Sinds ik paint, doe ik amper nog wat met traditioneel tekenenquote:Op maandag 20 juli 2015 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan wel serieus goed tekenen. Paint is echter niet mijn sterkste kant.
net doen alsof je niet die drie maanden alles zat mee te lezenquote:Op maandag 20 juli 2015 08:29 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil dit niet meer jongens. Dit kutforum is een soort slechte verslaving. Drie maanden ban waren heerlijk.
Gaaf, echt mooi gemaaktquote:Op maandag 20 juli 2015 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik nog steeds trots op
maar wel al twee jaar oud
kun je ook mensen na tekenen?quote:Op maandag 20 juli 2015 11:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sinds ik paint, doe ik amper nog wat met traditioneel tekenen
mooiquote:Op maandag 20 juli 2015 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Respect als je dit uit de losse pols hebt getekend.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar je UI?quote:
Het was onbegrip, het had mij zelfs een note opgeleverdquote:Op maandag 20 juli 2015 11:13 schreef Erno-BE het volgende:
Maar waarom maakte jullie zo'n heisa toen deadprez geband werd voor slechts twee weken? Als jullie dat niet dedwn waren julle ook niet drie maanden geband geweest.
druk maken om andere gebruikersquote:Op maandag 20 juli 2015 11:13 schreef Erno-BE het volgende:
Maar waarom maakte jullie zo'n heisa toen deadprez geband werd voor slechts twee weken? Als jullie dat niet dedwn waren julle ook niet drie maanden geband geweest.
Ik zat om heel andere redenen vast.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:13 schreef Erno-BE het volgende:
Bedanktquote:Op maandag 20 juli 2015 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Respect als je dit uit de losse pols hebt getekend.
Nee, sorry. Vroeg je vrindje matip ook al. Out of sight out of mindquote:
juostquote:Op maandag 20 juli 2015 11:33 schreef Erno-BE het volgende:
Nu zijn de regels fucking streng geworden. Bagger en trollen mag niet meer. Dat maakte Fok juost leuk.
Yeeey Hoink is terugquote:Op maandag 20 juli 2015 08:29 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil dit niet meer jongens. Dit kutforum is een soort slechte verslaving. Drie maanden ban waren heerlijk.
--> http://www.spangas.nl/forum/index.phpquote:Op maandag 20 juli 2015 11:33 schreef Erno-BE het volgende:
Nu zijn de regels fucking streng geworden. Bagger en trollen mag niet meer. Dat maakte Fok juost leuk.
quote:Op maandag 20 juli 2015 11:39 schreef Modus het volgende:
[..]
--> http://www.spangas.nl/forum/index.php.
http://www.4chan.org/quote:Op maandag 20 juli 2015 11:33 schreef Erno-BE het volgende:
M'n favoriete hipster is terugquote:Op maandag 20 juli 2015 08:29 schreef hoink581 het volgende:
Ik kreeg soms linkjes door van Fok!sters.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:10 schreef madeliefff het volgende:
net doen alsof je niet die drie maanden alles zat mee te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |