Nee, inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Netsplitter mij na mijn binnenkomst nog van dienst wil zijn.
ok bedanktquote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
had een kutleef maar het werd leuk rond mijn 21e
Geroddel daarachter dus.quote:
Jweet. Verwijderde posts posten is niet echt wat men graag ziet. Ik zie het door de vingers, niet eens note gemacht.quote:
ik zag het graagquote:Op maandag 20 juli 2015 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jweet. Verwijderde posts posten is niet echt wat men graag ziet. Ik zie het door de vingers, niet eens note gemacht.
Weet ik, ik ook, hij DM't het je anders maar.quote:
no worries, ik heb een script waardoor iedere pic die hier gepost wordt automatisch wordt opgeslagenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik, ik ook, hij DM't het je anders maar.
Oh wacht.
quote:
sowquote:Op maandag 20 juli 2015 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Da zij je moedr ok altji als ik me lul net weer trug in me broek hat gestopt na haar t nueke.
Hebben ze je al ontmaskerd?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vriend, ik heb zelfs foto geplaatst. Zij heeft blond haar en ik zwart. Ik ben gewoon nieuw hier.
als je nou een goede serie ipv die zooi had gekeken was het nog een redelijke dag geweestquote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Aberella het volgende:
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is Rollercoasteren, flikken Maastricht gekeken en mijn nagels gedaan
Ik voel me levenloosquote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je nou een goede serie ipv die zooi had gekeken was het nog een redelijke dag geweest
Door jou heb ik rollercoaster weer geinstalleerd.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Aberella het volgende:
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is Rollercoasteren, flikken Maastricht gekeken en mijn nagels gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |