Nee, troep moet wel op natuurlijk.quote:
Half, denk ik.quote:
Amateurquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb niks meer. Niet eens paar biertjes in de koelkast.
ik ben online cammodel maar verdien maar 10 tokens per weekquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is je prostitutiecarriere zo snel voorbij?
RIPquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb niks meer. Niet eens paar biertjes in de koelkast.
Donder op.quote:
Mensen die niet eeuwig vakantie hebbenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:19 schreef BozeHaas het volgende:
Doordeweeks drinkenstelletje alcoholisten
of een blowjobquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat iedereen toe is aan een glaasje melk met honing
Was vorig jaar een stuk erger.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:19 schreef BozeHaas het volgende:
Doordeweeks drinkenstelletje alcoholisten
Wat attent.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had m'n PI ook speciaal voor jouw post aangepast.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:20 schreef LompeHork het volgende:
Tevens is doordeweeks drinken een nogo.
Ik heb nog wel eens consignatiediensten, dan gaat dat niet. Zelfde voor sommige weekenden trouwens.quote:
Gewoon dronken op werk komen, yoloquote:Op maandag 20 juli 2015 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens consignatiediensten, dan gaat dat niet. Zelfde voor sommige weekenden trouwens.
jaquote:Op maandag 20 juli 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
gewoon helemaal nooit drinken #diestraightedgeleef
Midden in de nacht wakker gebeld worden door een klant uit Singapore als er een server down is en dan dronken je bed uit stappen, no thanksquote:
#diekutleefquote:Op maandag 20 juli 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
gewoon helemaal nooit drinken #diestraightedgeleef
Het leven serieus nemenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Midden in de nacht wakker gebeld worden door een klant uit Singapore als er een server down is en dan dronken je bed uit stappen, no thanks
als je alcohol nodig hebt om plezier te hebben heb je pas een kutleef, kom haten dan ik breek jequote:
Gewoon zeggen dat ie z'n brutale bek moet houden.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Midden in de nacht wakker gebeld worden door een klant uit Singapore als er een server down is en dan dronken je bed uit stappen, no thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |