Je moet de framehoogte checken,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:45 schreef Neverknown het volgende:
Wil fietsje kopen voor vader.
Maar m'n vader is een klein mannetje.
1,66 denk ik.
Nu heb je een fiets van 17 inch maar die is eigenlijk voor de mannen tussen de 1,70 en 1,75 m.
Maar er is niet heel veel keuze voor kleine mannen daar. Dan heb je nog 14 inch is voor mannen van 1,55/1,65
Maar lijkt me wat te klein # issues
Echt weinig keuzes voor kleine mannetjes...
Zit te denken om 17 inch te pakken maar dan wel 10 cm te groot voor hem
Niet als de ketting er af ligt, dan trapt ie best lichtjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
en of de banden hard genoeg zijn anders trapt het zo zwaar
heb ook nog wel iets waar je in mag knijpen.quote:
wat hebben we er dan aan, als je niet eens weet hoe veel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:48 schreef niels0 het volgende:
Ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel fietsen er van me gestolen zijn.
Zal een in jou knijpen.quote:
Gewoon kinderzitje op de zadel vastmaken, meloewa.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:45 schreef Neverknown het volgende:
1,66 denk ik.
Nu heb je een fiets van 17 inch maar die is eigenlijk voor de mannen tussen de 1,70 en 1,75 m.
Maar er is niet heel veel keuze voor kleine mannen daar. Dan heb je nog 14 inch is voor mannen van 1,55/1,65
quote:
Zo snapt meloewa het beter.quote:
Daarom terugpikken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:48 schreef niels0 het volgende:
Ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel fietsen er van me gestolen zijn.
Hoezo, moet je je band laten plakken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:53 schreef Aberella het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de fietsenmaker maar dat is 100 jaar lopen
pak 17 inch, dan wordt hij tenminste niet raar aangekeken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:45 schreef Neverknown het volgende:
1,66 denk ik.
wat wil je wetenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef Neverknown het volgende:
Heeft hier iemand verstand van mountainbikes?
Moeilijk hé, zo'n fietsquote:
waarom moet je naar de local bike shop danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:57 schreef Aberella het volgende:
Dus nu doe ik alles met de auto. Moeten ze maar dichterbij een fietsenmaker maken#fuckthesystem
Voor d'r lekke band, en kapotte lampjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom moet je naar de local bike shop dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |