Waarom cruesli? Niet heel gezond toch.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:17 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik wilde er van die atkins cruesli Door doen. Andere suggesties?
Als het gaat om snacken helpt afleiding zoeken ook goed. Of thee drinken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik sport nu ook 2x in de week. Tennis en zwemmen. Kwark is ook ter afwisseling. Ik probeer meer variatie in te bouwen en met name het snacken na het eten achterwege te laten of te vervangen voor iets gezonds
Havermoutquote:Op maandag 20 juli 2015 21:17 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik wilde er van die atkins cruesli Door doen. Andere suggesties?
Het is sowieso verstandig om oorzaak en symptoom te scheiden. Als je op gewicht blijft met je huidige eetgewoonte en vaste duurzame bewegingsgewoonte dan is eigenlijk het probleem al opgelost en heb je het moeilijkste gehad.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben 158cm en weeg 57,5 kilo. Ik wil graag terug naar 54 kg. Dat heb ik nl altijd gewogen. Vroeger kon ik snacken wat ik wilde. Toast met brie, hele zakken chips en ik bleef 54 kilo. Tegenwoordig blijven de kilo's hangen als ik snack. Dus ik snack niet meer maar de kilo's verdwijnen niet
57,5 kg (BMI van 23) overgewicht noemenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is sowieso verstandig om oorzaak en symptoom te scheiden. Als je op gewicht blijft met je huidige eetgewoonte en vaste duurzame bewegingsgewoonte dan is eigenlijk het probleem al opgelost en heb je het moeilijkste gehad.
Het resterende symptoom van het probleem, je overgewicht, oplossen is dan vrij simpel. Je eet een weekje wat minder en/of je beweegt wat meer, en er is weer een kilo af. Ik zou het alleen niet te snel doen want dan gaat er veel spierweefsel mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |