Nee, inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Netsplitter mij na mijn binnenkomst nog van dienst wil zijn.
ok bedanktquote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
had een kutleef maar het werd leuk rond mijn 21e
Geroddel daarachter dus.quote:
Jweet. Verwijderde posts posten is niet echt wat men graag ziet. Ik zie het door de vingers, niet eens note gemacht.quote:
ik zag het graagquote:Op maandag 20 juli 2015 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jweet. Verwijderde posts posten is niet echt wat men graag ziet. Ik zie het door de vingers, niet eens note gemacht.
Weet ik, ik ook, hij DM't het je anders maar.quote:
no worries, ik heb een script waardoor iedere pic die hier gepost wordt automatisch wordt opgeslagenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik, ik ook, hij DM't het je anders maar.
Oh wacht.
quote:
sowquote:Op maandag 20 juli 2015 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Da zij je moedr ok altji als ik me lul net weer trug in me broek hat gestopt na haar t nueke.
Hebben ze je al ontmaskerd?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vriend, ik heb zelfs foto geplaatst. Zij heeft blond haar en ik zwart. Ik ben gewoon nieuw hier.
als je nou een goede serie ipv die zooi had gekeken was het nog een redelijke dag geweestquote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Aberella het volgende:
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is Rollercoasteren, flikken Maastricht gekeken en mijn nagels gedaan
Ik voel me levenloosquote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je nou een goede serie ipv die zooi had gekeken was het nog een redelijke dag geweest
Door jou heb ik rollercoaster weer geinstalleerd.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Aberella het volgende:
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is Rollercoasteren, flikken Maastricht gekeken en mijn nagels gedaan
Eten ook.quote:
Niet eens gevingerd. Valt me tegen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef Aberella het volgende:
Lekker biertje met frikandelletje erbij.quote:
Nee, dat kan toch niet? De eerste?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de eerste mod die een gif van onze mascotte post, gefeliciteerd
kutlevenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker biertje met frikandelletje erbij.
Maar heb ik nou toch allebei niet.
Ik heb een biertje en een fuet worstquote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stijf frikandelletje in het beenhammetje.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
strugglesquote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik kan het ook moeilijk geloven maar het is echt zoquote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stijf frikandelletje in het beenhammetje.
Nee, een kutleven is het ook nietquote:
Moest fuet worst googlen, maar ziet er niet heel lekker uit.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stijf frikandelletje in het beenhammetje.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, een kutleven is het ook niet
[..]
Moest fuet worst googlen, maar ziet er niet heel lekker uit.
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Nope.quote:
Ja, ik weet niet. De witte stukjes doen het hem.quote:
Dat heeft salami ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ja, ik weet niet. De witte stukjes doen het hem.
Doe maar luxe.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Een mooi speciaalbiertje in combinatie met siew maai
quote:
Ik eet nooit salami.quote:
Jij bent toch niet zo'n type dat met IPA's gaat lopen dwepen toch.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Een mooi speciaalbiertje in combinatie met siew maai
Haal je toch.quote:
IPA'squote:Op maandag 20 juli 2015 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n type dat met IPA's gaat lopen dwepen toch.
Heya McGquote:
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 20 juli 2015 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremqo!
IPA's vind ik wel aardig, maar niet m'n favoriet. Daarnaast reikt m'n kennis van Whisky's verder dan die van speciaalbier.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n type dat met IPA's gaat lopen dwepen toch.
Doe maar zo goedkoop.quote:
Dat maakt je juist zo onvoorspelbaar.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:55 schreef LompeHork het volgende:
IPA's vind ik wel aardig, maar niet m'n favoriet. Daarnaast reikt m'n kennis van Whisky's verder dan die van speciaalbier.
Dus nee, dat niet. Hoe lang ken je me nou al man? Ik ben zo'n gast die met een voicechanger gaat lopen dweepen bij een inbellende gast die op zoek is naar een date.
Stouts kan ik erg van genieten, porters ook wel tot een bepaalde hoogte.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat maakt je juist zo onvoorspelbaar.
Ik hou voornamelijk van stouts en porters.
Als je iets niet eet wat je wilt, eet je daarna 5x zoveel daarvan.quote:
Yes.quote:
Nee.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:57 schreef McGrath het volgende:
Ik houd van desperados, en daarom heb ik er nu één.
Jet kan de tyfus krijgen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé, denk maar zo: Dat Jet het niet moet doen, wil niet zeggen dat jij het niet moet doen.
Nee, je moet ook Jet doen. En hard.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé, denk maar zo: Dat Jet het niet moet doen, wil niet zeggen dat jij het niet moet doen.
Hoiquote:
Ik denk dat Jet een kort pittig kapsel heeftquote:
Het is een dispuutjetje.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef Remqo het volgende:
Ik denk dat Jet een kort pittig kapsel heeft
gta saquote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeey good lookin', whaaaaat ya got cookin'
how's about cookin' something up with me?
wow, we denken het allemaal, maar zijn gewoon niet onbeleefd om het te zeggen, lul.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij graag een tapijt vol ouwe peuken wil stofzuigen moet je dat vooral doen.
shiitquote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij graag een tapijt vol ouwe peuken wil stofzuigen moet je dat vooral doen.
Yooooooooooooo Hermanneke. <3quote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeey good lookin', whaaaaat ya got cookin'
how's about cookin' something up with me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |