Gewoon niet opnemen danquote:Op maandag 20 juli 2015 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Midden in de nacht wakker gebeld worden door een klant uit Singapore als er een server down is en dan dronken je bed uit stappen, no thanks
Nog op school zittenquote:
Dit is overigens wel eens gebeurt ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie z'n brutale bek moet houden.
Is geen optie, werkweigering.quote:
En als die Ping Chong dan een attitude gaat opzetten effe vlucht pakken en z'n porum door de gang vegen.quote:
Oh is dát het!quote:
Op kosten van de zaak uiteraardquote:Op maandag 20 juli 2015 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als die Ping Chong dan een attitude gaat opzetten effe vlucht pakken en z'n porum door de gang vegen.
begrijpelijkquote:Op maandag 20 juli 2015 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben slecht met spelling, daarom was ik ook Eindredactie.
alcohol heeft mijn leven leuk gemaaktquote:Op maandag 20 juli 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je alcohol nodig hebt om plezier te hebben heb je pas een kutleef, kom haten dan ik breek je
Reageer niet zo serieus.quote:
Hoi Hoink.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als die Ping Chong dan een attitude gaat opzetten effe vlucht pakken en z'n porum door de gang vegen.
op welke leeftijd begon je met zuipenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alcohol heeft mijn leven leuk gemaakt
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alcohol heeft mijn leven leuk gemaakt
Ja, het is nooit goed. Vrouwen dit dat.quote:
ben je 12?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb maar een keer in mijn leven cola stroh gehad en een malibu (perongeluk), enige alcoholische dingen
Wie ben jij.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb maar een keer in mijn leven cola stroh gehad en een malibu (perongeluk), enige alcoholische dingen
Gewoon doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:31 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb de drang om het gezicht van Danny op een erecte penis te photoshoppen en hier te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |