quote:Op maandag 20 juli 2015 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus daarom kon ik niet over de Burgemeester Freyterslaan.
Schamper stuk ongeluk. Ik zou je ecto armpjes moeten breken maar ze zijn zeker al beurs van al dat fappen.quote:
Vergeet de lobi niet man.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schamper stuk ongeluk. Ik zou je ecto armpjes moeten breken maar ze zijn zeker al beurs van al dat fappen.
alleen maar omdat je een verantwoorde keuze gemaakt had?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:49 schreef Aberella het volgende:
Ja hoi kunnen we weer even op een normale, volwassen manier met elkaar omgaan anders laat ik me weer bannen.
nu weet ik hoe andere mensen zich voelen als ik bijdehand doequote:Op maandag 20 juli 2015 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon naar de andere kant van de zon.
quote:Op maandag 20 juli 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu weet ik hoe andere mensen zich voelen als ik bijdehand doe
godverdomme
Als jij het doet is het nog veel irritanter.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme
DIT MAG EEN MOD TOCH HELEMAAL NIET ZEGGEN GODVERDOMMEquote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 20:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als jij het doet is het nog veel irritanter.
Wat is dat nu weer voor een eufemisme voor "autist"?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
RIP. Sterkte alvast, ik zou het niet kunnen, ik ben een ritme-freak
Ik mag alles zeggen hermann, ik tel niet meequote:Op maandag 20 juli 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DIT MAG EEN MOD TOCH HELEMAAL NIET ZEGGEN GODVERDOMME
Mwaaaaah, kon beter deze.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een eufemisme voor "autist"?
Succesquote:
Dat weet je niet, iedereen is anders.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme
ik ben serieus op zoek naar een nachtdienst baantje, lijkt me heerlijk om in de nacht te werken als het zo rustig is. 1 vacature gevonden waarin staat ''sluit je nu aan in een team met lieftallige jongedames!'', ik denk niet dat ze een Mann daarvoor zoekenquote:Op maandag 20 juli 2015 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwaaaaah, kon beter deze.
Maar nee, ik kan er serieus niet tegen om in de nacht te werken en dan overdag te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |