Ik zou best popcorn willen maken maar heb nog maar 400 kcal over vandaag.quote:
Ben jij dik.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou best popcorn willen maken maar heb nog maar 400 kcal over vandaag.
Naja kan wel eigenlijk
3e graads dit. Makkelijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:08 schreef Crip het volgende:
Dan moeten we eerst het wijven lvl bereiken van jou hoink.
Sarcasme is niet aantrekkelijk Crip. Zo krijg je nooit een schapenherder uit de bergen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik dieet voor de lol, omdat het hip is.
aan jouquote:Op maandag 20 juli 2015 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Yooooooooooooo Hermanneke. <3
waar dacht je aan
Suikerfeest.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
Na de ramadan moeten de pondjes er weer af he
Doe je aan fitnesspal? Ik ga overmorgen weer beginnen, da booty moet ff strakker net als buik haha.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou best popcorn willen maken maar heb nog maar 400 kcal over vandaag.
Naja kan wel eigenlijk
Ik kijk toequote:
Ik settle wel voor een Kees van de boerderij.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sarcasme is niet aantrekkelijk Crip. Zo krijg je nooit een schapenherder uit de bergen.
schiet roosjeroosje even aanquote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan jou
oh je bedoelde aan wat voor eten, hihi. ik lust wel wat rosbief nu
hahaquote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik settle wel voor een Kees van de boerderij.
doe foto's dan.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je aan fitnesspal? Ik ga overmorgen weer beginnen, da booty moet ff strakker net als buik haha.
[..]
Ik kijk toe
nee daht niet aan eten maar dat mag ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan jou
Zolang de eikel maar een randje schapenpoep heeft ja tog.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
Ik settle wel voor een Kees van de boerderij.
Mag wel inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je aan fitnesspal? Ik ga overmorgen weer beginnen, da booty moet ff strakker net als buik haha.
Ik heb zin in carpaccio.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan jou
Niet echt origineel dit Hoink, jammer.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang de eikel maar een randje schapenpoep heeft ja tog.
Onjuist, nogmaals raden.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme voor een harde lul?
Het geitenneuker stereotype an sich niet. De bewoording/vorm vond ikzelf toch wel redelijk origineel.quote:
Beetje raar ditquote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn reet is zo hard dat je lul ervan bang wordt, dus doei.
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat aanschieten is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.3.6
klopt, is ook de enige reden dat ik hier zit.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij komt zo, die kerel is wanhopig.
smoothquote:Op maandag 20 juli 2015 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan jou
Overcompensatie voor lage zelfwaardering gespot.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn reet is zo hard dat je lul ervan bang wordt, dus doei.
Mehhh, je had wel wat beters ervan kunnen maken.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het geitenneuker stereotype an sich niet. De bewoording/vorm vond ikzelf toch wel redelijk origineel.
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sowieso zijn kloontjes altijd raar. En laf. Dat bovenal.
dm maar even gegevens en een foto, zodat ik je kan herkennen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groningen, jij doet ook mee. Ik wil buikspiertjes zien
Kom naar de Pintelierquote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groningen, jij doet ook mee. Ik wil buikspiertjes zien
Eensquote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sowieso zijn kloontjes altijd raar. En laf. Dat bovenal.
Google susan boyle.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
dm maar even gegevens en een foto, zodat ik je kan herkennen.
hahahaquote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]je wil dat ik aangeschoten naar iemand toe ga om haastig iets te vragen terwijl ik een broek aantrek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.3.6
haha, grappig hequote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
McGrath probeert een kloon te versieren.
Zoietsquote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wil dat ik aangeschoten naar iemand toe ga om haastig iets te vragen terwijl ik een broek aantrek?
Klonen zijn toch vaak onvruchtbaar? Is wel handig.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
McGrath probeert een kloon te versieren.
Nee, dat dan weer niet.quote:
Huh hoezoquote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij rug? Belgisch caféik hoor slechte verhalen daarover
ja zeg dat dan meteenquote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zoiets
Maar ff snel iemand wat vragen dus
naakt op de bar ofwa?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij rug? Belgisch caféik hoor slechte verhalen daarover
beetje rekening houden met de simpele mensen hierquote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar jij kende het woord niet
Ikzelf ben er nooit geweest, maar hoorde dat alle rug kakkers daar zijn of zo?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huh hoezo
leuk cafeetje toch, ze hebben zelfs een huiskat
nee, die lul kan nooit.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben je nog met mortaxx gin tonics wezen klappen?
Hey maximequote:
Oh dat valt wel mee geloof ik, gewoon normale mensenquote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ikzelf ben er nooit geweest, maar hoorde dat alle rug kakkers daar zijn of zo?
altijd hetzelfde met die jongenquote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die lul kan nooit.
[..]
Hey maxime
Hoiquote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die lul kan nooit.
[..]
Hey maxime
Ik gaf ook geen waardeoordeel.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
En de rest van de shit word hier elke dag herhaald dus maakt niet uit
Lekker eten daar? We gaan in augustus weer met paar klasgenoten afspreken in Groningen en we zijn nog niet zo bekend daarmee.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee geloof ik, gewoon normale mensen
Ik zou niet naar de Pintelier gaan om te eten, die hebben volgens mij niet echt een menukaart toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker eten daar? We gaan in augustus weer met paar klasgenoten afspreken in Groningen en we zijn nog niet zo bekend daarmee.
niet gekliktquote:
is zeker omdat ze daar zwart zijnquote:
Ik doe altijd stoer jeweetogquote:Op maandag 20 juli 2015 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat doe jij stoer vandaag, zand in je punani ofzo?
Ik ken het er echt nietquote:Op maandag 20 juli 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou niet naar de Pintelier gaan om te eten, die hebben volgens mij niet echt een menukaart toch?
hoezo je had het er toch ook over dat rassen niet zouden moeten mengenquote:Op maandag 20 juli 2015 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje racistisch om meteen de link naar huidskleur te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |