheid die ieder is toebedeeld?quote:
Towerbridgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen we even een towerbridge sessie plannen anders?
Heb jij dat wel eens gedaan Niels?quote:
Danku.quote:
Nee. Wel gezien tijdens ontbijt dat een marinier dat liet zien op een grote flatscreen.quote:
Gvdquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in Thailand met een ladyboy en een echte dame.
Die flamboyante flikkers gebruiken altijd coke, kijk naar een Freddy Mquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Poppers joh. Het is toch een flikker of niet?
Ik de volgende dag naar een kapper om me te laten scheren. Schoot die chinees uit, dus een sneetje in m'n gezicht. Boodt 'ie z'n dochter aan om het goed te maken.quote:
Is dit echt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik de volgende dag naar een kapper om me te laten scheren. Schoot die chinees uit, dus een sneetje in m'n gezicht. Boodt 'ie z'n dochter aan om het goed te maken.
Maar ze valt dus op dikkies?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef BozeHaas het volgende:
ah oke dan maar neuken, wist dat ik op jullie kon rekenen
Nam jij zijn aanbod aan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik de volgende dag naar een kapper om me te laten scheren. Schoot die chinees uit, dus een sneetje in m'n gezicht. Boodt 'ie z'n dochter aan om het goed te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |