ik zie het wel op xvideos verschijnenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:01 schreef BlueMage het volgende:
Ja dank jullie wel, als ik hier niet meer post heb ik het niet overleefd, 'n nacht in 'n fabriek met allemaal mannen.![]()
Als bijbaantje zou het wat anders zijn denk ik, vroeger had ik het ook nog wel getrokken, tegenwoordig alleen niet meer.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben serieus op zoek naar een nachtdienst baantje, lijkt me heerlijk om in de nacht te werken als het zo rustig is. 1 vacature gevonden waarin staat ''sluit je nu aan in een team met lieftallige jongedames!'', ik denk niet dat ze een Mann daarvoor zoeken
Zijn er ook douches aanwezig op je werk?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:01 schreef BlueMage het volgende:
Ja dank jullie wel, als ik hier niet meer post heb ik het niet overleefd, 'n nacht in 'n fabriek met allemaal mannen.![]()
Weleens productie 's nachts gedaan. Gaat gewoon op volle toeren door.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben serieus op zoek naar een nachtdienst baantje, lijkt me heerlijk om in de nacht te werken als het zo rustig is. 1 vacature gevonden waarin staat ''sluit je nu aan in een team met lieftallige jongedames!'', ik denk niet dat ze een Mann daarvoor zoeken
"productie"quote:Op maandag 20 juli 2015 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weleens productie 's nachts gedaan. Gaat gewoon op volle toeren door.
ja weet ik dat doe je goed, maar ik bedoelde geen karikatuur maar na tekenen als in een fotoquote:Op maandag 20 juli 2015 11:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk eens naar je UI?
Sommige mensen hebben wel een leuk hoofd waar ik een karikatuur van kan maken, bij andere mensen heb ik wat meer moeite
Dat heet gewoon zo, weet niet.quote:
vriend van mijn broer werkt als bewaker in nachtdienst en wordt door zijn baas aangemoedigd om een laptop met series/films mee te nemen, dat is voor mij een natte droomquote:Op maandag 20 juli 2015 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weleens productie 's nachts gedaan. Gaat gewoon op volle toeren door.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:05 schreef Willoow het volgende:
O, wacht. Mijn hersens werken weer sloom. Hork
Dat is beterquote:Op maandag 20 juli 2015 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend van mijn broer werkt als bewaker in nachtdienst en wordt door zijn baas aangemoedigd om een laptop met series/films mee te nemen, dat is voor mij een natte droom
Wacht.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend van mijn broer werkt als bewaker in nachtdienst en wordt door zijn baas aangemoedigd om een laptop met series/films mee te nemen, dat is voor mij een natte droom
Het went.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee maar ik vat 'm. Lijkt mij echt niets, zo in de nacht en alles.
als hij de volgende keer langskomt en ''per ongeluk'' van de trap valt ben ik de eerste die solliciteert, je kunt jeuk krijgenquote:
ik ben van plan om dat te gaan doen als bijbaantjequote:Op maandag 20 juli 2015 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dit is normaal horkerig gedrag. Valt binnen het verwachtingspatroon van m'n username.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:07 schreef Willoow het volgende:
Eigenlijk zou Hork zichzelf een note moeten geven voor dit gedrag.
zal jou eens een lekker nootje gevenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:07 schreef Willoow het volgende:
Eigenlijk zou Hork zichzelf een note moeten geven voor dit gedrag.
En hoe concreet zijn die plannen? ik ben het na het lezen van dit topique namelijk ook "van plan".quote:Op maandag 20 juli 2015 21:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben van plan om dat te gaan doen als bijbaantje
succes, ze hebben echt niks hier in deze poepstadquote:Op maandag 20 juli 2015 21:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben van plan om dat te gaan doen als bijbaantje
mannelijker wordt het nietquote:Op maandag 20 juli 2015 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
Tijd voor Ratchet & Clank. Alleen voor de eckten.
Daarna komt de bierkoerier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |