Oh dat valt wel mee geloof ik, gewoon normale mensenquote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ikzelf ben er nooit geweest, maar hoorde dat alle rug kakkers daar zijn of zo?
altijd hetzelfde met die jongenquote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die lul kan nooit.
[..]
Hey maxime
Hoiquote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die lul kan nooit.
[..]
Hey maxime
Ik gaf ook geen waardeoordeel.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
En de rest van de shit word hier elke dag herhaald dus maakt niet uit
Lekker eten daar? We gaan in augustus weer met paar klasgenoten afspreken in Groningen en we zijn nog niet zo bekend daarmee.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee geloof ik, gewoon normale mensen
Ik zou niet naar de Pintelier gaan om te eten, die hebben volgens mij niet echt een menukaart toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker eten daar? We gaan in augustus weer met paar klasgenoten afspreken in Groningen en we zijn nog niet zo bekend daarmee.
niet gekliktquote:
is zeker omdat ze daar zwart zijnquote:
Ik doe altijd stoer jeweetogquote:Op maandag 20 juli 2015 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat doe jij stoer vandaag, zand in je punani ofzo?
Ik ken het er echt nietquote:Op maandag 20 juli 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou niet naar de Pintelier gaan om te eten, die hebben volgens mij niet echt een menukaart toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |