aansteller, ik denk dat hork het met me eens is.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wowwww
TR wegens aanzetten tot alcoholisme
Vicieuze cirkel gespotquote:Op maandag 20 juli 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja daar heb ik eerst een baan voor nodig godverdomme
Ga zoeken dan luie zemmel.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij geen wajong hebtquote:Op maandag 20 juli 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kratje bier in huis is wel normaal ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
aansteller, ik denk dat hork het met me eens is.
Baan in een andere regio zoeken en dan verhuizen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet als je hem niet leeg drinkt.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kratje bier in huis is wel normaal ja.
[..]
Baan in een andere regio zoeken en dan verhuizen.
Dan ben je het dus met mij eens.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in het vorige topic gezegd dat ik op zoek ben, dom varken
Wiequote:Op maandag 20 juli 2015 21:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik had een Hayden Pannetje-OP verwacht
Ik heb niks meer. Niet eens paar biertjes in de koelkast.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is je prostitutiecarriere zo snel voorbij?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in het vorige topic gezegd dat ik op zoek ben, dom varken
ik ben en blijf een Skye manquote:Op maandag 20 juli 2015 21:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik had een Hayden Pannetje-OP verwacht
ben je niet dik genoeg want die van mij is nog geldigquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is net stopgezet, blijkbaar kun je gewoon werken als je vies dik bent
Nee, troep moet wel op natuurlijk.quote:
Half, denk ik.quote:
Amateurquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb niks meer. Niet eens paar biertjes in de koelkast.
ik ben online cammodel maar verdien maar 10 tokens per weekquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is je prostitutiecarriere zo snel voorbij?
RIPquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb niks meer. Niet eens paar biertjes in de koelkast.
Donder op.quote:
Mensen die niet eeuwig vakantie hebbenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:19 schreef BozeHaas het volgende:
Doordeweeks drinkenstelletje alcoholisten
of een blowjobquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat iedereen toe is aan een glaasje melk met honing
Was vorig jaar een stuk erger.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:19 schreef BozeHaas het volgende:
Doordeweeks drinkenstelletje alcoholisten
Wat attent.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had m'n PI ook speciaal voor jouw post aangepast.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:20 schreef LompeHork het volgende:
Tevens is doordeweeks drinken een nogo.
Ik heb nog wel eens consignatiediensten, dan gaat dat niet. Zelfde voor sommige weekenden trouwens.quote:
Gewoon dronken op werk komen, yoloquote:Op maandag 20 juli 2015 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens consignatiediensten, dan gaat dat niet. Zelfde voor sommige weekenden trouwens.
jaquote:Op maandag 20 juli 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
gewoon helemaal nooit drinken #diestraightedgeleef
Midden in de nacht wakker gebeld worden door een klant uit Singapore als er een server down is en dan dronken je bed uit stappen, no thanksquote:
#diekutleefquote:Op maandag 20 juli 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
gewoon helemaal nooit drinken #diestraightedgeleef
Het leven serieus nemenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Midden in de nacht wakker gebeld worden door een klant uit Singapore als er een server down is en dan dronken je bed uit stappen, no thanks
als je alcohol nodig hebt om plezier te hebben heb je pas een kutleef, kom haten dan ik breek jequote:
Gewoon zeggen dat ie z'n brutale bek moet houden.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Midden in de nacht wakker gebeld worden door een klant uit Singapore als er een server down is en dan dronken je bed uit stappen, no thanks
Gewoon niet opnemen danquote:Op maandag 20 juli 2015 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog op school zittenquote:
Dit is overigens wel eens gebeurt ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie z'n brutale bek moet houden.
Is geen optie, werkweigering.quote:
En als die Ping Chong dan een attitude gaat opzetten effe vlucht pakken en z'n porum door de gang vegen.quote:
Oh is dát het!quote:
Op kosten van de zaak uiteraardquote:Op maandag 20 juli 2015 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als die Ping Chong dan een attitude gaat opzetten effe vlucht pakken en z'n porum door de gang vegen.
begrijpelijkquote:Op maandag 20 juli 2015 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben slecht met spelling, daarom was ik ook Eindredactie.
alcohol heeft mijn leven leuk gemaaktquote:Op maandag 20 juli 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je alcohol nodig hebt om plezier te hebben heb je pas een kutleef, kom haten dan ik breek je
Reageer niet zo serieus.quote:
Hoi Hoink.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als die Ping Chong dan een attitude gaat opzetten effe vlucht pakken en z'n porum door de gang vegen.
op welke leeftijd begon je met zuipenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alcohol heeft mijn leven leuk gemaakt
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alcohol heeft mijn leven leuk gemaakt
Ja, het is nooit goed. Vrouwen dit dat.quote:
ben je 12?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb maar een keer in mijn leven cola stroh gehad en een malibu (perongeluk), enige alcoholische dingen
Wie ben jij.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb maar een keer in mijn leven cola stroh gehad en een malibu (perongeluk), enige alcoholische dingen
Gewoon doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:31 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb de drang om het gezicht van Danny op een erecte penis te photoshoppen en hier te plaatsen.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:31 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb de drang om het gezicht van Danny op een erecte penis te photoshoppen en hier te plaatsen.
Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op welke leeftijd begon je met zuipen
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kloontje maar wil niet zeggen van wie
Eigenlijk wilde ik niet joh. Die ban was lekker.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Hoink besloot ook maar weer eens te posten?
Ja, zie het aan je posts in het feedbacktopic, bedankt manquote:Op maandag 20 juli 2015 21:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik niet joh. Die ban was lekker.
Zal zo even een offerte maken.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun jij het niet voor me doen. Jij bent toch zo'n photoshop genie.
Vriend, ik heb zelfs foto geplaatst. Zij heeft blond haar en ik zwart. Ik ben gewoon nieuw hier.quote:
Injoke, ja tog. Boks ouwe. Was een ode vermomd als tirade.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Ja, zie het aan je posts in het feedbacktopic, bedankt man
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Injoke, ja tog. Boks ouwe. Was een ode vermomd als tirade.
Wow, inspiratiebron van goede ideeën ben je toch ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet. Dit is fantastisch werk voor in je portfolio!
Ooit, op een dag. Ik wil nog wel een keertje muziekje draaien hoor een dezer dagen.quote:
Aightquote:Op maandag 20 juli 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ooit, op een dag. Ik wil nog wel een keertje muziekje draaien hoor een dezer dagen.
OVERIGENS KAN IK DM'EN NOCH PM'EN. Heeft weinig zin.
Wat hij roeptquote:Op maandag 20 juli 2015 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight![]()
Ja die shit wordt niet meer automatisch opgeheven als je ban voorbij is, moet je ff een FA aanspreken.
had een kutleef maar het werd leuk rond mijn 21equote:Op maandag 20 juli 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil gewoon weten op welk moment je leven leuk werd jezus haas niet zo agressief ineens
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Netsplitter mij na mijn binnenkomst nog van dienst wil zijn.
ok bedanktquote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
had een kutleef maar het werd leuk rond mijn 21e
Geroddel daarachter dus.quote:
Jweet. Verwijderde posts posten is niet echt wat men graag ziet. Ik zie het door de vingers, niet eens note gemacht.quote:
ik zag het graagquote:Op maandag 20 juli 2015 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jweet. Verwijderde posts posten is niet echt wat men graag ziet. Ik zie het door de vingers, niet eens note gemacht.
Weet ik, ik ook, hij DM't het je anders maar.quote:
no worries, ik heb een script waardoor iedere pic die hier gepost wordt automatisch wordt opgeslagenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik, ik ook, hij DM't het je anders maar.
Oh wacht.
quote:
sowquote:Op maandag 20 juli 2015 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Da zij je moedr ok altji als ik me lul net weer trug in me broek hat gestopt na haar t nueke.
Hebben ze je al ontmaskerd?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vriend, ik heb zelfs foto geplaatst. Zij heeft blond haar en ik zwart. Ik ben gewoon nieuw hier.
als je nou een goede serie ipv die zooi had gekeken was het nog een redelijke dag geweestquote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Aberella het volgende:
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is Rollercoasteren, flikken Maastricht gekeken en mijn nagels gedaan
Ik voel me levenloosquote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je nou een goede serie ipv die zooi had gekeken was het nog een redelijke dag geweest
Door jou heb ik rollercoaster weer geinstalleerd.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Aberella het volgende:
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is Rollercoasteren, flikken Maastricht gekeken en mijn nagels gedaan
Eten ook.quote:
Niet eens gevingerd. Valt me tegen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Aberella het volgende:
Lekker biertje met frikandelletje erbij.quote:
Nee, dat kan toch niet? De eerste?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de eerste mod die een gif van onze mascotte post, gefeliciteerd
kutlevenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker biertje met frikandelletje erbij.
Maar heb ik nou toch allebei niet.
Ik heb een biertje en een fuet worstquote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stijf frikandelletje in het beenhammetje.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
strugglesquote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik kan het ook moeilijk geloven maar het is echt zoquote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stijf frikandelletje in het beenhammetje.
Nee, een kutleven is het ook nietquote:
Moest fuet worst googlen, maar ziet er niet heel lekker uit.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stijf frikandelletje in het beenhammetje.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, een kutleven is het ook niet
[..]
Moest fuet worst googlen, maar ziet er niet heel lekker uit.
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Nope.quote:
Ja, ik weet niet. De witte stukjes doen het hem.quote:
Dat heeft salami ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ja, ik weet niet. De witte stukjes doen het hem.
Doe maar luxe.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Een mooi speciaalbiertje in combinatie met siew maai
quote:
Ik eet nooit salami.quote:
Jij bent toch niet zo'n type dat met IPA's gaat lopen dwepen toch.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Een mooi speciaalbiertje in combinatie met siew maai
Haal je toch.quote:
IPA'squote:Op maandag 20 juli 2015 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n type dat met IPA's gaat lopen dwepen toch.
Heya McGquote:
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 20 juli 2015 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremqo!
IPA's vind ik wel aardig, maar niet m'n favoriet. Daarnaast reikt m'n kennis van Whisky's verder dan die van speciaalbier.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n type dat met IPA's gaat lopen dwepen toch.
Doe maar zo goedkoop.quote:
Dat maakt je juist zo onvoorspelbaar.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:55 schreef LompeHork het volgende:
IPA's vind ik wel aardig, maar niet m'n favoriet. Daarnaast reikt m'n kennis van Whisky's verder dan die van speciaalbier.
Dus nee, dat niet. Hoe lang ken je me nou al man? Ik ben zo'n gast die met een voicechanger gaat lopen dweepen bij een inbellende gast die op zoek is naar een date.
Stouts kan ik erg van genieten, porters ook wel tot een bepaalde hoogte.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat maakt je juist zo onvoorspelbaar.
Ik hou voornamelijk van stouts en porters.
Als je iets niet eet wat je wilt, eet je daarna 5x zoveel daarvan.quote:
Yes.quote:
Nee.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:57 schreef McGrath het volgende:
Ik houd van desperados, en daarom heb ik er nu één.
Jet kan de tyfus krijgen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé, denk maar zo: Dat Jet het niet moet doen, wil niet zeggen dat jij het niet moet doen.
Nee, je moet ook Jet doen. En hard.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé, denk maar zo: Dat Jet het niet moet doen, wil niet zeggen dat jij het niet moet doen.
Hoiquote:
Ik denk dat Jet een kort pittig kapsel heeftquote:
Het is een dispuutjetje.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef Remqo het volgende:
Ik denk dat Jet een kort pittig kapsel heeft
gta saquote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeey good lookin', whaaaaat ya got cookin'
how's about cookin' something up with me?
wow, we denken het allemaal, maar zijn gewoon niet onbeleefd om het te zeggen, lul.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij graag een tapijt vol ouwe peuken wil stofzuigen moet je dat vooral doen.
shiitquote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij graag een tapijt vol ouwe peuken wil stofzuigen moet je dat vooral doen.
Yooooooooooooo Hermanneke. <3quote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeey good lookin', whaaaaat ya got cookin'
how's about cookin' something up with me?
Ik zou best popcorn willen maken maar heb nog maar 400 kcal over vandaag.quote:
Ben jij dik.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou best popcorn willen maken maar heb nog maar 400 kcal over vandaag.
Naja kan wel eigenlijk
3e graads dit. Makkelijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:08 schreef Crip het volgende:
Dan moeten we eerst het wijven lvl bereiken van jou hoink.
Sarcasme is niet aantrekkelijk Crip. Zo krijg je nooit een schapenherder uit de bergen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik dieet voor de lol, omdat het hip is.
aan jouquote:Op maandag 20 juli 2015 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Yooooooooooooo Hermanneke. <3
waar dacht je aan
Suikerfeest.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
Na de ramadan moeten de pondjes er weer af he
Doe je aan fitnesspal? Ik ga overmorgen weer beginnen, da booty moet ff strakker net als buik haha.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou best popcorn willen maken maar heb nog maar 400 kcal over vandaag.
Naja kan wel eigenlijk
Ik kijk toequote:
Ik settle wel voor een Kees van de boerderij.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sarcasme is niet aantrekkelijk Crip. Zo krijg je nooit een schapenherder uit de bergen.
schiet roosjeroosje even aanquote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan jou
oh je bedoelde aan wat voor eten, hihi. ik lust wel wat rosbief nu
hahaquote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik settle wel voor een Kees van de boerderij.
doe foto's dan.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je aan fitnesspal? Ik ga overmorgen weer beginnen, da booty moet ff strakker net als buik haha.
[..]
Ik kijk toe
nee daht niet aan eten maar dat mag ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan jou
Zolang de eikel maar een randje schapenpoep heeft ja tog.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
Ik settle wel voor een Kees van de boerderij.
Mag wel inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je aan fitnesspal? Ik ga overmorgen weer beginnen, da booty moet ff strakker net als buik haha.
Ik heb zin in carpaccio.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan jou
Niet echt origineel dit Hoink, jammer.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang de eikel maar een randje schapenpoep heeft ja tog.
Onjuist, nogmaals raden.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme voor een harde lul?
Het geitenneuker stereotype an sich niet. De bewoording/vorm vond ikzelf toch wel redelijk origineel.quote:
Beetje raar ditquote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn reet is zo hard dat je lul ervan bang wordt, dus doei.
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat aanschieten is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.3.6
klopt, is ook de enige reden dat ik hier zit.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij komt zo, die kerel is wanhopig.
smoothquote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan jou
Overcompensatie voor lage zelfwaardering gespot.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn reet is zo hard dat je lul ervan bang wordt, dus doei.
Mehhh, je had wel wat beters ervan kunnen maken.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het geitenneuker stereotype an sich niet. De bewoording/vorm vond ikzelf toch wel redelijk origineel.
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sowieso zijn kloontjes altijd raar. En laf. Dat bovenal.
dm maar even gegevens en een foto, zodat ik je kan herkennen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groningen, jij doet ook mee. Ik wil buikspiertjes zien
Kom naar de Pintelierquote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groningen, jij doet ook mee. Ik wil buikspiertjes zien
Eensquote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sowieso zijn kloontjes altijd raar. En laf. Dat bovenal.
Google susan boyle.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
dm maar even gegevens en een foto, zodat ik je kan herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |