weet niet maar ik word vast wel aangenomen omdat ik dik benquote:Op maandag 20 juli 2015 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En hoe concreet zijn die plannen? ik ben het na het lezen van dit topique namelijk ook "van plan".
ik was net op tijd bij de supermarkt voor bier.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
Tijd voor Ratchet & Clank. Alleen voor de eckten.
Daarna komt de bierkoerier.
Vanillekwark bevat dan wél weer een hoop suikers.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
CUL / Yoghurt of kwark
Dat er uberhaupt twijfel is joh.
Nee.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is normaal horkerig gedrag. Valt binnen het verwachtingspatroon van m'n username.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zal jou eens een lekker nootje geven
gisteren eerste 4 afleveringen van Heroes gezien, yoloquote:Op maandag 20 juli 2015 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
CUL / Yoghurt of kwark
Cheesecake voor de ectenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
CUL / Yoghurt of kwark
pas maar op dat etto of deadprez dit niet leestquote:Op maandag 20 juli 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
succes, ze hebben echt niks hier in deze poepstad
Nachtdiensten zijn heerlijk. De hele dag slapen, beetje netflixen de hele nacht en 50% ort.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee maar ik vat 'm. Lijkt mij echt niets, zo in de nacht en alles.
Niet altijd een kratje hebben staanquote:Op maandag 20 juli 2015 21:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik was net op tijd bij de supermarkt voor bier.
ik zeg toch niet poepprovinciequote:Op maandag 20 juli 2015 21:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pas maar op dat etto of deadprez dit niet leest
als jij altijd een kratje hebt staan moet je misschien eens wat gaan drinken ipv erover op te scheppen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet altijd een kratje hebben staan
Wowwwwquote:Op maandag 20 juli 2015 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
als jij altijd een kratje hebt staan moet je misschien eens wat gaan drinken ipv erover op te scheppen.
Wel lekkahquote:Op maandag 20 juli 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vanillekwark bevat dan wél weer een hoop suikers.
Tik 'm aan bollequote:Op maandag 20 juli 2015 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gisteren eerste 4 afleveringen van Heroes gezien, yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |