hahahaquote:Op maandag 20 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je aan fitnesspal? Ik ga overmorgen weer beginnen, da booty moet ff strakker net als buik haha.
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]je wil dat ik aangeschoten naar iemand toe ga om haastig iets te vragen terwijl ik een broek aantrek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.3.6
haha, grappig hequote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
McGrath probeert een kloon te versieren.
Zoietsquote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wil dat ik aangeschoten naar iemand toe ga om haastig iets te vragen terwijl ik een broek aantrek?
Klonen zijn toch vaak onvruchtbaar? Is wel handig.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
McGrath probeert een kloon te versieren.
Nee, dat dan weer niet.quote:
Huh hoezoquote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij rug? Belgisch caféik hoor slechte verhalen daarover
ja zeg dat dan meteenquote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zoiets
Maar ff snel iemand wat vragen dus
naakt op de bar ofwa?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij rug? Belgisch caféik hoor slechte verhalen daarover
beetje rekening houden met de simpele mensen hierquote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar jij kende het woord niet
Ikzelf ben er nooit geweest, maar hoorde dat alle rug kakkers daar zijn of zo?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huh hoezo
leuk cafeetje toch, ze hebben zelfs een huiskat
nee, die lul kan nooit.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben je nog met mortaxx gin tonics wezen klappen?
Hey maximequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |